Auteur Topic: Ranking the Stars  (gelezen 10493 keer)

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Stars
« Reactie #20 Gepost op: 16-05-2009, 11:04:18 »
Aflevering 2:

Wie kent de andere sekse het beste volgens jou?

Susan Smit, heel pienter en daarbij geinteresseerd in de mannen en heeft zo al heel wat mannen weten te doorgronden. Weet alleen meer dan ze zelf weet denk ik.

Valerio, jong en onbezonnen, een jonge man van deze tijd die zelfs de Libelle leest om de vrouwen beter te leren kennen. Zoals bij BNN wel bleek is hij een echte womanizer dus hij kent ze goed, nu nog de ervaring om daar gebruik van te kunnen maken.

Bridget Maasland, heeft met haar ervaring al heel wat kennis op dit gebied op gedaan en weet veel mannen naar haar hand te zetten dus dat zit wel goed volgens mij.

Kim Lian- van der Meij, weet meer van de andere seksen dan ze zelf denkt. Veel jongens in haar vriendenkring, maar wat pikt ze daaruit op?

Sebastiaan, is drukker met zichzelf verkennen en landen en plekken dan met de andere seksen, maar door zijn mensenkennis door het reizen begint hij er wel meer en meer vat op te krijgen en komt het wat dat betreft uiteindelijk wel goed.

Rick, als doktertje kende die de vrouwen beter van binnen dan van buiten; hij doet zijn best maar gaat nog niet helemaal naar wens.

Tanja Jess, kent alleen een specifieke groep namelijk eind 20ers- begin 30ers, omdat ze vroeger op oudere mannen en nu op jongere mannen viel, blijft ze een beetje in die kijk van de mannen steken en alles wat daarbuiten komt is haar te ver gezocht.

Cas, als soapie had die de kans de dames te leren kennen, maar waar een beetje alcohol al niet goed voor is :-#

Nicolette Kluiver, komt net kijken, leeft in mannenwereld. Ze kijkt goed rond, maar het kwartje wil maar niet vallen :p!

Gijs, hij zegt het te weten maar alleen daarmee al begaat hij een grote fout, want bewijs dat maar is aan alle dames; hehehehe :p





Met wie zou jij het liefst om vakantie willen?
Susan: Samen de wereld ontdekken, veel van haar leren, leuke en intelligente gesprekken en wie weet komt haar wilde kant ook nog een keer naar boven :p!

Sebastiaan: Hij mag me wel naar de mooiste plekken op aarde meenemen, gewoon een vette vakantie met afwisseling van cultuur, lekker chillen en af en toe eens flink uit je dak gaan op vette feesten.

Nicolette Kluiver: Zij is echt voor alles in, avontuurlijk, chillen, feesten. En natuurlijk gewoon een mooie meid om mee op vakantie te gaan.

Valerio Zeno: Lekker samen picknicken op het strand met gaspitje: Lekkere pannekoeken bakken en warme chocolademelk maken en dan leuke dames uitnodigen om erbij te komen zitten. Echt handig zo een vrouwenmagneet (A)!

Tanja Jess: Wordt heel afwisselend; denk wel dat ze van mooie reizen houdt, maar met een beetje werk wordt tempation Island er niks bij (A)!

Gijs Staverman: Hij is wel in voor avontuur als die het lichamelijk maar aan kan. Gelukkig heeft hij veel gevoel voor humor en kan je echt met hem lachen dus dat lijkt me echt wel vet.

Bridget Maasland: Volgens mij wordt dat voor mij een groot avontuur en een grote verrassing; aangezien ik denk dat Bridget in haar vrije tijd en op vakantie veel chiller is dan ze doet vermoeden.

Rick Engelkes: Leeftijdsverschil wordt alsmaar groter dus ja. Het lijkt me wel gezellig en leerzaam, maar ja als ik mocht kiezen liever 1 van de eerste 7 :p!

Kim Lian: De vrouwelijke CAS JANSEN, dat zijn haar enige twee voordelen (A)!

Cas Jansen: Slecht gevoel voor humor, komt heel dom over, volgens mij het IQ van een aap :o!




« Laatst bewerkt op: 16-05-2009, 11:08:58 door Go_ahead »
Ananas

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Stars
« Reactie #21 Gepost op: 16-05-2009, 11:27:45 »
Ik moet zeggen dat ik deze derde serie een stuk minder leuk vind dan de eerste 2. Dat komt voornamelijk door de wisseling van presentatoren denk ik. Paul de Leeuw vond ik toch wel erg grappig in de programma.
Geniet nooit met mate...

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Stars
« Reactie #22 Gepost op: 20-05-2009, 16:56:16 »
Ik moet zeggen dat ik deze derde serie een stuk minder leuk vind dan de eerste 2. Dat komt voornamelijk door de wisseling van presentatoren denk ik. Paul de Leeuw vond ik toch wel erg grappig in de programma.

Ik mis Paultje ook wel, maar ik vind vooral Sander Lantiga met zijn mega droge opmerkingen tussen door erg grappig. En het is gewoon een leuk clubje met ook dit jaar weer een vete namelijk tussen Bridget en Tanja  ::rofl::! Bridget dolt die Tanja gewoon echt helemaal echt lachuh. En ja Valerio is gewoon in 1 woord briljant. Alleen jammer voor Susan Smit dat ze veruit de slimste is zo lijkt ze een beetje het buiten beentje. Want Kim Lian heeft in Cas Jansen een goede soulmate met IQ van een aap  :-X
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ranking the Stars
« Reactie #23 Gepost op: 20-05-2009, 17:57:33 »
IK ben het helemaal vergeten ::dom:: heb alleen de eerste aflevering gezien, daarna niet meer... zal eens op uitzending gemist kijken


maar ik vind Bridget irritant, die moest naar voren komen en leek wel of zij de presentatrice was ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ranking the Stars
« Reactie #24 Gepost op: 15-12-2009, 20:28:21 »
Ze gaan weer beginnen vrijdag. Paul is weer terug en wederom een gemengd panel.

Na twee seizoenen zonder Paul is hij vanaf december terug achter de RTS-desk met zijn scherpe opmerkingen.
Dit zijn de deelnemers:
Dolly Dot Angela Groothuizen,
topmodel Kim Feenstra,
de opgestapte K3-zangeres Kathleen,
ex-hockeyster Fatima Moreira de Melo (speciaal voor vieffan),
GTST-oermoeder Jette van der Meij,
volkszanger Thomas Berge,
Olympisch zwemkampioen Maarten van der Weijden,
So You Think You Can Dance- jurylid Jan Kooijman,
presentator Johnny de Mol 
ex-Lama Tijl Beckand

beetje oude groep naar mijn idee....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ranking the Stars
« Reactie #25 Gepost op: 15-12-2009, 20:31:46 »
vind het best een redelijk jonge groep, lijkt me iig wel een leuke groep ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LucvanDijk

  • Forumlid
Re: Ranking the Stars
« Reactie #26 Gepost op: 15-12-2009, 21:29:03 »
Gelukkig weer Paul de Leeuw.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ranking the Stars
« Reactie #27 Gepost op: 15-12-2009, 21:38:47 »
en nu met leeftijd :D


Dolly Dot Angela Groothuizen,            50 jaar
topmodel Kim Feenstra,                   23 jaar
de opgestapte K3-zangeres Kathleen,      31 jaar
ex-hockeyster Fatima Moreira de Melo (speciaal voor vieffan), 31 jaar
GTST-oermoeder Jette van der Meij,       55 jaar
volkszanger Thomas Berge,                19 jaar
Olympisch zwemkampioen Maarten van der Weijden,               28 jaar
So You Think You Can Dance- jurylid Jan Kooijman,             28 jaar
presentator Johnny de Mol                                     30 jaar
ex-Lama Tijl Beckand                                          35 jaar

Twee kunnen je moeder zijn Tdietz ;) maar het valt wel mee ja.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LucvanDijk

  • Forumlid
Re: Ranking the Stars
« Reactie #28 Gepost op: 15-12-2009, 21:42:34 »
33 jaar gemiddeld.
De 2  vijftigers trekken het gemiddelde flink omhoog.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ranking the Stars
« Reactie #29 Gepost op: 15-12-2009, 22:02:14 »
Ik vind alleen Tyl en thomas verschrikkelijk :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LucvanDijk

  • Forumlid
Re: Ranking the Stars
« Reactie #30 Gepost op: 15-12-2009, 22:02:57 »
Thomas en Kim... Bah..

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ranking the Stars
« Reactie #31 Gepost op: 15-12-2009, 22:14:27 »
ojaa, to be honest, maarten van der weijden is ook nooit mijn favoriet geweest :-X
kan me soms kapot ergeren aan hem :-X
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ranking the Stars
« Reactie #32 Gepost op: 16-12-2009, 10:22:56 »
Hij zwemt alleen een heel stuk sneller dan jij en ik waarschijnlijk ooit zullen doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ranking the Stars
« Reactie #33 Gepost op: 16-12-2009, 15:21:55 »
Hij zwemt alleen een heel stuk sneller dan jij en ik waarschijnlijk ooit zullen doen...
en dat heeft iets te maken met een vraag bij ranking the stars of zo ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ranking the Stars
« Reactie #34 Gepost op: 16-12-2009, 16:47:31 »
en dat heeft iets te maken met een vraag bij ranking the stars of zo ???
volgens mij bedoelde LdHmolletje daarmee dat ik wat meer respect moet tonen voor Maarten

heb btw heel veel respect voor hem, zou alleen niet snel een vriend van me worden ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!