Auteur Topic: Voor welk land ben jij nu??  (gelezen 30257 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Voor welk land ben jij nu??
« Gepost op: 26-06-2006, 10:21:15 »
Nederland is helaas :\'( uitgeschakeld op het WK :( maar welk land hoop je nu dat er gaat winnen en voor welk land ben je nu ipv Nederland.


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #1 Gepost op: 26-06-2006, 10:40:32 »
Wat mijn favoriete land nu is, moet inmiddels wel bekend zijn!  :)  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #2 Gepost op: 26-06-2006, 10:45:10 »
Mijn favoriet is Frankrijk
Da Vincie

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #3 Gepost op: 26-06-2006, 13:48:01 »
1. Australië (hup Guus)
2. Spanje, Argentinië, Brazilië
3. Iedereen die tegen Portugal speelt  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 26-06-2006, 13:49:54 door Mloesje »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #4 Gepost op: 26-06-2006, 13:57:51 »
1. Australië (hup Guus)



Dat is niet voor Guus Hiddink hoor, maar tegen Marco Materazzi...en de andere "lepe" jongens...
Dan staan we  weer tegenover mekaar deze middag. Ik ben benieuwd...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #5 Gepost op: 26-06-2006, 14:06:28 »
Da's onzin want Australië staat bij mij op 1. Om Wereldkampioen te worden dus. Worden ze niet. Maar ik support ze heus niet alleen deze wedstrijd hoor.  ::ohno:: Als ze winnen support ik gewoon door. De wonderen zijn de wereld nog niet uit en zeker niet als Guus coach is.  ::tandpastasmiley::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #6 Gepost op: 26-06-2006, 14:10:06 »
Ik ben nu voor Spanje maar, ga het WK niet meer zo veel volgen als eerst dat komt omdat, ons landje eruit is. :) ::jaja::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #7 Gepost op: 26-06-2006, 14:28:52 »
Ik denk dat je nu Nederland eruit is inderdaad heel anders tegen het WK aankijkt en ook heel anders naar de wedstrijden kijkt. Je kijkt gewoon omdat je nu van andere bepaalde landen hoopt dat ze winnen of ver komen maar als die landen dan weer uitgeschakeld zijn heb je ook zoiets van: Boeiend :P omdat je eiegn land toch al niet meer meedoet. Het is aan de ene kant natuurlijk wel relaxed om zo naar het WK te kijken maar ik had liever Nederland zien winnen natuurlijk!!

Ik ben nu voor Portugal :) Portugal speelt niet alleen heel erg sterk en goed maar heeft ook nogeens 1 hele leuke speler in het Elftal......

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #8 Gepost op: 26-06-2006, 15:10:47 »


Ik ben nu voor Portugal :) Portugal speelt niet alleen heel erg sterk en goed maar heeft ook nogeens 1 hele leuke speler in het Elftal......

Oei durf jij dat te schrijven hier, straks levend gevild... Ik vind vele Portugese spelers ook tof maar dierf dat hier niet zo te zeggen...
Wie verder moet naar de kwartfinale in volgorde : Italië,Brazilië,Argentina,Portugal,Frankrijk,Ghana,Engeland,Duitsland
maar Ghana en Brazilië kan uiteraard niet dus : Italië,Brazilië,Argentina,Portugal,Frankrijk,Engeland,Duitsland,Zwitserland

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #9 Gepost op: 26-06-2006, 15:13:39 »
1. Australië (hup Guus)
2. Spanje, Argentinië, Brazilië
3. Iedereen die tegen Portugal speelt  ::tandpastasmiley::

Precies jouw lijstje!!! Wahaha ::rofl::. Hup Australië!!!
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #10 Gepost op: 26-06-2006, 15:18:22 »
Ik ben nu voor Portugal :) Portugal speelt niet alleen heel erg sterk en goed maar heeft ook nogeens 1 hele leuke speler in het Elftal......

En dat is?  ???

Maniche?  ???  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #11 Gepost op: 26-06-2006, 15:20:20 »
ik ben helemaal voor Australie! en Duitsland mag wat mij betreft ook ver komen, want ik vind ze echt goed. Portugal moet er echt uit geschopt worden in de kwartfinale. Wat een lul die Figo. ::ohno:: Wat een vuile actie. Daar heb ik echt geen goed woord voor over. Die actie, samen met hun zwaar irritante arrogantie maakt dat ik ze ingemaakt wil zien worden.
Go Australie! Laat die Italianen eens wat zien! ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #12 Gepost op: 26-06-2006, 15:33:18 »
Go AustralieItalië! Laat die Italianen Australiërs eens wat zien! ::ok::

Ik vind het op zich wel jammer dat Hiddink nu meteen Italië treft, want ik had hem graag ver zien komen, maar nu...  :-\\

Daarnaast moet Italië deze wedstrijd winnen voor mijn poolvoorspellingen, want ik kan in de Planet-pool nog een tv winnen Ik ben momenteel 16e van de ruim 13.000 deelnemers!  :o en in een andere pool wat geld, maar dan moet Italië er nog lang in blijven!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #13 Gepost op: 26-06-2006, 15:52:10 »
Ik vind het op zich wel jammer dat Hiddink nu meteen Italië treft, want ik had hem graag ver zien komen, maar nu...  :-\\

Daarnaast moet Italië deze wedstrijd winnen voor mijn poolvoorspellingen, want ik kan in de Planet-pool nog een tv winnen Ik ben momenteel 16e van de ruim 13.000 deelnemers!  :o en in een andere pool wat geld, maar dan moet Italië er nog lang in blijven!


zuuucccchtt nu is iedereen ineens voor Australië... Brazilië heeft standgehouden, dus Italië ook maar.. Niet alleen voor de pronostiek van KD maar gewoon, voor mij de tofste ploeg. En met trainer Lippi een lust voor het oog, veel variatie.. Alleen jammer dat Nestat gekwetst is maar Materazzi gaat ook wel zijn mannetje staan, en... misschien nog wel eens scoren...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #14 Gepost op: 26-06-2006, 16:37:54 »
Natuurlijk is iedereen voor Australië nu, als Nederland eruit ligt kies je als Nederlander wat daar het dichtst bij ligt: een Nederlandse coach dus en zeker als dat zo'n succescoach is als Hiddink. Het is toch fantastisch wat hij steeds voor elkaar krijgt. Vier jaar geleden was iedereen hier ook voor Zuid-Korea.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #15 Gepost op: 26-06-2006, 16:39:53 »
Het kan me eigenlijk niet meer zoveel schelen wie er wint. Mn vlaggerokje kan de kast in en ik ben echt niet van plan me Italiaans of Engels te sminken ::niet-ok:: Boeit echt niet meer... als Portugal dr maar uitvliegt nog ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #16 Gepost op: 26-06-2006, 16:50:25 »
En dat is?  ???

Maniche?  ???  ::rofl::

Hahahaha ik vind het wel een goede ::rofl:: ::rofl:: maar nee ik vind Christiano Ronaldo de leukste en daarom ben ik eigenlijk voor Portugal en alle punten die ik al over Portugal heb gezegd komen natuurlijk door Ronaldo :P de rest van de spelers van Portugal zijn idd een stelletje eikels 

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #17 Gepost op: 26-06-2006, 17:08:02 »
Mn vlaggerokje

Damn...gemist!

Australia, Duitsland of Argentina! Durven tenminste aan te vallen!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #18 Gepost op: 26-06-2006, 18:24:58 »
Ik ben nu voor Portugal en Duitsland ::tandpastasmiley:: >:D >:D >:D
I'm a real big goblin..

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #19 Gepost op: 26-06-2006, 18:27:46 »
Ghana :)
First you go backwards, but then forwards again