Auteur Topic: Ranking the Stars  (gelezen 10499 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Ranking the Stars
« Gepost op: 14-12-2006, 14:52:51 »
Sinds afgelopen vrijdag is er een nieuw programma van BNN: Ranking the Stars.

Het wordt gepresenteerd door Paul de Leeuw en tien bekende Nederlandse vrouwen moeten allemaal lijstjes maken waarin ze zichzelf en de andere vrouwen rangschikken. Die lijstjes worden vergeleken met de lijstjes die een panel van 100 mannen gemaakt heeft en zo worden er punten uitgedeeld aan de dames. Ondertussen moeten ze hun lijstjes onderbouwen en dit kan af en toe leuke woordenwisselingen opleveren.  ;D

De tien vrouwen die meedoen zijn:

1.  Yvon Jaspers
2.  Chantal Janzen
3.  Daphne Bunskoek
4.  Leontine Borsato
5.  Sophie Hilbrand
6.  Katja Schuurman
7.  Georgina Verbaan
8.  Victoria Koblenko
9.  Milika Peterzon
10. Fiona Hering

Het schijnt dat Georgina Verbaan en Victoria Koblenko het gedurende de serie flink met elkaar aan de stok gaan krijgen. Georgina noemde Victoria achteraf een 'contactgestoord mens'.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ranking the Stars
« Reactie #1 Gepost op: 6-01-2007, 22:17:26 »
Af en toe lig ik echt dubbel om die kakelende kippen ::rofl::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Ranking the Stars
« Reactie #2 Gepost op: 8-01-2007, 13:02:01 »
die fiona hering vind ik zo'n grappig mens. echt heerlijk die ratel van haar. moet ook altijd lachen als ik haar zie bij rtl boulevard.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ranking the Stars
« Reactie #3 Gepost op: 11-01-2007, 09:11:59 »
Ik vind de ruzies tussen Georgina Verbaan en Victoria Koblenko grappig. Die Victoria weet echt iedereen tegen zich in het harnas te jagen, ze stelt zich ook zo belachelijk op!  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
WIDM in Ranking the Stars
« Reactie #4 Gepost op: 12-01-2007, 21:14:53 »
In Ranking the Stars hadden Yvon Jaspers en Victoria Koblenko het over WIDM. Chantal Janzen had namelijk gezegd dat ze dacht dat Yvon het slechtste kon liegen van alle dames. Yvon zei toen dat ze de Mol was geweest en dus wel kon liegen. Maar Victoria zei dat alles bij elkaar geknipt was, dat Yvon nauwelijks had gelogen maar dat ze er niets over mocht zeggen, omdat ze dan 250.000 euro zou moeten betalen.

Vaag stukje, maar volgens mij wilde Victoria gewoon weer eens bitchy doen. Wat een trut is dat zeg!  ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in Ranking the Stars
« Reactie #5 Gepost op: 12-01-2007, 21:36:04 »
In Ranking the Stars hadden Yvon Jaspers en Victoria Koblenko het over WIDM. Chantal Janzen had namelijk gezegd dat ze dacht dat Yvon het slechtste kon liegen van alle dames. Yvon zei toen dat ze de Mol was geweest en dus wel kon liegen. Maar Victoria zei dat alles bij elkaar geknipt was, dat Yvon nauwelijks had gelogen maar dat ze er niets over mocht zeggen, omdat ze dan 250.000 euro zou moeten betalen.

Vaag stukje, maar volgens mij wilde Victoria gewoon weer eens bitchy doen. Wat een trut is dat zeg!  ::niet-ok::


Jah dat had ik oowk gezien

Snap niet dat victoria zo aan het katten was ???
Doe gewoon normaal  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Stars
« Reactie #6 Gepost op: 20-01-2007, 13:01:53 »
Erg grappig programma. ::rofl:: En Paul de Leeuw doet het erg goed met die dames. Vind het ook erg leuk dat de dames zo open zijn over hun prive dingetjes. Zo leer je ze wel een stukje beter kennen. Kan geen Privë of Party of hoe heten die bladen tegenop. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ranking the Stars
« Reactie #7 Gepost op: 22-01-2007, 19:27:52 »
Ik heb 't één keer per ongeluk gezien en vond het toen wel leuk. Maar sindsdien heb ik 't eigenlijk steeds gemist.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Ranking the Stars
« Reactie #8 Gepost op: 23-01-2007, 17:57:13 »
ik vind het niet zo heel interessant ofzo, nog meer media aandacht voor die bn-ers.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ranking the Stars
« Reactie #9 Gepost op: 26-02-2007, 09:45:22 »
ik vind het erg jammer dat het afgelopen is. Heb me elke week kostelijk vermaakt met het gekakel van die dames  ::rofl::

Fiona Hering en haar ex  ::rofl:: dat ze langs flitspalen ging rijden  ::rofl::

en gewoon dat iedereen op een bepaalde manier gezien wordt. De stereotypen zijn weer bevestigd.
Triomf!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ranking the Stars
« Reactie #10 Gepost op: 16-04-2009, 22:12:03 »
Vanaf 1 mei de nieuwe reeks, nu met Sander Lantinga en Sophie Hilbrand als presentators. En de deelnemers zijn:

* Sebastiaan Labrie
* Suzan Smit
* Rick Engelkes
* Kim Lian van der Meij
* Nicolette Kluijver
* Gijs Staverman
* Bridget Maasland
* Cas Jansen
* Valerio Zeno
* Tanja Jess

Gijs, Sebastiaan en Cas! ::dans:: ::confettie:: en Kim Lian... jottem :-\\

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Ranking the Stars
« Reactie #11 Gepost op: 16-04-2009, 23:04:48 »
Mhaha das idd wel een beetje een vreemde eend. Tanja 100% Jess vind ik ook niks ::niet-ok:: .

Gijs ::bravo:: !
The sun came up and reality set in.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ranking the Stars
« Reactie #12 Gepost op: 17-04-2009, 12:16:03 »
jammer dat paul de leeuw het niet meer presenteert
wel een aantal leuke kandi's ::ok::
ookal vind ik het jammer dat het nu gemengd is (vrouwen en mannen)
nu komt er waarschijnlijk van die dis uitzendingen, de mannen die de vrouwen alleen maar zitten te dissen en andersom
ookal is dat soms ook weer leuk om te zien :-\\
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ranking the Stars
« Reactie #13 Gepost op: 17-04-2009, 12:22:04 »
nu komt er waarschijnlijk van die dis uitzendingen, de mannen die de vrouwen alleen maar zitten te dissen en andersom

Ben ik ook een beetje bang voor, vooral omdat de presentatie ook gemengd is. Ik was ook nogal blij met Paul de Leeuw, maar goed we zien wel... Vraag me vooral ook af wat voor soort vragen je kan stellen aan een gemengd panel :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ranking the Stars
« Reactie #14 Gepost op: 17-04-2009, 12:24:09 »
Vraag me vooral ook af wat voor soort vragen je kan stellen aan een gemengd panel :-\\

de oude vragen waren heel erg gericht naar het geslacht,
de vragen zouden nu ook wel gesteld zijn aan mannen en vrouwen ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline _Nikki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ranking the Stars
« Reactie #15 Gepost op: 17-04-2009, 16:12:28 »
* Sebastiaan Labrie
* Suzan Smit
* Rick Engelkes
* Kim Lian van der Meij
* Nicolette Kluijver
* Gijs Staverman
* Bridget Maasland
* Cas Jansen
* Valerio Zeno
* Tanja Jess

Okee, ik ga kijken ::love::
Heb van de vorige series alleen heel sporadisch een aflevering gezien, maar het leek me toen wel grappig eigenlijk.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Ranking the Stars
« Reactie #16 Gepost op: 18-04-2009, 14:22:21 »
Rick  ;D

Hopen dat-ie zich met de champagne wel in kan houden itt de tequila  :D
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ranking the Stars
« Reactie #17 Gepost op: 18-04-2009, 16:28:05 »
Jammer dat 't nu gemengd is idd :( Ik ben benieuwd hoe 't nu gaat worden.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Stars
« Reactie #18 Gepost op: 16-05-2009, 10:21:29 »
Oke de eerste drie aflevering zijn geweest en het is echt geweldig, althans dat vind ik!

Nu de vraag hoe kijken wij forummers aan tegen de 10 kandidaten en de 100 mensen thuis die zo een lijstje maken. Zijn wij het er mee eens of hebben wij er een hele andere kijk op.

Vandaar dat ik uit elke aflevering een vraag voorleg die wij ook kunnen gaan beantwoorden als jullie dat ook leuk vinden :p!

Aflevering 1: Wie ligt er het best bij de andere sekse? <-- Hierbij zou ik zelf 2 rijtjes maken: 1 voor de sekse waarop je valt en 1 voor de andere sekse waar je uitgaat van wat je denkt dat de andere sekse hierover denkt. Als je beide rijtjes samen kan voegen vind ik het knap en mag dat ook!

Aflevering 2: Wie kent de andere sekse het beste volgens jou?

Aflevering 3: Met wie zou jij het liefst om vakantie willen?


Maak je eigen lijstje met commentaar ;)!
Ananas

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Stars
« Reactie #19 Gepost op: 16-05-2009, 10:40:10 »
Aflevering 1: Wie ligt er het best bij de andere sekse?

Voor mijzelf:
1. Susan Smit:  Een prachtige dame, intelligent en heel veelzijdig. Speelt hard to get, maar volgens mij een echte stoeipoes in bed.

2. Nicolette Kluiver: Avontuurlijk, een wilde meid, maar onder die grote mond zit volgens mij een klein hartje, ben wel benieuwd wat er onder zit als je dat uitpakt.

3. Bridget Maasland: Sinds ze moeder is vind ik haar veel leuker geworden, omdat ze gewoon veel meer kanten van zichzelf laat zien en gewoon vol zelfvertrouwen is. Ook zij speelt hard to get volgens mij.

4. Tanja Jess: Mooi, knap, aardig en intelligent, maar ja na wat wijntjes is een breezersletje er niks meer bij :o

5. Kim Lian-van der Meij: Best aardig en lief vast, maar ik ga liever niet uit met een kleuter :-#!



Wat ik denk dat de dames als top 5 hebben:
1. Valeri- OOOOOOOOOOOO wat doe je met me :p

2. Sebastiaan Labrie- die mag mij ook wel ontdekken

3. Cas Jansen- Gevoel voor humor, jong en knap en kan wel een feestje bouwen

4. Rick Engelkes- Knappe man, erg gezellig en volwassen en was erg leuk bij wie is de mol :p!

5. Gijs Staverman- Goeie gast, leuke stem en veel humor, maar ja zijn vrouwenkennis he :-#
« Laatst bewerkt op: 16-05-2009, 11:09:37 door Go_ahead »
Ananas