Auteur Topic: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen  (gelezen 37843 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #60 Gepost op: 28-06-2006, 22:54:55 »
soms lijkt het of ze regelrecht uit de Singsinggevangenis vandaan komen.. wat een boeventronies.
Tevez dus

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #61 Gepost op: 28-06-2006, 23:03:17 »
Dat zat ik nou ook te denken toen ze de spelers filmden tijdens het Argentijnse volkslied: Zijn dit de spelers van Argentinië, of is de gevangenis van Buenos Aires leeggelopen?  :-X

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #62 Gepost op: 29-06-2006, 12:51:04 »
Milevsky, die gozer van de Panenka gisteren. Een groot talent, dat word echt een grote voetballer, maar hij is wel focking lelijk!
Well, who gives a fock! Zolang hij maar opgesteld wordt vind ik het best. Al je z'n acties zag op het jeugd WK, focking unbelievable!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #63 Gepost op: 29-06-2006, 15:31:30 »
Ik heb hem in het echt zien spelen in Doetinchem tegen Nigeria onder 20 afgelopen zomer, maar toen viel hij me nog helemaal niet zo op (hij verloor die wedstrijd dan ook). Maar inderdaad, het wordt nu wel een groot talent!  ::jaja::  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #64 Gepost op: 29-06-2006, 15:43:17 »
Ik heb hem in het echt zien spelen in Doetinchem tegen Nigeria onder 20 afgelopen zomer, maar toen viel hij me nog helemaal niet zo op (hij verloor die wedstrijd dan ook). Maar inderdaad, het wordt nu wel een groot talent!  ::jaja::  ::ok::
Het ís een groot talent ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #65 Gepost op: 5-07-2006, 10:25:39 »
Hij was al eerder genoemd, maar toch schrok ik een beetje toen ik onderstaande foto tegenkwam  ::oink:::o  ;D  :)
Hij zal toch wel genoeg verdienen om een beugel te kunnen betalen?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #66 Gepost op: 5-07-2006, 10:31:23 »
Ribery toch?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #67 Gepost op: 5-07-2006, 12:44:40 »
Ja, Frank 'Scarface' Ribéry.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #68 Gepost op: 5-07-2006, 16:15:46 »
Van een vorig toernooi kan ik me Jeremies herinneren. Een tbs-er op proef-verlof, was het eerste dat bij mij opkwam.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #69 Gepost op: 5-07-2006, 17:45:19 »
Ja, inderdaad!  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #70 Gepost op: 5-07-2006, 22:17:44 »
Over Ribery even een update. Hij mag dan wel lelijk zijn, maar ik hoor net als jullie zojuist, hoe het komt dat hij zo uitziet.

Hij heeft als 2-jarig jongetje een auto-ongeluk gehad, samen met zijn ouders. En de gevolgen van dat ongeluk zijn nu nog steeds te zien. Het maakte van hem een vechter, en ik bekijk hem dus nu ook met andere ogen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #71 Gepost op: 5-07-2006, 22:43:09 »
Over Ribery even een update. Hij mag dan wel lelijk zijn, maar ik hoor net als jullie zojuist, hoe het komt dat hij zo uitziet.

Hij heeft als 2-jarig jongetje een auto-ongeluk gehad, samen met zijn ouders. En de gevolgen van dat ongeluk zijn nu nog steeds te zien. Het maakte van hem een vechter, en ik bekijk hem dus nu ook met andere ogen.
Ja dat doe ik zeker nu ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #72 Gepost op: 6-07-2006, 13:07:50 »
Ja inderdaad, hoewel het nog niet verklaard waarom hij geen beugel neemt...

Ik las net op de Franse Wikipedia dat Ribéry naast zijn bijnaam 'Scarface' ook nog de bijnaam 'Ferraribéry' heeft  ;D.
Ook een interessant weetje: net als Van Persie is Ribéry getrouwd met een islamitische vrouw en heeft hij zich daarom ook tot de islam bekeerd. Voor zover bekend heeft Ribéry echter nog geen vrouwen verkracht.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Lelijke voetballers/voetbalvrouwen
« Reactie #73 Gepost op: 6-07-2006, 23:58:44 »
Ja inderdaad, hoewel het nog niet verklaard waarom hij geen beugel neemt...

Ik las net op de Franse Wikipedia dat Ribéry naast zijn bijnaam 'Scarface' ook nog de bijnaam 'Ferraribéry' heeft  ;D.
Ook een interessant weetje: net als Van Persie is Ribéry getrouwd met een islamitische vrouw en heeft hij zich daarom ook tot de islam bekeerd. Voor zover bekend heeft Ribéry echter nog geen vrouwen verkracht.  ;)
Ferraribery  ::rofl::