Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Miek1999: Lieve allemaal, ik wens jullie superfijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar toe!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
325 gasten en 8 vaste bezoekers (Nigel, D*N, Heinz, Tristan, WIDM fan, xanneweetwel, spechteke, marvin)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 36
  Print  
Auteur Topic: Buitenlandse voetbalcompetities  (gelezen 122903 keer)
koekoe
Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011

Geslacht: Man
« Antwoord #20 Gepost op: 17.05.2007, 07:53:02 »

als je al zo aan een wedstrijd begint win je nooit Zeker niet!, ik weet nog dat ik ooit op voetbal zat, we verloren alles met 30-1 ofzo. maar we bleven erin geloven.
en toen op een dag verloren we met 30-3
dus als je er gewoon ingelooft, kan alles gebeuren Volmondig Ja
jullie hadden idd vooruitgang geboekt  Tandpasta Smiley Tandpasta Smiley
koekoe

« Antwoord #21 Gepost op: 27.05.2007, 14:31:24 »

In 90 minuten van een CL-ticket naar niets  Shocked Shocked Shocked Weer in de pan gehakt door een ploegje dat reeds naar Ligue 2 verwezen was  Verbaasd Verbaasd Verbaasd
Tja intertoto spelen we  Undecided de trofee "beste publiek van Frankrijk" zal dit jaar niet naar Lens gaan,want de wedstrijd moest ff stilgelegd worden,omdat enkele van de duizenden meegereisde supporters(toch wel een kleine 500km) in de waan van daar ff het CL ticket vast te leggen,hun ongenoegen geuit hebben. En TERECHT vind ik  Volmondig Ja Volmondig Ja Precies of ze willen geen CL spelen  Angry Angry

KD.

Make ONDERTITELS great again!

« Antwoord #22 Gepost op: 28.05.2007, 12:25:44 »

Zonde, Koekoe! Maar waarom heeft Lens nu dan geen UEFA-cup?  Huh
Bordeaux én Sochaux hebben het wel?  Huh

Om nog even terug te komen op Fiorentina, waarvoor ik hier eerder een heel betoog hield:  Tongue
Ze wonnen gisteren met 5-1 van Sampdoria. Op de site van Fiorentina is een samenvatting te zien.
Vooral het laatste doelpunt van (invaller) Reginaldo is schitterend.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.
koekoe

« Antwoord #23 Gepost op: 28.05.2007, 14:20:06 »

Zonde, Koekoe! Maar waarom heeft Lens nu dan geen UEFA-cup?  Huh
Bordeaux én Sochaux hebben het wel?  Huh

Om nog even terug te komen op Fiorentina, waarvoor ik hier eerder een heel betoog hield:  Tongue
Ze wonnen gisteren met 5-1 van Sampdoria. Op de site van Fiorentina is een samenvatting te zien.
Vooral het laatste doelpunt van (invaller) Reginaldo is schitterend.
Hee KD ik heb net het filmpje gezien van Fiorentina,het kon nog veel meer geweest zijn  Volmondig Ja idd dat laatste doelpunt is  Duimen omhoog!,maar waarom speelt die(ik ben nu ff zijn naam kwijt) met het rugnummer 83  Huh is dat zijn geboortejaar ofzo?

Tja, Bordeaux wint de beker, Sochaux la coupe de la ligue(de ligabeker)
Het is een ramp  Droevig Droevig
Nochthans hadden de meegereisde supporters er het volle vertrouwen in  Volmondig Ja
http://www.youtube.com/watch?v=iEoPDkY6ips

Maar algauw sloeg de stemming om,en moest men ff de gemoederen bedaren.
http://www.youtube.com/watch?v=IPTH5v5i0Iw
begrijpelijk  Volmondig Ja bijna het ganse seizoen op de 2e plaats gestaan,dan domweg gemorst met de punten,mits een zege(tegen een ploegje dat al zeker was van degradatie) in de laatste wedstrijd was het alsnog een CL ticket,maar nu is het helemaal niets.Na het vermoeiende seizoen is men nog niet zeker of we zullen deelnemen aan de intertoto. (enkele seizoenen terug had men intertoto ook links laten liggen,maar dat was toen het hoogst haalbare)nu ligt het ff iets anders  Undecided Undecided
KD.

« Antwoord #24 Gepost op: 28.05.2007, 16:24:44 »

1983 is inderdaad het geboortejaar van Reginaldo. In Italië hebben veel meer spelers van die gekke hoge nummers, in Nederland mag dat niet (ik weet niet hoe dat in België en Frankrijk zit?). Ronaldo heeft bij Milan bijvoorbeeld rugnummer 99, omdat Inzaghi nummer 9 al heeft. (of volgens critici omdat 99 kilogram zijn gewicht is Hilarisch)

Ach, die twee bekers in Frankrijk, da's echt zonde voor Lens. Denken ze er nu dan dus over om Intertoto te weigeren? Het is inderdaad wel een martelgang, met allerlei rare clubs uit slechte competities, maar als het de enige overgebleven weg naar een UEFA-cup ticket is... Undecided
Die sfeer bij Lens is fantastisch, maar wat gebeurt er nou eigenlijk aan het einde? In dat tweede filmpje staat er ineens allemaal ME, maar wat had het Lens-publiek daarvoor gedaan?

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.
koekoe

« Antwoord #25 Gepost op: 29.05.2007, 20:09:46 »

Hihi, het was een pure gok en ik had het juist  Cheesy tja 83? wat zou het anders zijn?
Maar zo zijn er nog "vreemde vogels" Toen Zamorano bij Real Madrid tekende wou hij absoluut het nr 9 Maar (als ik het goed heb) had Mijatovic reeds 9. Toen speelde hij met 18,maar tussen de 1 en de 8 een +  Hilarisch  Cool
Of het in België en Frankrijk verboden is? Je ziet het er niet,maar ik zou echt niet weten of het al dan niet toegestaan is?

Wat is er nu precies gebeurt in Troyes? Ik was er zelf niet bij,maar na 8 minuten stond het alweer 1-0, in de 56é-57é(of zoiets) minuut stond het plots 3-0(2 doelpunten in evenveel minuten Verbaasd )  toen vlogen er wat vuurpijlen en nog vanalles op het veld,en moest de wedstrijd ff stilgelegd worden. Dus nog een boete erbovenop. Misschien heb je het gisteren gezien op NOS TT? De trainer heeft niet afgewacht, hij heeft zelf ontslag genomen.
Het is (begrijpelijk) 1 hetze rond dat CL-ticket(dat reeds lang zeker moest geweest zijn)
Nu denkt de kapitein ook al aan opstappen,Aruna Dindane(spitsbroeder van Drogba bij Ivoorkust)zou zeker blijven........indien CL gehaald werdt.....
Maar goed,onder druk van de supporters zal men toch deelnemen aan de intertoto,we hoeven maar 1 wedstrijd te spelen(en te winnen) da's wat anders  Undecided en we spelen Uefa-cup.
koekoe

« Antwoord #26 Gepost op: 29.05.2007, 20:38:09 »

Misschien word ik supporter van een Nederlandse ploeg? (Voor mij is dit ontopic he)  Wink wat ligt er het dichtst bij mij?... aha, Breda, ik word NAC supporter  Volmondig Ja  Cool Cool
Guikie

Hop hop..... weg?!

« Antwoord #27 Gepost op: 29.05.2007, 20:38:40 »

Misschien word ik supporter van een Nederlandse ploeg? (Voor mij is dit ontopic he)  Wink wat ligt er het dichtst bij mij?... aha, Breda, ik word NAC supporter  Volmondig Ja  Cool Cool

Ga dan korfbal kijken  Roll Eyes
koekoe

« Antwoord #28 Gepost op: 30.05.2007, 17:40:44 »

Ga dan korfbal kijken  Roll Eyes
  Cool korfbal, Voor zover ik weet is dit de enige gemengde sport  Roll Eyes,ik wou dat vroeger ook spelen, maar ik mocht niet van m'n moeder  Angry Angry
Megan
Winnaar pool Oberon 2005

Geslacht: Vrouw

I se le dijo de forma!

« Antwoord #29 Gepost op: 30.05.2007, 17:42:51 »

Cool korfbal, Voor zover ik weet is dit de enige gemengde sport  Roll Eyes,ik wou dat vroeger ook spelen, maar ik mocht niet van m'n moeder  Angry Angry

dan had ze je vroeg door Snappie? Kiss

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.
koekoe

« Antwoord #30 Gepost op: 30.05.2007, 17:50:17 »

dan had ze je vroeg door Snappie? Kiss
  Huh nee  schijnheiligerd  Tandpasta Smiley
koekoe

« Antwoord #31 Gepost op: 30.05.2007, 19:25:31 »

KD, wat las ik vandaag? Toni naar Bayern voor 13 miljoen?  Shocked Hebben jullie al een vervanger op het oog? Bij Lens moeten er 6-7 "rotte appels" weg, misschien komt Fiorentina shoppen? 't zijn er momenteel solden  Hilarisch Hilarisch
KD.

« Antwoord #32 Gepost op: 30.05.2007, 21:26:27 »

Ja, 't is zonde... Het was al langer bekend dat hij waarschijnlijk zou vertrekken, maar de prijs, 13 miljoen, valt wel wat tegen. Ik had eerder 30 miljoen gedacht/gehoopt. De coach heeft al aangeven Pazzini als een vervanger te zien. Daarnaast is er nog Boijinov, die dit seizoen op huurbasis voor Juventus uitkwam. En waarschijnlijk zal er nog wel een spits gekocht worden... Dindane?  Wink Tongue
De afgelopen twee jaar heeft Fiorentina erg goede aankopen gedaan, dus ik ben er wel gerust op dat ze voor komend seizoen weer iets bedenken. De afgelopen wedstrijden deed Toni al niet mee (blessure) en toch wonnen ze oa. met 5-1... Als Mutu maar blijft, maar die heeft dat wel beloofd.

Overigens begrijp ik het wel van Toni, hij krijgt nu 20 miljoen!

Hoe is de sfeer trouwens in de kleedkamer van Lens? Misschien kunnenn ze je landgenoot De Mul van Ajax overnemen. Hij doet het daar prima, maar hij vindt de sfeer in de kleedkamer 'te hard'.  Roll Eyes
Het zou wel een redelijke aanwinst voor Lens kunnen zijn.

koekoe

« Antwoord #33 Gepost op: 28.06.2007, 21:11:16 »

"Guy Roux moet voorlopig zijn trainingsvest terug uit doen. De Franse voetbalbond (FFF) heeft namelijk het contract tussen Lens en de legendarische coach ongeldig verklaard.

Volgens de reglementen van het Franse profvoetbal is de 68-jarige oefenmeester te oud om op de bank te zitten. Er is namelijk een leeftijdlimiet van 65 jaar van kracht.   

Lens en Roux zullen nu in beroep gaan tegen deze beslissing. "Ik ben zeer teleurgesteld. Ik had gehoopt dat het gezonde verstand zou zegevieren. We zullen dit reglement tot het uiterste aanvechten omdat het onrechtvaardig is", aldus voorzitter Gervais Martel.
"
Intussen heeft de club al contact genomen met de Europese "weet ik veel wat" Want als men geen gelijk haalt bij de Franse Voetbalbond,dan zal men dit Europees aanvechten wegens discriminatie op basis van leeftijd (of zoiets)
Loezel

« Antwoord #34 Gepost op: 28.06.2007, 22:16:49 »

Wat een onzin zeg, als die man dat nou nog wil op die leeftijd. Kijk van scheidsrechters kan ik me voorstellen dat er een leeftijdslimiet is, maar een coach? Dat moeten de club en de coach toch lekker zelf weten  Undecided
koekoe

« Antwoord #35 Gepost op: 28.06.2007, 22:40:48 »

Wat een onzin zeg, als die man dat nou nog wil op die leeftijd. Kijk van scheidsrechters kan ik me voorstellen dat er een leeftijdslimiet is, maar een coach? Dat moeten de club en de coach toch lekker zelf weten  Undecided
Tja, Goethals was ook coach van Marseille op hoge leeftijd,Anderlecht heeft hem een 7-8-tal jaren geleden nog als "wondercoach" aangetrokken,toen was hij al de 70 voorbij  Huh  Europese Unie?  Huh Huh Huh
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #36 Gepost op: 29.06.2007, 20:18:30 »

Belachelijk. Duimen omlaag Maar ik las ergens dat ie wel beroep kan doen op de wet van discriminatie. Volgens mij moet de bond dan direct inbinden.

koekoe

« Antwoord #37 Gepost op: 20.07.2007, 12:08:04 »

IK HEB MIJN NIEUW ABONNEMENT  Bravo! Bravo!
En weer is het niet duur  Cheesy 110 Euro voor 19 wedstrijden + gratis inkom voor de Coupe de la ligue (als we thuisspelen,en er niet meteen uitliggen natuurlijk)
En Guy Roux mag Lens trainen  Duimen omhoog! (misschien wordt hij nog speler-trainer  Grin Grin )
koekoe

« Antwoord #38 Gepost op: 20.07.2007, 12:24:29 »

Als ik wil kan ik voor 10 Euro in de loges gaan zitten tijdens de intertoto-thuiswedstrijd  Cool Cool

TARIFS ABONNÉ
Tribune:
Présidentielle 10 € 
Lepagnot Honneur 7 € 
Lepagnot Première 5,50 € 
Xercès Louis 6 € 
Tony Marek 4,50 €
Trannin niveau 1: 5 €
Delacourt niveau 1: 5 €
Trannin niveau 0: 4 €
Delacourt niveau 0: 4 € 

Sont fermés : Niveau Haut en Lepagnot Honneur, Niveau 2 en Trannin et Delacourt.

koekoe

« Antwoord #39 Gepost op: 25.07.2007, 10:36:32 »

Anderhalve week geleden speelde Lens een oefenwedstrijd tegen St-Truiden. De wedstrijd begon 3 kwartier later dan voorzien,ik was er niet bij en tot op heden wist ik de reden niet. Tot ik dit ben tegengekomen op een Truiens forum;

De match begon 45' te laat omdat de Truiense bus verloren gereden was. Deze aankondigingen (tot driemaal toe) zorgden in het stadion voor hilariteit: "Les Belges ...".  een klein beetje dom een klein beetje dom Blijkbaar heeft men in Limburg nog nooit gehoord van GPS  Roll Eyes Roll Eyes

Maar goed,de competiestart dat word andere koek
Uit bij Bordeaux
Thuis tegen PSG
Uit bij Lyon   Shocked Shocked Shocked  een 3 op 9 zou al mooi zijn,al weet men nooit......
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 36
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005