Auteur Topic: Voor welk land ben jij nu??  (gelezen 30384 keer)

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #20 Gepost op: 26-06-2006, 18:44:11 »
Oeeh, haal snel die enge foto uit dit topic! Verpest m'n hele dag weer  ::niet-ok::  :P

Eigenlijk wil ik helemaal geen voetbal meer kijken, door gisteravond, maar als ik dan toch voor iemand moet zijn, dan maar voor onze Guus. En ik ben ook voor Spanje :)
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #21 Gepost op: 26-06-2006, 18:54:00 »
*zucht*

Spanje of Argentinië dan maar...

En natuurlijk de Italië fans gefeliciteerd  ::ok::.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #22 Gepost op: 26-06-2006, 18:56:21 »
Nu dan:

1. Spanje, Argentinië, Brazilië
2. Iedereen die tegen Portugal speelt

Mijn favorieten gaan er inmiddels ook in een genadeloos tempo uit. Maar in elk geval nemen ze allemaal de scheids ook mee  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 26-06-2006, 19:10:06 door Mloesje »

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #23 Gepost op: 26-06-2006, 18:56:29 »
*zucht*

Spanje of Argentinië dan maar...

En natuurlijk de Italië fans gefeliciteerd  ::ok::.

pardon???
ga je hun feliciteren met dit slechte voetbal??  :P

nou sorry hoor, tis een schande om zo te winnen. in de laatste minuut een onverdiende penalty. zwak hoor.

ik vind Italië echt zeer slecht en onsportief spelen. Bij het kleinste tikkie gaan ze liggen, in de rond kijken met een verbaasde blik, vragen om kaarten en vrije trappen. zielig... echt triest gewoon  ::niet-ok:: >:(
Triomf!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #24 Gepost op: 26-06-2006, 18:59:14 »
Nou goed, mensen feliciteren kan geen kwaad, dus bij deze de twee Italië fans hier gefelicteerd.

Maar eh sorry KD ik ben verre van overtuigd. Ik heb ze 't zelfde spel zien spelen dat ik van ze ken. Ik heb ze voortdurend met 8 man op hun eigen helft zien staan en ik heb Australië 't spel zien maken. Ook al voor die rode kaart. Materazzi natuurlijk. Ik denk dat mijn punt nu wel duidelijk is, wat ik tegen 'm heb. Maar goed, daar kreeg ie absoluut verdiend rood voor.  ::ok:: En dan die schwalbe. Nee hoor, ik ben nog steeds geen fan.  ::ohno::

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #25 Gepost op: 26-06-2006, 19:01:26 »
Hahahaha, ik feliciteer ze met de overwinning, want lelijk of niet, dat was `t. Dat ik niet voor Italië ben betekent niet dat ik `t de Italië-fans hier niet gun  ::jaja::.
Maar `t was idd kinderachtig voetbal. Jak. Hopelijk wordt de volgende wedstrijd waar ik lekker NEUTRAAAAAAAAL naar ga kijken wel fatsoenlijk, want ik word een beetje gek van dat gedoe steeds, juk juk juk.  ::hypocriet::

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #26 Gepost op: 26-06-2006, 19:06:10 »
Nu dan:

1. Spanje, Argentinië, Brazilië
2. Iedereen die tegen Portugal fluit.

Mijn favorieten gaan er inmiddels ook in een genadeloos tempo uit. Maar in elk geval nemen ze allemaal de scheids ook mee  ::rofl::

juist
iedereen behalve Portugal, Italië en Duitsland.
Triomf!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #27 Gepost op: 26-06-2006, 19:11:04 »
Portugal gaat dit WK winnen  ::rofl:: ::joehoe::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #28 Gepost op: 26-06-2006, 19:11:52 »
Ik met die gekke fouten steeds  ::tandpastasmiley:: die tegen Portugal speelt moest dat dus zijn.  ::rofl::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #29 Gepost op: 26-06-2006, 19:12:12 »
Bedankt voor de wensen met de overwinning van gli azzurri en de man of the match : Totti....

Ik ben blij omdat ik een feeling heb met dat land en voor al mijn vrienden en kennissen ginder...

Mocht ik in jullie geval zijn : was ik voor Argentinië of Brazilië....

Brazilië verdient nog altijd van wereldkampioen te worden in mijn ogen...

Italië komt er "dribbelend" door en een kwartfinale tegen Zwitserland of Oekraïne kunnen ze ook nog halen maar dan in de halve finale Argentinië tegenkomen dat is de genadenslag...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #30 Gepost op: 26-06-2006, 19:42:09 »
Nou goed, mensen feliciteren kan geen kwaad, dus bij deze de twee Italië fans hier gefeliciteerd.

Maar eh sorry KD ik ben verre van overtuigd. Ik heb ze 't zelfde spel zien spelen dat ik van ze ken. Ik heb ze voortdurend met 8 man op hun eigen helft zien staan en ik heb Australië 't spel zien maken. Ook al voor die rode kaart. Materazzi natuurlijk. Ik denk dat mijn punt nu wel duidelijk is, wat ik tegen 'm heb. Maar goed, daar kreeg ie absoluut verdiend rood voor.  ::ok:: En dan die schwalbe. Nee hoor, ik ben nog steeds geen fan.  ::ohno::

Bedankt voor je sportieve felicitaties, maar ik heb weinig tot niks aan de overwinning kunnen bijdragen hoor!  ;)

Wat Materazzi betreft kan ik het trouwens alleen maar met je eens zijn hoor, ook al ben ik Italië-fan. Net zo goed als ik Robben irritant kan vinden, terwijl ik toch altijd voor Nederland ben natuurlijk.

En als AC Milan-fan moet je ook wel een hekel hebben aan Materazzi natuurlijk, maar als hij scoort is het weer even goed  :).

Als Nesta niet geblesseerd was geraakt, had Materazzi nu niet hoeven spelen (en geen rode kaart hoeven te krijgen), dus dat was driedubbel balen.

Ik verwacht dat Italië de halve finale nu zeker wel moet kunnen halen, daarna wordt het sowieso lastig.

In de eerste helft speelde Italië overigens gewoon weer 4-3-3. Ik vond het spel ook verre van overtuigend, maar het was in de eerste helft nou niet echt verdedigend.

Engeland speelde gisteren echt in een verdedigend systeem: 5-4-1.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #31 Gepost op: 26-06-2006, 19:59:04 »
Ik ben voor Oekraine, ik heb ze bestempeld als een ploeg die ver komt dus moet ik ze supporten ook...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #32 Gepost op: 26-06-2006, 20:02:14 »
Oekraïne is inderdaad ook wel leuk, Shevchenko is een sympathieke gast.  ::ok::

Brazilië vind ik ook wel leuk, hoewel het een beetje jammer zou zijn als het weer dezelfde wereldkampioen wordt. Ronaldinho is supergrappig  ;D, altijd met een grote lach op het veld, dat kan ik wel waarderen  ::jaja::.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #33 Gepost op: 26-06-2006, 20:03:42 »
  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::



 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #34 Gepost op: 26-06-2006, 20:07:41 »
 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::



 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Wil je er over praten?? Meestal gaan waan ideeen na een paar weken vanzelf weg  :D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #35 Gepost op: 26-06-2006, 20:13:51 »
Oekraïne gun ik het inderdaad ook wel. Die hebben tot nu toe ook nog niet veel laten zien. Maar Shevchenko is leuk en goed (jammer dat ie naar Chelsea gaat) en ik heb nu éénmaal een zwak voor Oost-Europeanen  ::love::

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #36 Gepost op: 26-06-2006, 20:18:47 »
Oekraïne gun ik het inderdaad ook wel. Die hebben tot nu toe ook nog niet veel laten zien. Maar Shevchenko is leuk en goed (jammer dat ie naar Chelsea gaat) en ik heb nu éénmaal een zwak voor Oost-Europeanen  ::love::

serieus?? met al die grote neuzen??  ::pinokkio::   ::)
Triomf!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #37 Gepost op: 26-06-2006, 20:19:43 »
Neuzen daar weet ik niks van, ik verzuip altijd in die mooie donkere ogen. *zucht*  ::love::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #38 Gepost op: 26-06-2006, 20:37:21 »
en ik heb nu éénmaal een zwak voor Oost-Europeanen  ::love::
is't echt?  ::love:: ::love:: 't is wederzijds, want mijn echte familienam is; Koekoevic  ::jaja:: ::jaja::


Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voor welk land ben jij nu??
« Reactie #39 Gepost op: 26-06-2006, 20:39:26 »
Niet koekoelescu? Da's nou jammer, ik val nogal op Roemenen namelijk  ::love::
« Laatst bewerkt op: 26-06-2006, 20:50:44 door Mloesje »