Auteur Topic: Selecties  (gelezen 4171 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Selecties
« Gepost op: 25-05-2006, 22:13:21 »
32 deelnemende landen en dus 32 selecties. Wil jij weten met wie bijvoorbeeld Engeland is afgereisd naar Duitsland? Kijk dan op de pagina Selecties om te zien welke spelers er met welk land mee zijn naar het WK  :D ::ok::
« Laatst bewerkt op: 28-05-2006, 20:09:33 door Guikie »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Selecties
« Reactie #1 Gepost op: 28-05-2006, 12:10:38 »
Newsflash

Johan Vonlanthen (Zwi) niet naar het WK, hij heeft een spierscheuring opgelopen. De NAC Breda-spits wordt vervangen door Hakan Yakin. De Zwitserse Bond heeft de speler van Young Boys nog niet bij de FIFA afgemeld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Selecties
« Reactie #2 Gepost op: 28-05-2006, 13:58:32 »
Das wel kut.. ::niet-ok::
 Vonlanthen is een talentvolle speler

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: Selecties
« Reactie #3 Gepost op: 30-05-2006, 23:58:47 »
Ik heb hier even de selectie voor Nederland die ik voor ogen had...ik her neergezet wie ik voor welke positie had gebruikt, de eerste naam op de positie is ook mijn eerste keus...

Doel: van der Sar en Stekelenburg

Verdediging:
RV: Kromkamp, Boulahrouz
RCV: Ooijer, Heitinga
LCV: Mathijssen, Opdam
LV: Gio, Emanuelson

Middenveld:
RM: van Bommel, Landzaat
CM: Cocu, Davids
LM: van der Vaart, Sneijder

Aanval:
RA: de Ridder, Kuyt
CA: van Nistelrooy, Huntelaar
LA: Robben, van Persie

Pinchitter: Vennegoor
« Laatst bewerkt op: 31-05-2006, 00:06:00 door ItsNumber7 »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Selecties
« Reactie #4 Gepost op: 9-06-2006, 18:16:46 »
Mysterieus virus velt acht Kroaten, waaronder Balaban

Bosko Balaban, één van de acht gevelde Kroaten.Acht spelers van de Kroatische nationale ploeg zijn het slachtoffer geworden van een mysterieus virus. De dokters konden nog niet bepalen wat de precieze oorzaak is van het virus, dat naast Club Brugge-spits Bosko Balaban ook Dario Simic, Ivica Olic, Dado Prso, Stjepan Tomas, Antony Seric en Joseph Didulica heeft aangetast. Deze zeven zijn ondertussen wel opnieuw op de been. Middenvelder Darijo Srna is er erger aan toe. Hij heeft last van misselijkheid, hoge koorts en hoofdpijn. Kroatië speelt op het WK in groep F tegen Brazilië (13/06), Japan (18/06) en Australië (22/06).
 
 :-\\ :-\\ :-\\ :-\\ :-\\

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Selecties
« Reactie #5 Gepost op: 9-06-2006, 18:38:09 »
Mysterieus virus velt acht Kroaten, waaronder Balaban

Bosko Balaban, één van de acht gevelde Kroaten.Acht spelers van de Kroatische nationale ploeg zijn het slachtoffer geworden van een mysterieus virus. De dokters konden nog niet bepalen wat de precieze oorzaak is van het virus, dat naast Club Brugge-spits Bosko Balaban ook Dario Simic, Ivica Olic, Dado Prso, Stjepan Tomas, Antony Seric en Joseph Didulica heeft aangetast. Deze zeven zijn ondertussen wel opnieuw op de been. Middenvelder Darijo Srna is er erger aan toe. Hij heeft last van misselijkheid, hoge koorts en hoofdpijn. Kroatië speelt op het WK in groep F tegen Brazilië (13/06), Japan (18/06) en Australië (22/06).

hmm ik zie een mol-actie... ::)
 
 :-\\ :-\\ :-\\ :-\\ :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Selecties
« Reactie #6 Gepost op: 10-06-2006, 07:31:18 »
Een Braziliaanse mol   ::jaja::  Ze zijn niet gerust in hun 1é wedstrijd(tegen Kroatië dan nog wel,aha verdacht he)
Ik denk dat er op een nacht een Braziliaan het hotel van de Kroaten is binnengeslopen en stiekem "iets" tussen hun eten gefoeffeld heeft  >:D >:D >:D  hehe,misschien had hij ook zo een vlaggetje bij zich,om de schuld in de schoenen van de  Duitsers te schuiven,de sloeber.
Maar ik wijk af,Selecties; Tunesië moet Santos de 1é match missen   :-\\ :-\\

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Selecties
« Reactie #7 Gepost op: 10-06-2006, 23:26:46 »
Die keeper van Paraguay die na 8 minuten eruit moest, mist misschien/waarschijnlijk de rest van het WK. Daar heb ik toch wel medelijden mee

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Selecties
« Reactie #8 Gepost op: 11-06-2006, 12:04:09 »
Ja, dat is heel sneu. Zoals hij huilend het veld afliep... erg lullig.
Dat geldt natuurlijk ook voor Djibril Cissé, die zijn been breekt in de laatste oefenwedstrijd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Selecties
« Reactie #9 Gepost op: 11-06-2006, 22:43:18 »
Ja, dat is heel sneu. Zoals hij huilend het veld afliep... erg lullig.
Dat geldt natuurlijk ook voor Djibril Cissé, die zijn been breekt in de laatste oefenwedstrijd.
Terwijl het de beste voetballer is van Frankrijk, zeker lullig ja