Auteur Topic: Boer Jochum  (gelezen 8752 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boer Jochum
« Gepost op: 26-05-2006, 13:10:43 »
Hier vind je leuke feitjes en weetjes over boer Jochum en kun je alles over hem kwijt


Provincie:
Friesland

Leeftijd:
37 jaar

Sterrenbeeld:
ram

Soort bedrijf:
biologische kasteelt

Mooiste plek op bedrijf:  midden in de kas als de zon schijnt.

Hobby's:  actief bezig zijn en muziek luisteren.

Lievelingsdier: de jonge poesjes die mijn kat dit voorjaar weer krijgt.

Lievelingsmuziek: Heather Nova, Norah Jones, David Gray, Jewel, maar ook Placebo en Muse. 

Mooiste boek: Stephen King, Tovenaarsglas (de donkere toren 4).

Mooiste film:  de laatste film die ik zag en die ik erg mooi vond was 'I am Sam'.

Favoriete actrice: Scarlett Johansson in 'Girl with a pearl earring.'

Ideale bruid:  ben jij een vrouw? Stel jezelf dan eens voor in een mooie witte jurk...

Lievelingseten: uit eigen tuin. Wintergroente in de winter en zomergroente in de zomer.

Bier/wijn, of...: cocktails! Maar alleen in goed gezelschap.

Lente, zomer, herfst of winter: de lente. Dat voelt elk jaar weer als een nieuw begin. 

Vakantie:  naar Spanje (waar geen, of weinig toeristen zijn). Maar ik wil ook graag nieuwe landen ontdekken.

Stel je wint 14 miljoen euro: ik zou (maar niet metéén) kijken of ik in bijvoorbeeld Spanje ook iets zou kunnen ondernemen en daar lekker de donkere maanden doorbrengen.

Mooiste jeugdherinnering:  ik heb een fijne jeugd gehad, maar de mooiste jeugdherinnering moet nog komen (zeer binnenkort).

Levensmotto:  doe de dingen die je eigenlijk niet durft en je krijgt een spannend leven (maar blijf wel trouw aan vrienden, familie en partner).

Toekomstdroom: blijven ondernemen. Steeds nieuwe uitdagingen aangaan. In de nabije toekomst met een vrouw (en eventueel kinderen) aan mijn zij iets moois en bijzonders van dit leven maken.

Bron: kro
« Laatst bewerkt op: 9-09-2006, 08:49:07 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Jochum
« Reactie #1 Gepost op: 25-09-2006, 23:32:20 »
Jochem is gewoon een topper.... ::bravo:: Alleen wat verlegen en klapt compleet dicht...jammer want ik denk dat t iemand is waar de vrouwen veel aan zullen hebben.
kennis is macht, karakter is meer

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Jochum
« Reactie #2 Gepost op: 26-09-2006, 21:13:36 »
Een beetje verlegen is leuk (zie Joris vorig jaar), maar Jochum is het wel heel erg verlegen hoor, dat maakt het wel moeilijk!
Keep calm and eat chocolates!

Offline amanap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Jochum
« Reactie #3 Gepost op: 28-09-2006, 12:51:19 »
Helaas is het nog steeds zo dat onbekend maakt onbemind....
Wakker worden Jochem..... Nee heb je maar een JA kun je krijgen..... ::jaja:: ::jaja::
kennis is macht, karakter is meer

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Jochum
« Reactie #4 Gepost op: 11-10-2006, 21:58:29 »
Eindelijk aan het praten met de dames! Zou het nog wat worden?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Boer Jochum
« Reactie #5 Gepost op: 11-10-2006, 22:36:21 »
Eindelijk aan het praten met de dames! Zou het nog wat worden?

Ik geloof er niks van... ::ohno:: Hij zal wel van Yvon met de ::zweep:: er van langs hebben gekregen.  ;D

Verder doet ie echt zijn naam eer aan: het is een echte Jocheum... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Jochum
« Reactie #6 Gepost op: 23-10-2006, 09:16:14 »
aaah meneer wordt steeds losser ::bravo::, volgens mij is hij best humoristisch en klapt hij dicht door de aanwezigheid van de camera....maar op het strand vond ik hem zeer leuk!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Boer Jochum
« Reactie #7 Gepost op: 27-10-2006, 19:31:24 »
hij nemet de boel iig wel seriues.. wel vraag ik me af hoe het komt dat zo'n vrouw als marieke nog geen vriend heeft.

hmmm... misschien omdat Marieke zeer vermoeiend is??
er was eens......

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Boer Jochum
« Reactie #8 Gepost op: 28-10-2006, 03:24:03 »
Als hij niet voor Marieke kiest...breekt mijn klomp :-)
Ik vind hem opzich een dotje. Volgens mij een stil water...maar als dat gaat stromen wellicht een orkaan.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Jochum
« Reactie #9 Gepost op: 28-10-2006, 13:34:48 »
aaah meneer wordt steeds losser ::bravo::, volgens mij is hij best humoristisch en klapt hij dicht door de aanwezigheid van de camera....maar op het strand vond ik hem zeer leuk!!


Denk ik ook bakkertje..die man is gewoon dood verlegen.., maar om eerlijk te zijn ..zal er niet op stuk vallen.. ;)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Jochum
« Reactie #10 Gepost op: 28-10-2006, 13:41:36 »

Denk ik ook bakkertje..die man is gewoon dood verlegen.., maar om eerlijk te zijn ..zal er niet op stuk vallen.. ;)

nah ik ook niet hoor...al ben ik wel heel goed in het ontdooien van verlegen mannen, zonder dat ik ze daarvoor eerst heb moeten bevriezen ;) ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Jochum
« Reactie #11 Gepost op: 28-10-2006, 13:48:56 »
nah ik ook niet hoor...al ben ik wel heel goed in het ontdooien van verlegen mannen, zonder dat ik ze daarvoor eerst heb moeten bevriezen ;) ;D

Haha bakkertje..nu vind verlegen mannen ook niet erg..op de een of andere manier trekt het mij ook wel weer...
maar qua uiterlijk is Jochum gewoon niet echt m.n type.. ::ohno::
 
Maar Bakkertje moet je eens naar Friesland gaan..kun je heel wat vriezen ontdooien.. ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.