Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
303 gasten en 3 vaste bezoekers (Test, Lama1997, Nieky)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Vanaf 1 December
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 ... 24 25 26 [27]
  Print  
Auteur Topic: Vleeseter of vegetarisch?  (gelezen 55640 keer)
Lukie4
Global Moderator

Geslacht: Man

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #520 Gepost op: 2.05.2017, 21:53:27 »

bewustwording is echt overrated

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Moni

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #521 Gepost op: 2.05.2017, 22:50:51 »

Huh

You are never too old to set another goal or to dream a new dream - C.S. Lewis
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #522 Gepost op: 2.05.2017, 22:57:40 »

Laatste keer dat ik in Rome was dacht ik daar heel anders over nadat ik voedselvergifteging had gehad van een stukje vlees Grin Hilarisch

I'm young and in love
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #523 Gepost op: 2.05.2017, 23:05:09 »

@ Moni  ik bedoel dat er altijd best hoog opgegeven wordt van het belang van mensen bewust laten worden van dingen. In mijn ervaring levert dat zelden resultaat op.
Ik bedoel hoe duidelijk kon je laten zien dat Trump een vrouwonvriendelijke eikel was en toch stemden ze op hem.
Hoeveel beelden van zielige varkentjes die geslacht worden moeten nog op tv? We eten ze nog steeds.
Iedereen weet dat sigaretten dodelijk zijn en toch worden ze nog dagelijks opgestoken.

@D*N  ai dan sla je inderdaad volgende keer wel een stukje vlees over en neem je sla Roll Eyes

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Starlight
Actief Lid

« Antwoord #524 Gepost op: 2.05.2017, 23:32:24 »

De manier van bewustwording maakt natuurlijk ook uit. Het gaat ook om mensen aanzetten tot actie en niet elke manier is daarvoor even effectief. Er worden hele studies aan gewijd op welke manier je dingen moet communiceren zodat het mensen ook daadwerkelijk tot actie aanzet - er wordt natuurlijk genoeg gedaan wat helemaal niet blijkt te werken.

Maar ik heb het idee dat wel steeds meer mensen bezig zijn met minder vlees eten en milieuvriendelijk zijn enzo, wat toch komt doordat mensen zich er steeds meer van bewust zijn dat onze keuzes op dat gebied wat uitmaken. Bewustwording zelf is misschien vaak niet genoeg, maar het lijkt me wel een eerste stap zodat mensen in ieder geval de mogelijkheid hebben om een ge´nformeerde keuze te maken.

Be steady on your feet, no matter the trouble you meet
trialk

Do' n t destroy the object of your love trialkš 58

« Antwoord #525 Gepost op: 3.05.2017, 00:22:26 »

bewustwording is echt overrated    Lukie zegt lukie . vind je dat alleen of is het een mening, dat is wel hetzelfde, maar is dat ook zo met de enorme energie en of opwarmingsproblematiek. Vlees eten kˇst werkelijk erg veel (ook het milieu lijdt er onder en niet weinig, dat weet je ook best.  maar ik vind dat een ieder vrij mag zijn iets overrated  te noemen. het ijs is bijna weg. ( Het bedrijfsleven  zie RTL Z +  zie nieuwere nieuwsberichten))  is zijn nu eens zelf naar de Noordpool gaan kijken. ook zij vonden het doorlopend overrated. maar ze gaan ook aktie onder nemen en neme het al serieuzer.
God zij dank zijn we vrij om anders te denken . ook overrated..  ...  vr. groet (gemeend ). Wink

Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?
Moni

« Antwoord #526 Gepost op: 3.05.2017, 07:10:31 »

@ Moni  ik bedoel dat er altijd best hoog opgegeven wordt van het belang van mensen bewust laten worden van dingen. In mijn ervaring levert dat zelden resultaat op.
Ik bedoel hoe duidelijk kon je laten zien dat Trump een vrouwonvriendelijke eikel was en toch stemden ze op hem.
Hoeveel beelden van zielige varkentjes die geslacht worden moeten nog op tv? We eten ze nog steeds.
Iedereen weet dat sigaretten dodelijk zijn en toch worden ze nog dagelijks opgestoken.

Mijn  Huh was ook meer bedoeld van, huh, heb ik iets gemist in het nieuws, omdat er in dit topic al ruim een maand niet gepost was en ik jouw opmerking niet kon plaatsen.

Ik denk dat veel mensen de beelden wel heel erg heftig vinden, maar de volgende dag het speklapje toch niet koppelen aan die zielige beelden. Dus wat dat betreft heb je volgens mij wel gelijk. Veel mensen zijn ook te gehecht aan hun stukje vlees.

You are never too old to set another goal or to dream a new dream - C.S. Lewis
Pagina's: 1 ... 24 25 26 [27]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005