Auteur Topic: Boer Gerrit  (gelezen 20192 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Boer Gerrit
« Reactie #20 Gepost op: 29-10-2006, 21:24:18 »
Eva is leuk! ::love:: ;D

ze is weer in de markt Test  ::joehoe:: ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Boer Gerrit
« Reactie #21 Gepost op: 29-10-2006, 21:27:37 »
en nu heb ik toch weer twijfels.. en lijkt Gerrit me niet de hork die ik eerst dacht dat ie was.
er was eens......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Gerrit
« Reactie #22 Gepost op: 30-10-2006, 06:15:17 »
en nu heb ik toch weer twijfels.. en lijkt Gerrit me niet de hork die ik eerst dacht dat ie was.

Zo dacht ik er gisteravond ook over bij de beelden die ik zag nadat de 'bom' was gebarsten...maar om heel eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat hij voor Inge zou kiezen. Misschien wel een juiste keuze als je op zoek bent naar een meid die veel in zich heeft en ook kan wennen aan het boerenleven.
Moest wel vreselijk lachen om wat ze zei over de hollandse dame...zo praten mijn ouders vroeger ook over mensen uit het westen van het land, en het was bijna een doodzonde dat twee van hun vrieze kinderen, met hollanders zijn getrouwd.... ::rofl:: Nu dnken ze daar overigens wel anders over hoor ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Boer Gerrit
« Reactie #23 Gepost op: 30-10-2006, 18:03:56 »
ze is weer in de markt Test  ::joehoe:: ;)

Heb je haar adres dan? ::) >:D
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Boer Gerrit
« Reactie #24 Gepost op: 30-10-2006, 18:08:19 »
en nu heb ik toch weer twijfels.. en lijkt Gerrit me niet de hork die ik eerst dacht dat ie was.

Hij ontdooide gister wel heel erg inderdaad.

Ik heb een beetje mixed feeling over wat er gebeurde tussen Eva en Gerrit. Aan de ene kant had Gerrit nooit mee moeten gaan met dat zoenen, aan de andere kant denk ik dat Eva daar ook nooit aan had moeten beginnen zolang er nog iemand anders in het spel was. (Er maar even vanuit gaand dat het haar initiatief was.)
Ze was duidelijk gekwetst en dat heeft ze mi grotendeels aan haarzelf te danken. naar mijn bescheiden mening... ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Boer Gerrit
« Reactie #25 Gepost op: 30-10-2006, 18:44:14 »
Heb ook die mixed feelings. Bovendien vind ik het wel erg veel heisa om een zoen. Eva is op een leeftijd dat ze echt wel weet dat er aan een zoen niet direct een huwelijk vast zit. Maar.. het blijft een stomme zet; van allebei. De spanning zal hun allebei parten spelen.
er was eens......

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Boer Gerrit
« Reactie #26 Gepost op: 1-11-2006, 13:49:47 »
Gerrit heeft gewoon... iets.. iets... ik weet niet.. maar hij heeft iets ::)
er was eens......

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Gerrit
« Reactie #27 Gepost op: 1-11-2006, 13:58:41 »


 Dat is ook maar te hopen..stormpie..anders ben je als vrouw zijnde slecht af bij hem.. ;) ::schaam::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Boer Gerrit
« Reactie #28 Gepost op: 1-11-2006, 14:07:59 »
tis trouwens wel iets om nerveus van te worden 8)
er was eens......

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Boer Gerrit
« Reactie #29 Gepost op: 1-11-2006, 14:43:21 »
tis trouwens wel iets om nerveus van te worden 8)

nou inderdaad, da's een behoorlijk tic ::oink::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.