Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 4452 keer)

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 13
« Gepost op: 26-11-2006, 15:19:05 »
Vanavond is de Grande Finale !!! Welke stellen zijn nog samen en voor welke stellen zat het er niet in? En hebben de boeren die minder post hebben gekregen inmiddels een "boerin" gevonden?

Veel kijkplezier vanavond met de laatste aflevering van Boer zoekt vrouw !!!  ::zwaai::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #1 Gepost op: 26-11-2006, 21:28:31 »

Vanavond naar de laatste aflevering gekeken..en er hangt nog aardig wat romantiek in de lucht bij de boeren..,maar wat mij wel verbaasde dat Jochum en Marieke toch geen stelletje meer zijn..,alhoewel als ik man was zou ik ook wel snel zat zijn van zo'n typje.. ;D
Tja, had ie toch voor Nienke moeten gaan dunkt me.. ::jaja::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #2 Gepost op: 27-11-2006, 06:51:23 »
Ik vond het geen spectaculiere aflevering moet ik bekennen :-[
Ik vond sommige toch wel terughoudend in wat ze zeiden en de liefde droop er niet echt van af bij sommige paren.....soms leek het me zelfs geforceerd toe.

Dat Marieke niet meer de grote liefde van Jochum is verbaast me eigenlijk niet zoveel, deze twee verschilden qua karakter heel erg van elkaar, maar zelfs dat hoeft een relatie niet in de weg te staan. Denk dat de rustige Nienke beter bij hem past.

De snor van Hans vond ik mega lelijk staan, toen ik hem zag moest ik meteen aan een zwart leren pak denken met zo'n zwart petje en een zweep....brrrrrr :-X :-X :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #3 Gepost op: 27-11-2006, 08:43:55 »
Had wel goed gezien dat Marieke geen blijvertje zou zijn... Veel te overhopig type...
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #4 Gepost op: 27-11-2006, 10:53:52 »
Overhopig?  ::rofl::

Ik had deze uitslag wel verwacht idd, volgens mij erger je je na verloop van tijd aan de wel erg blije houding van haar.
Ben wel benieuwd of Merel en Dirk-Jan over een jaar nog steeds bij elkaar zijn. De rest zit wel goed denk ik.

Dat snorretje van Hans was echt niks, snel weer er af zeg ik!  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #5 Gepost op: 27-11-2006, 12:40:14 »

  Ondanks die snor van Hans..[stond hem inderdaad voor geen meter.. ::niet-ok::]
Zit het vogens mij met Anneke en hem toch wel aardig Snor.. ::jaja::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Aflevering 13
« Reactie #6 Gepost op: 29-11-2006, 02:26:12 »
  Ondanks die snor van Hans..[stond hem inderdaad voor geen meter.. ::niet-ok::]
Zit het vogens mij met Anneke en hem toch wel aardig Snor.. ::jaja::

 ::rofl::