Auteur Topic: Champions League Fantasy Football  (gelezen 690 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Champions League Fantasy Football
« Gepost op: 25-08-2022, 20:42:31 »
Wie heeft er zin om mee te doen aan een Champions League-spelletje? Bij Fantasy Football stel je een team samen van echte spelers en verdien je punten door hun prestaties. Een beetje zoals met de wielerpools hier, maar dan krijg je punten voor speeltijd, doelpunten, assists, balveroveringen, etc. en minpunten voor rode en gele kaarten, tegendoelpunten, eigen doelpunten, het veroorzaken van een penalty etc. :)

Het spel wordt georganiseerd door de UEFA en je kunt gratis meedoen. De deadline om je eerste opstelling te maken is de eerste wedstrijd van de groepsfase, op 6 september. Net als in de wielerpools hier heb je een beperkt budget, dus je moet een mix maken van sterspelers en minder voor de hand liggende spelers. ::ok::

In het kort:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het is een erg verslavend spelletje, dat het nog leuker maakt de Champions League te volgen (en niet alleen je favoriete team). Ik heb een Realitynet League aangemaakt. :D Hopelijk doen er veel van jullie mee!

Ik raad aan de spelregels goed door te lezen. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat het hier dan vooral weten. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2022, 21:14:39 »
Is niemand enthousiast?  :\'(

Het is echt een leuk spelletje, als je van voetbal houdt en net zoiets wil doen als de Tourpool hier! :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2023, 09:39:09 »
Ondanks het gebrek aan animo vorig jaar probeer ik het gewoon nog een keer: wie vindt het leuk om mee te doen aan Champions League Fantasy Football?

Je kunt je hier aanmelden voor een Realitynet League.

De eerste wedstrijden in de groepsfase zijn op 19 september, dus dat is de deadline om een ploeg samen te stellen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2023, 09:52:03 »
Ik doe mee! ::bravo::

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2023, 11:17:48 »
Ik moet dit nog even uitzoeken maar klinkt leuk!!
Er is geen Mol meer...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2023, 13:44:36 »
Ik ben ook mee  ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2023, 14:53:26 »
 ::feest:: Leuk!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2023, 15:49:17 »
Count me in!
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #8 Gepost op: 18-09-2023, 21:32:17 »
De Champions League begint morgen, dus nog 1 dag om een team aan te maken (of spelers te wisselen als je al een team hebt).  :)

Kleine tip: je kunt transfers doorvoeren tot het begin van de eerste wedstrijd van de speelronde. Dus je kunt de opstellingen van de eerste wedstrijden dan alvast zien en eventueel nog een transfer maken als een speler toch niet in de basis blijkt te staan.
« Laatst bewerkt op: 18-09-2023, 21:36:35 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #9 Gepost op: 19-09-2023, 20:00:38 »
Ja lap, dat begint al goed. Ik had Simakan nog net even gewisseld voor een andere verdediger waardoor hij naar de bank is. Scoort hij het eerste doelpunt van het CL seizoen  ::)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #10 Gepost op: 19-09-2023, 20:48:42 »
Dat is frustrerend... Aangezien je tussen twee dagen kunt wisselen, is het sowieso handig om altijd de spelers op te stellen die als eerste in actie komen. Als hun prestatie tegenvalt, kun je ze dan nog wisselen voor spelers die de dag erna in actie komen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Champions League Fantasy Football
« Reactie #11 Gepost op: 20-09-2023, 05:21:01 »
Leuk om het te volgen aan de andere kant van de oceaan! Hier lieten ze tijdens het avondeten zelfs de uitslagen en doelpuntenmakers op de grote sportzenders zien!
Mooie overwinning voor Feyenoord trouwens!
Ich bin ein Bärliner!