Auteur Topic: Boer Hans  (gelezen 14191 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boer Hans
« Gepost op: 26-05-2006, 13:02:01 »
Hier vind je leuke feitjes en weetjes over boer Hans en kun je alles over hem kwijt.

Provincie:
Noord-Holland

Leeftijd:
50 jaar

Sterrenbeeld:   
waterman

Soort bedrijf:
akkerbouwbedrijf

Mooiste plek op bedrijf:  voor in de tuin.

Hobby's:  mijn werk, mijn motor en jagen.

Lievelingsdier:  een kip.

Lievelingsmuziek: John Denver, Johnny Cash, BZN, Normaal, Simon and Garfunkel en heel veel meer.

Mooiste boek: geen. Ik houd niet van lezen, behalve de krant.

Mooiste film: James Bond.

Lievelings tv-programma: J.A.G.

Favoriete actrice: Meryl Streep.

Ideale bruid:  zoals Caroline Tensen.

Lievelingseten: aardappels, gekookte witlof met ham en kaas, varkenshaas.

Bier/wijn, of...:  bier.

Lente, zomer, herfst of winter:  lente. Alles wordt dan weer mooi groen. Leuk werk en weer mooie toertjes maken op de motor. 

Vakantie:  korte tripjes (naar de Benelux en Duitsland - dat is voor mij ver genoeg). Het liefste op de motor.

Stel je wint 14 miljoen euro: geen idee wat ik er mee zou doen.

Mooiste jeugdherinnering: zou ik niet weten, want ik heb gewoon een mooie jeugd gehad.

Levensmotto:  geniet van vandaag, want het kan morgen wel regenen.

Toekomstdroom: dat ik iemand vind waarmee ik mijn toekomstidealen kan delen en verwezenlijken.


Bron: kro
« Laatst bewerkt op: 9-09-2006, 08:46:20 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #1 Gepost op: 27-05-2006, 18:06:25 »
waarom doen zijn zoons niet gewoon mee..  ::)  ;) nja een foto zou wel leuk zijn, vraag me af of zijn zoons wel leuk zijn  ::)  :P
I'm a real big goblin..

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #2 Gepost op: 18-09-2006, 21:21:33 »
Wat voor motor zou hij rijden?
Keep calm and eat chocolates!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #3 Gepost op: 1-10-2006, 00:31:12 »
Wat voor motor zou hij rijden?
Met 2 wielen  ::jaja::
I'm a real big goblin..

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #4 Gepost op: 2-10-2006, 21:26:34 »
Haha


Nee, sport of blingbling of ...? Hopelijk neemt 'ie de dames binnenkort mee voor een ritje!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #5 Gepost op: 11-10-2006, 21:55:41 »
Ben toch benieuwd of hij de dames nog mee achterop neemt!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #6 Gepost op: 12-10-2006, 13:28:32 »
Mee eens.

Ik vind het motorrijden dan ook ongeveer zijn enige pré (behalve als het een chopper blijkt te zijn :-X). Hij rookt als een ketter, komt minder slim over dan de andere boeren, het is uiterst dubieus dat de dames bij hem in bed moeten, etc, etc.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Boer Hans
« Reactie #7 Gepost op: 19-10-2006, 21:06:17 »
Ik vond Riet een tof mens. Jammer dat Hans haar heeft laten lopen.
er was eens......

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #8 Gepost op: 22-10-2006, 21:10:57 »
Met dat homo-gedoe zakt hij toch in waarde, al dat gezeik over homo's altijd... hij is wel eerlijk, dat zijn zoons zich zo tegen haar zoon zullen gedragen. Je kunt toch tegen hen zeggen dat ze zich moeten gedragen? Of denk ik nou zo verkeerd?
I'm a real big goblin..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #9 Gepost op: 23-10-2006, 09:11:26 »
Ik vind boer Hans steeds minder leuk worden....deels door het feit wat hij over homo's zei....maar dat komt wellicht ook door het geloof want daar worden homo's afgeschilderd als slechte mensen :-\\ ::niet-ok::
Daarnaast vind ik hem gewoon niet leuk, hij heeft iets wat mij niet aanspreekt maar kan het moeilijk verklaren.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #10 Gepost op: 23-10-2006, 11:07:16 »
Afknapper van de eeuw: homofoob Hans en zijn zonen. Als een man mij zoiets zou vertellen, ongeacht of ik zelf een homofiele zoon zou hebben of niet, dan zou ik voordat hij 'trekker' of 'motor' of 'gehaktballetjes' kon zeggen in mijn auto zitten op weg naar huis. Onvoorstelbaar dat er nog mensen bestaan die op een dergelijke manier over homo's praten en denken. Beetje in de 50's blijven steken?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Boer Hans
« Reactie #11 Gepost op: 27-10-2006, 19:38:20 »
lekker gezin als er zo over medemensen wordt gedacht :-X
Not my kind a people ::ohno::
er was eens......

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Boer Hans
« Reactie #12 Gepost op: 28-10-2006, 03:16:53 »
Boer Hans van de niet al te jonge generatie heeft zo zijn ideetjes over homo's. Waarschijnlijk met de paplepel ingegoten zoals zoveel van zijn generatie. Ik heb helegaar niks tegen de homosexuale medemens, maar laten we wel wezen, tegenwoordig is homo bashing zelfs in onze grote steden weer een feit. Ik denk niet dat hij zijn volwassen zoons daar nog mee kan bewerken...maar de vrouw die hij kiest. kinderen volwassen dus is weinig meer aan te verhapstukken. Hij zei wat hij er van vindt laten we hem dan niet tot de brandstapel veroordelen, opdat hij dat ook niet doet.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Boer Hans
« Reactie #13 Gepost op: 28-10-2006, 09:12:24 »
Boer Hans is van mijn nog best wel jonge generatie, maar in tegenstelling tot de meesten van mijn leeftijd zeer bekrompen van geest. Ik mag hopen dat geen van zijn zoons homo is, want dat betekent levenslang voor zo'n kind.
er was eens......

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Boer Hans
« Reactie #14 Gepost op: 28-10-2006, 11:32:07 »
Boer Hans van de niet al te jonge generatie heeft zo zijn ideetjes over homo's. Waarschijnlijk met de paplepel ingegoten zoals zoveel van zijn generatie. Ik heb helegaar niks tegen de homosexuale medemens, maar laten we wel wezen, tegenwoordig is homo bashing zelfs in onze grote steden weer een feit. Ik denk niet dat hij zijn volwassen zoons daar nog mee kan bewerken...maar de vrouw die hij kiest. kinderen volwassen dus is weinig meer aan te verhapstukken. Hij zei wat hij er van vindt laten we hem dan niet tot de brandstapel veroordelen, opdat hij dat ook niet doet.

Ik lees hier alleen maar een groot excuus voor het gedrag van Hans terwijl er geen excuus voor is. Die homofobie/haat slaat nergens op. Dus laten we zijn gedrag nou niet onder het tafelkleed vegen. Ik vond het helemaal zwak dat hij meteen zijn zoons erbij haalde. Leek mij een afleidingsmanouvre om te laten zien dat zijn zoons nog erger waren dan hij. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #15 Gepost op: 28-10-2006, 13:31:10 »
 
Doordat de zoons van Boer Hans negatief spreken over homo's heeft naar mijn inziens ook grotendeels te maken met een gebrek aan opvoeding.. ::niet-ok::
En als ik daar [wat ik mij bij god niet zou kunnen voorstellen..want zie niets in die man]als toekomstige partner zou bivakeren..had ik toch snel mijn biezen gepakt..
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Boer Hans
« Reactie #16 Gepost op: 29-10-2006, 01:45:00 »
Mea culpa, mea maxima culpa....heb me duideijk niet goed uitgedrukt. Ik wil geen enkele vorm van homofobie goedpraten. De enige fobie die ik heb is een beetje spinnenfobie :-) Wat ik bedoelde te zeggen dat de mensen van ongeveer boven de 50 vaak wat moeite hebben met...en zeker als je in een meer besloten gemeenschap woont en ook nog eens praktizerend katholiek bent. Zat gewoon even hardop te denken....maar laten we eerlijk zijn, Boer Hans zegt het nu maar is het niet weer een hele trend tegenwoordig? Homofoob Xenofoob? Persoonlijk ga ik met liefde met een homo shoppen by xenos. :-)


Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Hans
« Reactie #17 Gepost op: 29-10-2006, 07:05:43 »
Ik denk dat met name de oudere gelovige medemens zich uitgesprokener uitlaat over homo's omdat ze vroeger nooit geconfronteerd zijn met homo's en het geloof ze als verboden heeft bestempeld. Tegenwoordig komen er steeds meer homo's in de kerk en worden ze steeds meer geaccepteerd.
De manier waarop hij het zo stellig zei viel bij mij verkeerd en brr ik krijg soms echt koude rillingen bij het horen of lezen dat homo's worden aangevallen vanwege hun homozijn. bah denk ik dan in wat voor wereld leven we? Nog even en niemand kan meer over straat omdat er wel iets aan hem/haar mankeert.....
In mijn ogen valt dit echt niet goed te praten, zou wel heel erg benieuwd zijn naar wat hij had gedaan als zijn eigen kind homo bleek te zijn...hem meteen verstoten uit het nest of het toch liefhebben?
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Boer Hans
« Reactie #18 Gepost op: 29-10-2006, 21:22:06 »
die zonen komen toch wel redelijk over volgens mij, zit meer in zn eigen kop denk ik
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Boer Hans
« Reactie #19 Gepost op: 29-10-2006, 21:47:40 »
Wat ik bedoelde te zeggen dat de mensen van ongeveer boven de 50 vaak wat moeite hebben met...en zeker als je in een meer besloten gemeenschap woont en ook nog eens praktizerend katholiek bent.


ai... het ziet er voor mij niet best meer uit...
« Laatst bewerkt op: 29-10-2006, 21:49:13 door Stormpie »
er was eens......