Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
317 gasten en 3 vaste bezoekers (Lama1997, Nieky, xanneweetwel)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Vanaf 1 December
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 ... 81 82 83 [84]
  Print  
Auteur Topic: Wat was de laatste film die je zag en wat vond je ervan?  (gelezen 138530 keer)
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1660 Gepost op: 29.09.2017, 23:24:35 »

Kingsman: The Golden Circle

Als je de eerste leuk vond, vind je deze ook leuk. Actie en humor in the spy scene. Begint direct met een spectaculaire actie scene dus je zit gelijk in het verhaal. Zou wel eerst deel één kijken en dan pas deze, mocht je de eerste nog niet gezien hebben.

Film zit weer vol bekende acteurs.  Ow en nog een leuke gastrol voor
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)

En er komt ook een derde deel hoorde ik Bravo!

Daisy
Global Moderator

« Antwoord #1661 Gepost op: 31.10.2017, 21:35:05 »

American Assassin

Lekkere spannende actiefilm. Als je voor een goed verhaal wilt gaan, is dit geen film voor jou, voor de rest wel, veel actie, spannend, paar goede acteurs en mooie filmlocaties (Rome o.a.)

Ik krijg het nog druk want ik wil ook naar Jigsaw (zag de trailer zojuist) en Snowman (slecht 100x de trailer van gezien op vakantie). Laatstgenoemde komt hier donderdag uit. Volmondig Ja

putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #1662 Gepost op: 11.11.2017, 01:56:09 »

Weg Van Jou, over mijn Zeeuwse stad!
Ik heb echt verschrikkelijk gelachen  Hilarisch sowieso die bioscoop hier doet het heel slecht en nu opeens zitten de zalen vol, zijn kaartjes voor de film soms zelfs uitverkocht. Dat maak je hier echt nooooit mee.

Leuke film is het. Gaat dus over iemand uit Rotterdam die droomt van een baan in Rio de Janeiro maar terechtkomt in Terneuzen. Of all places. Veel beelden van Zeeuws-Vlaanderen te zien. In het begin heel cliché allemaal: een boerendorp, geen Internet, plat Zeeuws, leven in de Middeleeuwen, als je de tunnel uitkomt direct rijden op landweggetjes. Maar ook mooie plaatjes van Breskens, Saeftinghe, de Westerschelde, het dorpje IJzendijke. Ook Gent komt in de film voor. En afgezien daarvan: het verhaal is ook leuk en sterk. Soms wat zoetsappig, maar daar hou ik wel van.

Ik zou zeggen: gaat dat zien!
Koemba

MOLLOOT!

« Antwoord #1663 Gepost op: 11.11.2017, 21:02:05 »

Gisteren Harry Potter en de geheime kamer gekeken.
Altijd leuk! Blijkbaar was het een versie waarbij ze de deleted scenes er in hadden laten zitten. Wel grappig voor een keer want daar wordt de film een stuk gedetailleerder van zie je ineens dingen die je nog nooit gezien hebt! Cheesy
Lama1997

Geslacht: Man

« Antwoord #1664 Gepost op: 12.11.2017, 22:20:07 »

Voor de tweede keer Carrie gezien. Blijf ik toch wel een van de beste horrorfilms vinden

Deelnemer Mol Online 2017
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #1665 Gepost op: 12.11.2017, 22:54:06 »

Murder in the Oriënt Express

Wat een sterrencast! Een geweldige Johnny Depp als bad guy, heerlijk (en nee, hiermee verklap ik de clue echt niet). Penelope Cruz in een totaal andere rol. Michelle Pfeiffer die ik al jaren niet had gezien en het weer als vanouds deed. Willem Defoe, Judy Dench, en zelfs een Nederlander die het prima doet Cheesy (Marwan Kenzari)

Wel een trage film, gewaagd in deze tijd moet ik zeggen. Grappig hoe ik het plot kwijt was, ondanks dat ik het boek eens heb gelezen (lang lang geleden).
Hercule Poirot wordt best leuk neergezet, toch knap.

Keep calm and eat chocolate
Loezel

« Antwoord #1666 Gepost op: 12.11.2017, 22:58:47 »

Die wil ik heel graag ook zien. Ik moet even kijken wanneer ik dat ga doen. In mijn vakantie zou handig zijn, maar dan ben ik in  Den Haag en daar kan ik mijn bioscoopbon bijna niet kwijt.  Angry

Ik weet de plot nog wel, dat is een beetje jammer.  Tongue
Silvermaiden

« Antwoord #1667 Gepost op: 13.11.2017, 09:52:26 »

Oh die wil ik ook graag zien  Volmondig Ja. Heb heel lang geleden de film gezien met Sean Connery en Ingrid Bergman, maar plot ben ik kwijt  Wink.
Daisy
Global Moderator

« Antwoord #1668 Gepost op: 13.11.2017, 19:29:58 »

Staat ook nog op mijn lijstje, ik ken zowel het origineel als het boek niet, dus ik ben helemaal blanco. Cheesy Dit weekend nog tijd over, maar ik wil ook nog Jig Saw en Snowman zien, dus het wordt waarschijnlijk de film die de beste tijd heeft. Grin

Milow mol 13

Ride or die, remember ?

« Antwoord #1669 Gepost op: 14.11.2017, 18:46:45 »

Staat ook nog op mijn lijstje, ik ken zowel het origineel als het boek niet, dus ik ben helemaal blanco. Cheesy Dit weekend nog tijd over, maar ik wil ook nog Jig Saw en Snowman zien, dus het wordt waarschijnlijk de film die de beste tijd heeft. Grin
Veel plezier met jig Saw . als we het over dezelfde films hebben ik hoop dat je een sterke maag heb . Terug ontoppic Hitsman boddygard grappig en met genoeg spanning en actie
Pagina's: 1 ... 81 82 83 [84]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005