Auteur Topic: BB2006 succes of niet??  (gelezen 5552 keer)

Offline jeroen987

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
BB2006 succes of niet??
« Gepost op: 3-08-2006, 15:31:39 »
Zou big brother 2006 nog een succes worden??
Ik heb er mn twijfels bij..

mja... 20 augustus, stipt om half 9 ben ik erbij!!

 ::bravo::

Offline Laafje1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #1 Gepost op: 3-08-2006, 19:25:39 »
Na het tweede seizoen keek ik al niet meer.

Ben dus heel benieuwd of het nog een succes gaat worden!!
Groetjes de enige echte Laaf!!!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #2 Gepost op: 3-08-2006, 20:43:58 »
Ik weet het ook niet.
Talpa is wel slim door eerst een 'Best of' uit te zenden. Zo zijn de kijkers al gewend aan de uitzending van 19:00.

Misschien ook wel slim dat maandagavond de Reality-avond is.. de Talpa programmering zit dit najaar sowieso wel goed in elkaar vind ik.
The sun came up and reality set in.

Offline Laafje1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #3 Gepost op: 4-08-2006, 10:03:48 »
Denk ook dat het heel slim is dat ze eerst een terugblik uitzenden. Dan worden mensen toch wel wat nieuwsgieriger.

Maar wat betreft Talpa, moet je heel eerlijk bekennen dat die hier alleen opstaat als hij geen Talpa heet, maar Nickelodeon. Dus hier wordt niet naar Talpa gekeken.
Groetjes de enige echte Laaf!!!

Offline jeroen987

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #4 Gepost op: 20-08-2006, 19:24:02 »
het is nog niet eens begonnen, maar wat ik allemaal op internet lees wat voor geheimzinnige dingen er zijn in het huis...

ben toch wel erg benieuwd..
nog een uurtje zullen we het weten..

 ::zwaai::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #5 Gepost op: 21-08-2006, 11:42:10 »
ik vermoed dat BB, net als zoveel programma's, zijn beste tijd heeft gehad en ook dit jaar de kijkcijfers weer zullen dalen ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline jeroen987

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #6 Gepost op: 21-08-2006, 14:37:02 »
ik vermoed dat BB, net als zoveel programma's, zijn beste tijd heeft gehad en ook dit jaar de kijkcijfers weer zullen dalen ::niet-ok::

ja, dat is ook wel zo maar toch blijft bijvoorbeeld expeditie robinson wel leuk..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #7 Gepost op: 21-08-2006, 16:06:10 »
ja, dat is ook wel zo maar toch blijft bijvoorbeeld expeditie robinson wel leuk..

hmmm persoonlijk vond ik de strijd der titanen dus een enorme flop.....BB was gedurende de eerste serie nog leuk, nu zitten er mensen bij die te veel willen opvallen...en waar doen ze het nog voor denk ik dan? Zien ze het als opstapje naar een carriere bij de tv, doen ze het voor het geld...of juist om zichzelf beter te leren kennen? ???

Ach ja zolang ik maar niet mee hoef te doen vind ik het best ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #8 Gepost op: 21-08-2006, 18:37:32 »
Iets minder dan een miljoen kijkers.
Dat valt me eigenlijk tegen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #9 Gepost op: 21-08-2006, 20:13:40 »
ik vermoed dat BB, net als zoveel programma's, zijn beste tijd heeft gehad en ook dit jaar de kijkcijfers weer zullen dalen ::niet-ok::
Inderdaad. Dat Talpa het één keer uit de 'Oude doos' haalt is leuk, maar dit vervolg had van mij niet gehoeven.
Ze zouden er eigenlijk een jaartje of 10 mee moeten wachten, dan word het wel een succes denk ik.

Offline JanJan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Reality is verslavend!
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #10 Gepost op: 11-09-2006, 11:30:57 »
Of het programma succesvol is, weet ik eigenlijk niet.
Wat ik wel weet is dat het op dit forum ontzettend rustig is. Jammer. Er wordt bijna niet gereageerd in topics. Dus mensen, kom maar op!
JJF

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: BB2006 succes of niet??
« Reactie #11 Gepost op: 7-11-2006, 17:49:17 »
ja, dat is ook wel zo maar toch blijft bijvoorbeeld expeditie robinson wel leuk..

Nou ik ben toch ook een liefhebber van ER maar moet wel bekennen dat het de laatste jaren wel minder voor me is geworden...
Zoals gister dan ook weer die dodelijk saaie 'veiling voor eten'   ::slaap::  Maar goed, over BB nu  ::tandpastasmiley::

Het valt mij gewoon keer op keer weer op dat Hummie eigenhandig BB de nek om weet te draaien. Zoals er altijd in gestuurd wordt. Deze BB ook weer; de zusjes krijgen een eigen kamer, de zusjes worden trouwens continue op de voorgrond gebracht tijdens de reguliere uitzendingen. Als je dan zelf nog eens streams kijkt, krijg je toch wel een ander beeld van die tutmutsen.
Dat vind ik dus elke keer weer jammer. Daar zou zij toch eindelijk eens mee op moeten houden, 'het' gewoon z'n gang laten gaan.