Auteur Topic: Post-count  (gelezen 11167 keer)

aggie

  • Gast
Post-count
« Gepost op: 4-01-2003, 09:45:12 »
Wordt de post-count nog voor iedereen op 0 (nul) gezet?
Tis natuurlijk niet het belangrijkste ter wereld, maar zo kun je wel zien wie er dit jaar veel en fanatiek posten op het forum.








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Post-count
« Reactie #1 Gepost op: 4-01-2003, 18:02:55 »
Dat merk je toch wel als je het forum een beetje volgt? ;)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Post-count
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2003, 18:26:35 »
Totaal geen probleem voor de mensen die hier heel het jaar zijn  :P ;)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Post-count
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2003, 19:41:19 »
idd, ik zie er echt het nut niet van in hoor en zo zou het ook wel jammer zijn dat je niet meer ziet wie er nieuw is en wie hier al een tijdje is enzo







banaan begint met een b, soms met een s

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Post-count
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2003, 23:49:22 »
Totaal geen probleem voor de mensen die hier heel het jaar zijn  :P ;)

[size=0]WIDM.com elite :P[/size]

Maar goed, ik ben het ook met A&K eens, de n00bs moeten er wel uit te vissen zijn natuurlijk :P .







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Wingnut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Post-count
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2003, 21:36:31 »
idd, ik zie er echt het nut niet van in hoor en zo zou het ook wel jammer zijn dat je niet meer ziet wie er nieuw is en wie hier al een tijdje is enzo

Hey, dat gaat niet voor iedereen op! Ik ben hier al bijna 'n jaar, maar sta pas op 'n hele... 26 berichtjes. Jullie posten gewoon veel te veel, dat is niet bij te houden ;).

Ik hoop dat ik bij de komende serie(s) genoeg tijd kan vrijmaken voor wat doorwrochte analyses van cryptische aanwijzingen. Speurwerk zoals de groepsfoto van vorig jaar (wat achteraf helemaal niets bleek te zijn. Beuh).

Van mij kan 't niet snel genoeg beginnen  ;D.

Cheers, Wingnut







Als tijd en ruimte één zijn, is muren bouwen zinloos - Loesje

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Post-count
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2003, 21:41:45 »
In gedachten ben je bij ons en we weten dat je ons steunt wingnut, dat doet ons deugd  :) ;)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Post-count
« Reactie #7 Gepost op: 7-01-2003, 14:34:47 »
Ben tegen! Na veel ploeteren en zwoegen ben ik eidelijk mol-god. Da's ook wat als ik strax weer helemaal opnieuw moet gaan beginnen ::)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Post-count
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2003, 16:48:06 »
Idem hier! Ben ik eindelijk bijna mol-god, dan die teller op nul zetten zeker!! ECHT NIET!

Ik kan je meesten hier ook niet bijhouden hoor.....terwijl ik hier voor m'n gevoel toch vreselijk veel vertoef...







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Post-count
« Reactie #9 Gepost op: 12-01-2003, 14:27:03 »
Ik zou het ook jammer vinden als de teller wer op 0 komt.. zo word ik nooit mol god ! ;)
En ook wel handig om te zien wie er nieuw is/veel leest/weinig post..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Post-count
« Reactie #10 Gepost op: 12-01-2003, 15:17:13 »
Ik kan iedereen geruststellen: de verworven posts zullen niet op 0 gezet worden. (pfeww  :o :P). Ik vind vaste bezoekers van vorig jaar best dat berichtensaldo dit jaar ook weer mogen meesjouwen ;D

Wel gaat binnenkort de titel naast de berichten weer weg (die aanpassing had ik eerder al gemaakt, maar is bij de upgrade naar de nieuwe versie weer ondergesneeuwd).







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Post-count
« Reactie #11 Gepost op: 23-01-2003, 12:43:40 »
Wat is de bedoeling achter die post-counts? Kun je er iets mee winnen?

Ik heb dat ook wel gezien, eerst newbie, dan expert. Hoe werkt dat precies en wat heb je eraan? (Aldus expert Jummer registratie mei & december 2002).








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Post-count
« Reactie #12 Gepost op: 23-01-2003, 13:06:27 »
Ik kan iedereen geruststellen: de verworven posts zullen niet op 0 gezet worden. (pfeww  :o :P). Ik vind vaste bezoekers van vorig jaar best dat berichtensaldo dit jaar ook weer mogen meesjouwen ;D

Wel gaat binnenkort de titel naast de berichten weer weg (die aanpassing had ik eerder al gemaakt, maar is bij de upgrade naar de nieuwe versie weer ondergesneeuwd).

 :o :o :o :o  heb ik eindelijk 500 posts, ben ik toch geen molgod.........  :'(  :'(  :'(








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Post-count
« Reactie #13 Gepost op: 23-01-2003, 13:09:35 »
Wat is de bedoeling achter die post-counts? Kun je er iets mee winnen?
Er is geen 'bedoeling' achter de post-counts. Het is gewoon een stukje informatie over degene die het bericht heeft gepost. De een hecht er meer aan dan de ander, da's natuurlijk persoonlijk :)

Citaat
Ik heb dat ook wel gezien, eerst newbie, dan expert. Hoe werkt dat precies en wat heb je eraan? (Aldus expert Jummer registratie mei & december 2002).
Hoe het werkt is dat als je meer dan een bepaald aantal posts hebt, je er een stip bij krijgt. Bij meer dan 500 berichten heb je dan vijf stippen en ben je molgod, for what it's worth ;D

Je hebt er geen klap aan en het wordt ook niet meer weergegeven naast de posts. Maar er zijn altijd mensen die het leuk vinden om te 'groeien' naar mol-god. Zie ook bovenstaande post :P







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Post-count
« Reactie #14 Gepost op: 23-01-2003, 13:17:05 »
 :D  :D ja die had ik er ook ingekopt hoor...!  ;)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Post-count
« Reactie #15 Gepost op: 23-01-2003, 13:18:55 »
:o :o :o :o  heb ik eindelijk 500 posts, ben ik toch geen molgod.........  :'(  :'(  :'(
Maar als iemand je profiel bekijkt (of jezelf) zie je dus wel dat je molgod bent :D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Post-count
« Reactie #16 Gepost op: 23-01-2003, 17:22:56 »
Geloof mij maar, je hoeft niet eens bij het profiel te kijken om erachter te komen of je met een newbie, expert, professor of molgod te maken hebt.
Alhoewel .....

Ik wordt regelmatig voor moladonis of Molgodenzoon aangezien 8)








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Post-count
« Reactie #17 Gepost op: 18-02-2003, 16:36:17 »
Er is geen 'bedoeling' achter de post-counts. Het is gewoon een stukje informatie over degene die het bericht heeft gepost. De een hecht er meer aan dan de ander, da's natuurlijk persoonlijk :)Hoe het werkt is dat als je meer dan een bepaald aantal posts hebt, je er een stip bij krijgt. Bij meer dan 500 berichten heb je dan vijf stippen en ben je molgod, for what it's worth ;D

Je hebt er geen klap aan en het wordt ook niet meer weergegeven naast de posts. Maar er zijn altijd mensen die het leuk vinden om te 'groeien' naar mol-god. Zie ook bovenstaande post :P

Waarom is t weggehaald dan?? K was net zow blij met mijn status :'( :D








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Post-count
« Reactie #18 Gepost op: 18-02-2003, 20:42:27 »
Om spam te voorkomen :-X

Er *schijnen* mensen geweest te zijn die graag een hoog post aantal wilden... :-X







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Post-count
« Reactie #19 Gepost op: 19-02-2003, 20:46:24 »
Om spam te voorkomen  :-X

Er *schijnen* mensen geweest te zijn die graag een hoog post aantal wilden...  :-X

Jah echt?  ::) Ook dom... hehehe