Auteur Topic: Blavende hond  (gelezen 1169 keer)

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Blavende hond
« Gepost op: 27-05-2006, 00:00:29 »
Al twee uur achter een loopt hier een hond te blaven. Verschrikkelijk. Zo kan ik echt niet slapen ::ohno::. Vervelend is dat dit niet de eerste keer is dat hij nachtbraker is. We hebben meerdere malen tegen die mensen gezegd dat hun hond erg blaft als hun er niet zijn. Ach tja daar kunnen wij niks aan doen, maar we gaan proberen hem dat af te leren :-X. Het erge es dat ze nooit thuis zijn en dat arme beestje gewoon verlatings angst heeft. Maar ze willen het denk niet geloven. Dat hondje kan er niks aan doen, maar hun wel. Ze zijn nooit thuis nou als je nooit thuis bent neem je toch geen hond :-[

Moest het ff kwijt
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Blavende hond
« Reactie #1 Gepost op: 27-05-2006, 00:05:51 »
Al twee uur achter een loopt hier een hond te blaven. Verschrikkelijk. Zo kan ik echt niet slapen ::ohno::. Vervelend is dat dit niet de eerste keer is dat hij nachtbraker is. We hebben meerdere malen tegen die mensen gezegd dat hun hond erg blaft als hun er niet zijn. Ach tja daar kunnen wij niks aan doen, maar we gaan proberen hem dat af te leren :-X. Het erge es dat ze nooit thuis zijn en dat arme beestje gewoon verlatings angst heeft. Maar ze willen het denk niet geloven. Dat hondje kan er niks aan doen, maar hun wel. Ze zijn nooit thuis nou als je nooit thuis bent neem je toch geen hond :-[

Moest het ff kwijt

Martin Gaus moet je bellen, die kan je helpen!  ::) ... Alleen vraag ik me wel 1 ding af ook! Wat is Blaven??  ::)

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: Blavende hond
« Reactie #2 Gepost op: 27-05-2006, 00:08:05 »
Haha sorry blaffen . Martin Gaus mischien een idee haha.
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Blavende hond
« Reactie #3 Gepost op: 27-05-2006, 00:13:57 »
muilkorfje kopen  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Blavende hond
« Reactie #4 Gepost op: 27-05-2006, 00:51:22 »
Hmm ja het is wel vervelend. Bij ons is het ook wel is in de verte. Maar ik heb der niet zo'n last van, ik slaap toch wel

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blavende hond
« Reactie #5 Gepost op: 27-05-2006, 09:33:48 »
hier is het overdag dat, als ze beiden in hun eigen achtertuin lopen, de ene buurhond met de andere buurhond gaat communiceren. ::niet-ok::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blavende hond
« Reactie #6 Gepost op: 27-05-2006, 17:55:35 »
Ach wij hadden achter ons ook van die leuke buren met hele leuke honden  ::pinokkio:: ::pinokkio:: maar gelukkig is er 1 hond al dood :D :-X :-X die blaften ook de hele nacht door, maar ik slaap gelukkig aan de voorkant en had er nooit last van  :) mijn ouders en me broers alleen wel  :P
I'm a real big goblin..

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: Blavende hond
« Reactie #7 Gepost op: 27-05-2006, 18:40:10 »
haha weet je hoelaat ik ging slapen  :-\\ drie uur. Toen was hij eindelijk stil. gggrrrrrr en ik was een beetje saggie vanmorgen hahaha.

Nu wachten wat hij vanacht gaat doen. Ze zullen wel weer gaan stappen  ::ohno:: ::jaja::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Blavende hond
« Reactie #8 Gepost op: 28-05-2006, 15:10:23 »
Als je er echt last van hebt, kun je er iets door de politie aan laten doen. Dan is de hond wel stil voortaan, mar heb je wel ruzie met de buren........schiet ook niet op. :-\\