Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
387 gasten en 6 vaste bezoekers (Kaaasje, edgomo, Lukie4, Silvermaiden, Miek1999, TimvDons)
Activiteitenagenda
1 augustus
Realitynet Songfestival: inschrijvingen NU open!
24 augustus 19.30
Realitynet GameNight: Pubquiz 2.0, Doe Mee!
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 176
  Print  
Auteur Topic: Wie of wat maakte je vandaag aan het lachen.........  (gelezen 238913 keer)
Bodejos

Geslacht: Man

Go west, where the mole lives

« Gepost op: 2.11.2006, 14:37:59 »

........vertel erbij waarom.

Een collega van mij die vanmorgen indruk wilde maken op een nieuwe (niet geheel onknappe) vrouwelijke collega, liet op dat moment een behoorlijk harde scheet......

.......en maakte inderdaad diepe indruk op haar. Hilarisch Hilarisch

En NEE, IK was het gelukkig niet.

Molegon, Molland
Evenstar
Winnaar pool ER 2006

Geslacht: Vrouw

Viva La Vida Or Death And All His Friends

« Antwoord #1 Gepost op: 2.11.2006, 14:51:01 »

Hilarisch  Inderdaad leuk!

Vandaag bij het proefwerk geschiedenis, ging een mobieltje af. Dat was ook wel lachen  Tandpasta Smiley

First you go backwards, but then forwards again
mirtjee

« Antwoord #2 Gepost op: 3.11.2006, 15:57:09 »

nou eigenlijk gister, ik was bij veldhuis en kemper  Cheesy dat was natuurlijk sowieso lekker lachen  Hilarisch
maar voordat de voorstelling begon.. ik zat rustig op mijn stoeltje hoor ik ineens een "boink" ligt/zit mijn vriendin daar ineens op de grond ipv op haar stoeltje  Hilarisch Hilarisch ze was even vergeten dat de zitting omhoog gaat als je gaat staan dus toen wilde ze zitten en was er geen zitting meer en toen lag ze zo op de grond  Hilarisch
daar denk ik nu pas aan... had ik natuurlijk een foto van moeten maken hoe zij daar zo opgevouwen voor haar stoeltje zit  Hilarisch

I'm a real big goblin..
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #3 Gepost op: 3.11.2006, 17:18:03 »

Mijn moeder belde mij met een vraagje over de computer. Om het op te lossen moest ze hier en daar op klikken. Hoor ik haar nog net zeggen  "en als je op verbin"tuut tuut tuut...

Was ze even vergeten dat de internetverbinding via de telefoonlijn gaat  Hilarisch

Keep calm and eat chocolate
Fossiel

Ben jij niet gewoon de mol?

« Antwoord #4 Gepost op: 4.11.2006, 00:20:23 »

Ruben, Ruben, Sara, Tijl en Arie natuurlijk! Bravo!
« Laatste verandering: 4.11.2006, 00:32:05 door Willemson » Gelogd
Bakkertje

« Antwoord #5 Gepost op: 4.11.2006, 08:27:48 »

Was eigenlijk gisteren al...

ik heb een jongentje met ADHD in de klas zitten. sinds een maand zit hij in een zogenaamde trial project. hij krijgt gedurende vier weken lang elke week een andere dosering medicijnen om te kijken welke medicijnen het beste bij hem passen.
nu zat hij deze week in de vierde week en we merkten het verschil enorm vanaf week 1.
van een wild ongeorganiseerd mannetje, verandere hij in een redelijk rustig ventje, die hardstikke goed zijn best deed met werken. Zijn resultaten gingen met sprongen vooruit...hoe onvoorstelbaar eigenlijk door één enkel pilletje....
Nu was zijn moeder gisteren zijn ochtenddosering vergeten en werd hij weer de heerlijke chaoot van vier weken geleden en de jaren daarvoor. We hebben hartelijk gebruld om zijn capriolen, want er was geen land met hem te bezeilen. Precies wat ik en mijn collega heel hard nodig hadden, na een hele zware week op school Grin Bravo! Grin

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!
m@ri@nne

« Antwoord #6 Gepost op: 4.11.2006, 13:07:44 »

Leuk verhaal Bakkertje.. Smiley

Word ik ook weer vrolijk van.. Duimen omhoog!

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.
Bakkertje

« Antwoord #7 Gepost op: 4.11.2006, 13:11:48 »

Ik loop sinds een uur of twee helemaal met een grijns op mijng ezicht rond...enerzijds vanwege de pris die we met kidnervkaantieland hebben gewonnen, anderzijds vanwege het feit dat mijn oudste zoon vandaag weer een kleur verder is gekomen met zwemmen...en dat terwijl hij een half jaar geleden nog ontzettend bang was voor water....nog twee kleuren en hij mag afzwemmen...dat maakt een moeder enorm trots, maar vooral zeer aan het lachen!!!! Trots Tandpasta Smiley Trots Tandpasta Smiley Trots

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!
m@ri@nne

« Antwoord #8 Gepost op: 4.11.2006, 13:15:05 »

Herken het ..bakkertje.. Volmondig Ja

En er komen vast nog veel meer activiteiten van je zoon, waar je weer beretrots op zult zijn..dan vergeet je weer die momenten dat je ze wel achter het behang wilt plakken.. Grin Grin
« Laatste verandering: 4.11.2006, 19:04:48 door m@ri@nne » Gelogd

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.
Ibung

zurkeltrutte?.

« Antwoord #9 Gepost op: 4.11.2006, 15:21:13 »

gisteravond tijdens het eten zegt mijn jongste zoon op dat reclametoontje tegen me: "lekker moeder!"

As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw
lord menno

Oranje is de bomp

« Antwoord #10 Gepost op: 12.11.2006, 20:23:47 »

net heb ik auto gereden en toen liet ik bij 1 stoplicht de moter een paar keer afslaan, de mensen achter ons toeteren enzo, toen reed ik weg en toen ging het stoplicht weer op rood

Menno is gek
lord menno

Oranje is de bomp

« Antwoord #11 Gepost op: 2.06.2008, 20:45:57 »

een vriendje van mijn zusje was er net, hij was 20 jaar ongeveer. toen hij net naar huis ging liep hij nog even naar mijn ouders en zei: "bedankt voor het spelen". Hilarisch Hilarisch

Menno is gek
Megan
Winnaar pool Oberon 2005

I se le dijo de forma!

« Antwoord #12 Gepost op: 2.06.2008, 22:04:14 »

een vriendje van mijn zusje was er net, hij was 20 jaar ongeveer. toen hij net naar huis ging liep hij nog even naar mijn ouders en zei: "bedankt voor het spelen". Hilarisch Hilarisch

Hilarisch Hilarisch Hilarisch

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.
Firesphere

Don't ever try that again

« Antwoord #13 Gepost op: 2.06.2008, 22:20:21 »

De kat die er nog steeds van overtuigd is dat aan de andere kant van de balkonbalustrade ook gewoon direct een grond zit....

Ze valt ondertussen bijna dagelijks 3 verdiepingen... Hilarisch Hilarisch Hilarisch

I'm not a complete idiot; some parts are missing
Sprien

Kleine hamsters, grote avonturen!

« Antwoord #14 Gepost op: 2.06.2008, 22:37:17 »

Een collega van mij was klaar met werk en hij ging wat drinken kopen. Dus ik zeg zo: "Jij bent ook dom, je gaat je net verdiende geld meteen weer teruggeven aan de baas." Zegtie: "Nee hoor, dit blikje betaal ik met geld wat nog in mn portomonee zit."

Hij is niet al te snugger.

The sun came up and reality set in.
Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #15 Gepost op: 3.06.2008, 14:10:06 »

De kat die er nog steeds van overtuigd is dat aan de andere kant van de balkonbalustrade ook gewoon direct een grond zit....

Ze valt ondertussen bijna dagelijks 3 verdiepingen... Hilarisch Hilarisch Hilarisch
katten hebben de neiging om 9 levens te hebben, maar die van jou heeft er inmiddels de nodige verspeeld. Tijd voor een automatische miniparachute?

Molegon, Molland
Megan
Winnaar pool Oberon 2005

I se le dijo de forma!

« Antwoord #16 Gepost op: 3.06.2008, 15:32:09 »

katten hebben de neiging om 9 levens te hebben,

ik dacht maar 7 Verbaasd

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.
Ibung

zurkeltrutte?.

« Antwoord #17 Gepost op: 3.06.2008, 16:04:10 »

met maar 7 levens is het een pechpoes.

As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw
Firesphere

Don't ever try that again

« Antwoord #18 Gepost op: 3.06.2008, 16:06:02 »

met maar 7 levens is het een pechpoes.
Nou, die van mij staat ondertussen op -2 levens als ze er 9 had....

I'm not a complete idiot; some parts are missing
Lautjuh

I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)

« Antwoord #19 Gepost op: 3.06.2008, 16:23:12 »

heinz  Cheesy

omdat hij ontdekte dat hij niet weet wie van ons 2 de grootste mol fan is, toen ik vertelde dat ik alle WIDM in de media artikelen uit typ.   Tongue
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 176
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005