Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Miek1999: Lieve allemaal, ik wens jullie superfijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar toe!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
356 gasten en 7 vaste bezoekers (Tristan, WIDM fan, xanneweetwel, spechteke, marvin, Nigel, joligmolletje)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 36
  Print  
Auteur Topic: Buitenlandse voetbalcompetities  (gelezen 122902 keer)
koekoe
Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011

Geslacht: Man
« Gepost op: 21.04.2007, 13:08:00 »

Man-U,Barça,Lyon,Porto........en ook over Anderlecht  Volmondig Ja kun je hier een woordje plaatsen
koekoe

« Antwoord #1 Gepost op: 21.04.2007, 23:46:20 »

Lens-Le Mans 2-0 oef! we staan terug 2é  Cheesy
koekoe

« Antwoord #2 Gepost op: 23.04.2007, 21:41:00 »

Alhoewel het misschien wat saai is dat op 5 speeldagen van het einde in de Franse competitie Lyon terug kampioen is,is het nog razend spannend voor de overige 2 CL tickets.
1. Lyon  71
2. RC Lens  53
3. Bordeaux  52
4. Toulouse  52
5. Marseille  49
6. Rennes  48
7. Sochaux  48
8. Lille OSC  46
9. Saint-Etienne  45
10. Lorient  45
11. Monaco  44
12. Auxerre  44
13. Le Mans  43
14. Nancy  40
15. Valenciennes  38
16. PSG  38
17. Nice  37
18. Troyes  32
19. Sedan  31
20. Nantes  30

koekoe

« Antwoord #3 Gepost op: 7.05.2007, 19:07:17 »

Met nog 3 wedstrijden voor de boeg ,zijn we momenteel terug 2é, met een verplaatsing woensdag naar Lyon kan het er hééél slecht uitzien(indien zwaar verlies)
1.  Lyon  75punten  +33  CL
2.  Lens  56punten +12 CL
3.  Bordeaux 56punten +7 1 CL voorrondewedstrijd
4. Marseille  55punten +12
5.  Rennes  52punten +5
6.  Toulouse  52punten 0
7.  Sochaux  51punten  -1
8.  Saint-Etienne  49punten +5
9.  Auxerre  48punten -2

(hangt er ook vanaf hoe eerlijk Lyon het spel nog speelt)
KD.

Make ONDERTITELS great again!

« Antwoord #4 Gepost op: 7.05.2007, 19:28:56 »

Heeft Frankrijk twee directe Champions League-plaatsen?  Verbaasd

Dat vind ik niet terecht, zo goed is het Franse voetbal ook weer niet. De Franse en Duitse competitie worden naar mening toch een beetje overschat. De Engelse, Spaanse en Italiaanse competities zijn aanzienlijk sterker.

Waarom ben  je trouwens zo'n Lens-fan, Koekoe?

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.
koekoe

« Antwoord #5 Gepost op: 7.05.2007, 20:36:18 »

Heeft Frankrijk twee directe Champions League-plaatsen?  Verbaasd

Dat vind ik niet terecht, zo goed is het Franse voetbal ook weer niet. De Franse en Duitse competitie worden naar mening toch een beetje overschat. De Engelse, Spaanse en Italiaanse competities zijn aanzienlijk sterker.

Waarom ben  je trouwens zo'n Lens-fan, Koekoe?
Hoi KD, In Nederland heb je PSV  Bravo! Bravo! Ajax, AZ. Daaronder bijvoorbeeld Utrecht Twente en Heerenveen,en de rest zijn "meelopers".
In België heb je Anderlecht,Genk,Standard en Club Brugge,en de rest is gewoon 1é klasse (eredivisie) onwaardig. Wat men gisteren op één nog maar eens voorstelde is de Belgische 1é klasse in te korten tot 12 of 14 teams ofzo.Want de 8-1 van Anderlecht tegen Beveren moest (indien Anderlecht doorgedrukt hebben) gewoon een 2cijfer-overwinning geweest zijn)  Snappie?  Er zitten daar enkele ploegjes bij waarvan je denkt;wat doen die hier?

Onbekend is dus onbemind. KD,mocht je het Franse voetbal volgen,dan zou je weten dat het niveau stukken hoger is dan in Nederland en België. Een team dat op kop in de competitie staat,zal het telkens moeilijk hebben als ze thuis tegen de laatste spelen. Zo hebben wij RC Lens onze zekerheid voor de CL weer te grabbel gegooid tegen de "mindere" ploegjes. Als ik je zeg dat PSG een maand terug nog op de laatste plaats stond,wat denk je daarvan? Jawel PSG!! Nu staat FC Nantes hopeloos op de laatste plaats,een jaar of 4-5 terug nog kampioen van Frankrijk!!!

Waarom ik Lens-fan ben?
1;in België stelt het voetbal niets voor.
2; Het mooie voetbal,en je ziet er veel bekende namen.
3; Ik woon op de grens,dus voor mij is het niet ver.
4; Het is er spotgoedkoop,tijdens de Uefacup; de poules (oa met Heerenveen) 5 euro.Panathinaikos,de ronde na de poules:7 Euro. de kwart-finale tegen Leverkusen: 7 euro, en dan hield het op  Cry Cry maar das toch een prikje?
En dan heb je natuurlijk de sfeer.Lens is een stadje met amper 30.000 inwoners, maar men heeft gemiddeld 38.000 supporters .
Hier een voorbeeldje;en dan verloren we nog met 0-4 he!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ns3Xm7XjuYE
« Laatste verandering: 7.05.2007, 20:43:43 door koekoe » Gelogd
koekoe

« Antwoord #6 Gepost op: 7.05.2007, 20:57:25 »

KD, de verslaggevers hebben het moeilijk om hun werk te doen,vanwege het vocaal overwicht  Cool Cool
http://www.youtube.com/watch?v=GlMMfNYUkXQ
koekoe

« Antwoord #7 Gepost op: 7.05.2007, 21:15:06 »

Hier nog eentje KD,
http://www.youtube.com/watch?v=MeY575iliJw

Zo, ik hoop dat je me nu een beetje begrijpt waarom ik naar Frankrijk uitwijk,om naar het voetbal te gaan zien  Wink Wink Wink
KD.

« Antwoord #8 Gepost op: 7.05.2007, 21:31:24 »

Het is enorm sfeervol zo te horen en te zien en met die prijzen  Shocked kan ik me goed voorstellen dat je Lens-fan bent!  Cheesy Duimen omhoog!
Bij Ajax maken 'we' meestal minder lawaai. De prijzen vallen daar trouwens ook nog wel mee, ik betaalde laatst 11 euro voor de halve finale van de KNVB-beker, er waren ook plaatsen voor 10 euro. Maar idd niet te vergelijken  met Lens.

De Franse competetie volg ik inderdaad niet zo, ondanks mijn studie Frans.  Embarrassed Maar voor mijn beoordeling van het niveau baseer ik me op de prestaties in de Europese competitie en daarin is alleen Olympique Lyon een club met aanzien. Verder zijn de resultaten van Franse ploegen daar niet bepaald indrukwekkend, vergeleken met Engeland, Spanje en Italië. Toch hebben ze ook twee vaste Champions League plaatsen. Undecided

Dat neemt niet weg dat de competitie met uitzondering van de strijd om de eerste plaats wel heel spannend zal zijn. Maar het is jammer dat Lyon zo veel beter is dan alle andere clubs.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.
koekoe

« Antwoord #9 Gepost op: 7.05.2007, 22:20:46 »

Het is enorm sfeervol zo te horen en te zien en met die prijzen  Shocked kan ik me goed voorstellen dat je Lens-fan bent!  Cheesy Duimen omhoog!
Bij Ajax maken 'we' meestal minder lawaai. De prijzen vallen daar trouwens ook nog wel mee, ik betaalde laatst 11 euro voor de halve finale van de KNVB-beker, er waren ook plaatsen voor 10 euro. Maar idd niet te vergelijken  met Lens.

De Franse competetie volg ik inderdaad niet zo, ondanks mijn studie Frans.  Embarrassed Maar voor mijn beoordeling van het niveau baseer ik me op de prestaties in de Europese competitie en daarin is alleen Olympique Lyon een club met aanzien. Verder zijn de resultaten van Franse ploegen daar niet bepaald indrukwekkend, vergeleken met Engeland, Spanje en Italië. Toch hebben ze ook twee vaste Champions League plaatsen. Undecided

Dat neemt niet weg dat de competitie met uitzondering van de strijd om de eerste plaats wel heel spannend zal zijn. Maar het is jammer dat Lyon zo veel beter is dan alle andere clubs.
Tja natuurlijk zijn Spanje,Engeland en Italië de top in Europa,maar voor mij liggen Lille(Losc)  Duimen omlaag Duimen omlaag Duimen omlaag Valenciennes(met Patrick Paauwe)  Duimen omhoog! en Lens dichter bij mijn deur dan de dichstbijzijnde Belgische club; Club Brugge. en wat stellen die voor?
Leve de Euro  Duimen omhoog! Duimen omhoog! want in het begin moest ik nog telkens naar de bank om Frans  geld!!!
KD.

« Antwoord #10 Gepost op: 8.05.2007, 19:57:24 »

Tja natuurlijk zijn Spanje,Engeland en Italië de top in Europa,maar voor mij liggen Lille(Losc)  Duimen omlaag Duimen omlaag Duimen omlaag Valenciennes(met Patrick Paauwe)  Duimen omhoog! en Lens dichter bij mijn deur dan de dichstbijzijnde Belgische club; Club Brugge. en wat stellen die voor?
Nee inderdaad, het Belgische voetbal stelt niet zo veel voor. of wilde je dat niet horen? Grin Wink

Naast de Nederlandse competitie (Ajax) volg ik vooral de Italiaanse competitie. Helaas niet vanuit het stadion, vanwege de afstand.  Droevig Wink

Mijn favoriete ploegen daar zijn AC Milan (dé beste ploeg van de wereld! Tongue) en Fiorentina. Fiorentina is hier in Nederland wat minder bekend (en daardoor ook minder bemind  Undecided), maar sinds anderhalf jaar is het echt een Italiaanse topploeg.\

Er spelen een heleboel erg goede voetballers, zoals de uitstekende Tsjechische verdediger Ujfalusi (51 interlands!), de Deense internationals Kroldrup (15 interlands) en Jorgensen (71 interlands). Verder worden middenvelder Montolivo en spits Pazzini (beiden 22) als dé beloften voor het Italiaans voetbal gezien. Vooral Montolivo speelt de sterren van de hemel voor Jong Italië (hopelijk komt hij naar het EK-21 in Nederland, in juni!!!). Verder heeft Fiorentina ook een behoorlijk jonge ploeg, met onder meer de Braziliaan Reginaldo.

Maar de twee absolute sterren zijn op dit moment Luca Toni (28 interlands, wereldkampioen) en de Roemeen Mutu (48 interlands). Hoewel Toni dit seizoen minder scoorde dan het voorgaande seizoen, zijn Mutu en hij samen nu al goed voor 31 goals. Hij moet z'n doelpunten nu dus delen.

Helaas is de kans groot dat Toni na dit seizoen vertrekt naar Juve, Inter of Bayern. Maar met Pazzini, Mutu en de op dit moment aan Juventus verhuurde Bulgaar Bojinov heeft Fiorentina genoeg alternatieven achter de hand.  Duimen omhoog!

Gaat Fiorentina volgend jaar de Uefa Cup winnen?  Volmondig Ja

mirtjee

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #11 Gepost op: 8.05.2007, 20:10:51 »

is 3 topics nou echt niet genoeg voor de voetbal? ..  Roll Eyes

I'm a real big goblin..
koekoe

« Antwoord #12 Gepost op: 8.05.2007, 20:17:50 »

is 3 topics nou echt niet genoeg voor de voetbal? ..  Roll Eyes
Wil je er nog een bij?  Roll Eyes je vraagt maar; de Africa cup,WK,beach soccer,....... er zijn er genoeg hoor  Tandpasta Smiley Tandpasta Smiley

koekoe

« Antwoord #13 Gepost op: 8.05.2007, 20:46:08 »

Nee inderdaad, het Belgische voetbal stelt niet zo veel voor. of wilde je dat niet horen? Grin Wink

Naast de Nederlandse competitie (Ajax) volg ik vooral de Italiaanse competitie. Helaas niet vanuit het stadion, vanwege de afstand.  Droevig Wink

Mijn favoriete ploegen daar zijn AC Milan (dé beste ploeg van de wereld! Tongue) en Fiorentina. Fiorentina is hier in Nederland wat minder bekend (en daardoor ook minder bemind  Undecided), maar sinds anderhalf jaar is het echt een Italiaanse topploeg.\

Er spelen een heleboel erg goede voetballers, zoals de uitstekende Tsjechische verdediger Ujfalusi (51 interlands!), de Deense internationals Kroldrup (15 interlands) en Jorgensen (71 interlands). Verder worden middenvelder Montolivo en spits Pazzini (beiden 22) als dé beloften voor het Italiaans voetbal gezien. Vooral Montolivo speelt de sterren van de hemel voor Jong Italië (hopelijk komt hij naar het EK-21 in Nederland, in juni!!!). Verder heeft Fiorentina ook een behoorlijk jonge ploeg, met onder meer de Braziliaan Reginaldo.

Maar de twee absolute sterren zijn op dit moment Luca Toni (28 interlands, wereldkampioen) en de Roemeen Mutu (48 interlands). Hoewel Toni dit seizoen minder scoorde dan het voorgaande seizoen, zijn Mutu en hij samen nu al goed voor 31 goals. Hij moet z'n doelpunten nu dus delen.

Helaas is de kans groot dat Toni na dit seizoen vertrekt naar Juve, Inter of Bayern. Maar met Pazzini, Mutu en de op dit moment aan Juventus verhuurde Bulgaar Bojinov heeft Fiorentina genoeg alternatieven achter de hand.  Duimen omhoog!

Gaat Fiorentina volgend jaar de Uefa Cup winnen?  Volmondig Ja

Je hebt helemaal gelijk hoor,het Belgisch voetbal stelt idd niets voor.Neem nu de Uefa-cup,de amateurs van Zulte-Waregem was de enige Belgische ploeg die Europees kon overwinteren.  Shocked
Tja spijtig he, als je fan van een bep. team bent,maar het is te ver  Undecided Zo is een collega van mij enorm AS Roma fan,maar die heeft ze ook nog nooit in eigen stadion zien spelen.
Fiorentina ken ik natuurlijk,maar wie in Italië waar speelt,daarvan ben ik niet echt op de hoogte. Al ken ik wel de meeste van de namen die je opnoemde. Ik zou het moeten opzoeken,maar als ik het goed heb speelde Batistuta toch ooit bij Fiorentina?
Ik hoop het voor jou dat ze ver geraken, want ligt het aan mij(dat ik het niet genoeg volg) of is het idd zo dat Fiorentina de laatste jaren Europees weinig in de pap te brokken had?
mirtjee

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #14 Gepost op: 8.05.2007, 22:39:18 »

Wil je er nog een bij?  Roll Eyes je vraagt maar; de Africa cup,WK,beach soccer,....... er zijn er genoeg hoor  Tandpasta Smiley Tandpasta Smiley
beach?  Roll Eyes en anders wil ik zuid-II 2e klasse  Cool

I'm a real big goblin..
KD.

« Antwoord #15 Gepost op: 9.05.2007, 08:21:30 »

Je hebt helemaal gelijk hoor,het Belgisch voetbal stelt idd niets voor.Neem nu de Uefa-cup,de amateurs van Zulte-Waregem was de enige Belgische ploeg die Europees kon overwinteren.  Shocked
Tja spijtig he, als je fan van een bep. team bent,maar het is te ver  Undecided Zo is een collega van mij enorm AS Roma fan,maar die heeft ze ook nog nooit in eigen stadion zien spelen.
Fiorentina ken ik natuurlijk,maar wie in Italië waar speelt,daarvan ben ik niet echt op de hoogte. Al ken ik wel de meeste van de namen die je opnoemde. Ik zou het moeten opzoeken,maar als ik het goed heb speelde Batistuta toch ooit bij Fiorentina?
Ik hoop het voor jou dat ze ver geraken, want ligt het aan mij(dat ik het niet genoeg volg) of is het idd zo dat Fiorentina de laatste jaren Europees weinig in de pap te brokken had?

Fiorentina presteerde het vorige seizoen ook uitstekend en had dit seizoen daarom eigenlijk Europees voetbal moeten spelen, maar vanwege vermeende omkoping in het seizoen daarvoor, toen de club tegen degradatie streed, werden ze teruggezet. Ze zijn dit seizoen met 15 minpunten gestart en toch staan ze er nu heel goed voor.  Duimen omhoog! Maar dat is wel de verklaring dat ze al een tijd geen Europees voetbal gespeeld hebben. De club is een paar jaar geleden ook failliet geweest, maar heeft zich razendsnel uit de serie C weer terug omhoog gewerkt.
Batistuta speelde inderdaad ooit voor Fiorentina, net als onder meer Toldo en Rui Costa.
Ik heb wel een keer een wedstrijd van Fiorentina in het echt gezien, twee jaar geleden: Fiorentina tegen AC Milan (1-2). Dat was ook de eerste echte prof-wedstrijd die ik in een stadion gezien heb. Vorige week zondag was ik ook weer in de buurt van Florence, maar helaas werd de wedstrijd kort vantevoren naar zaterdag verplaatst, waardoor ik er niet heen kon. Cry

koekoe

« Antwoord #16 Gepost op: 9.05.2007, 19:35:04 »

Het ziet er weinig hoopvol uit  Undecided

wo 09/05 Bordeaux - Nantes 
wo 09/05 Lyon - Lens 
wo 09/05 Marseille - Nancy 
wo 09/05 Toulouse - Le Mans 

lord menno

Oranje is de bomp

« Antwoord #17 Gepost op: 13.05.2007, 15:14:19 »

Het ziet er weinig hoopvol uit  Undecided

wo 09/05 Bordeaux - Nantes 
wo 09/05 Lyon - Lens 
wo 09/05 Marseille - Nancy 
wo 09/05 Toulouse - Le Mans 
dat ziet er niet zo goed uit koekoe

maar je kan ook gewoon winnen in Lyon

Menno is gek
koekoe

« Antwoord #18 Gepost op: 16.05.2007, 17:47:23 »

maar je kan ook gewoon winnen in Lyon
hmmm,de heen en terugwedstrijd samen, kregen we 7-0 aan de broek  Shocked
Het zal voor volgend seizoen zijn  Roll Eyes Roll Eyes
lord menno

Oranje is de bomp

« Antwoord #19 Gepost op: 16.05.2007, 22:05:18 »

hmmm,de heen en terugwedstrijd samen, kregen we 7-0 aan de broek  Shocked
Het zal voor volgend seizoen zijn  Roll Eyes Roll Eyes
als je al zo aan een wedstrijd begint win je nooit Zeker niet!, ik weet nog dat ik ooit op voetbal zat, we verloren alles met 30-1 ofzo. maar we bleven erin geloven.
en toen op een dag verloren we met 30-3
dus als je er gewoon ingelooft, kan alles gebeuren Volmondig Ja

Menno is gek
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 36
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005