Auteur Topic: Buitenlandse voetbalcompetities  (gelezen 290777 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #20 Gepost op: 17-05-2007, 07:53:02 »
als je al zo aan een wedstrijd begint win je nooit ::ohno::, ik weet nog dat ik ooit op voetbal zat, we verloren alles met 30-1 ofzo. maar we bleven erin geloven.
en toen op een dag verloren we met 30-3
dus als je er gewoon ingelooft, kan alles gebeuren ::jaja::
jullie hadden idd vooruitgang geboekt  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #21 Gepost op: 27-05-2007, 14:31:24 »
In 90 minuten van een CL-ticket naar niets  :o :o :o Weer in de pan gehakt door een ploegje dat reeds naar Ligue 2 verwezen was  ::oink:: ::oink:: ::oink::
Tja intertoto spelen we  :-\\ de trofee "beste publiek van Frankrijk" zal dit jaar niet naar Lens gaan,want de wedstrijd moest ff stilgelegd worden,omdat enkele van de duizenden meegereisde supporters(toch wel een kleine 500km) in de waan van daar ff het CL ticket vast te leggen,hun ongenoegen geuit hebben. En TERECHT vind ik  ::jaja:: ::jaja:: Precies of ze willen geen CL spelen  >:( >:(


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #22 Gepost op: 28-05-2007, 12:25:44 »
Zonde, Koekoe! Maar waarom heeft Lens nu dan geen UEFA-cup?  ???
Bordeaux én Sochaux hebben het wel?  ???


Om nog even terug te komen op Fiorentina, waarvoor ik hier eerder een heel betoog hield:  :P
Ze wonnen gisteren met 5-1 van Sampdoria. Op de site van Fiorentina is een samenvatting te zien.
Vooral het laatste doelpunt van (invaller) Reginaldo is schitterend.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #23 Gepost op: 28-05-2007, 14:20:06 »
Zonde, Koekoe! Maar waarom heeft Lens nu dan geen UEFA-cup?  ???
Bordeaux én Sochaux hebben het wel?  ???


Om nog even terug te komen op Fiorentina, waarvoor ik hier eerder een heel betoog hield:  :P
Ze wonnen gisteren met 5-1 van Sampdoria. Op de site van Fiorentina is een samenvatting te zien.
Vooral het laatste doelpunt van (invaller) Reginaldo is schitterend.
Hee KD ik heb net het filmpje gezien van Fiorentina,het kon nog veel meer geweest zijn  ::jaja:: idd dat laatste doelpunt is  ::ok::,maar waarom speelt die(ik ben nu ff zijn naam kwijt) met het rugnummer 83  ??? is dat zijn geboortejaar ofzo?


Tja, Bordeaux wint de beker, Sochaux la coupe de la ligue(de ligabeker)
Het is een ramp  :( :(
Nochthans hadden de meegereisde supporters er het volle vertrouwen in  ::jaja::
http://www.youtube.com/watch?v=iEoPDkY6ips

Maar algauw sloeg de stemming om,en moest men ff de gemoederen bedaren.
http://www.youtube.com/watch?v=IPTH5v5i0Iw
begrijpelijk  ::jaja:: bijna het ganse seizoen op de 2e plaats gestaan,dan domweg gemorst met de punten,mits een zege(tegen een ploegje dat al zeker was van degradatie) in de laatste wedstrijd was het alsnog een CL ticket,maar nu is het helemaal niets.Na het vermoeiende seizoen is men nog niet zeker of we zullen deelnemen aan de intertoto. (enkele seizoenen terug had men intertoto ook links laten liggen,maar dat was toen het hoogst haalbare)nu ligt het ff iets anders  :-\\ :-\\

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #24 Gepost op: 28-05-2007, 16:24:44 »
1983 is inderdaad het geboortejaar van Reginaldo. In Italië hebben veel meer spelers van die gekke hoge nummers, in Nederland mag dat niet (ik weet niet hoe dat in België en Frankrijk zit?). Ronaldo heeft bij Milan bijvoorbeeld rugnummer 99, omdat Inzaghi nummer 9 al heeft. (of volgens critici omdat 99 kilogram zijn gewicht is ::rofl::)

Ach, die twee bekers in Frankrijk, da's echt zonde voor Lens. Denken ze er nu dan dus over om Intertoto te weigeren? Het is inderdaad wel een martelgang, met allerlei rare clubs uit slechte competities, maar als het de enige overgebleven weg naar een UEFA-cup ticket is... :-\\
Die sfeer bij Lens is fantastisch, maar wat gebeurt er nou eigenlijk aan het einde? In dat tweede filmpje staat er ineens allemaal ME, maar wat had het Lens-publiek daarvoor gedaan?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #25 Gepost op: 29-05-2007, 20:09:46 »
Hihi, het was een pure gok en ik had het juist  :D tja 83? wat zou het anders zijn?
Maar zo zijn er nog "vreemde vogels" Toen Zamorano bij Real Madrid tekende wou hij absoluut het nr 9 Maar (als ik het goed heb) had Mijatovic reeds 9. Toen speelde hij met 18,maar tussen de 1 en de 8 een +  ::rofl::  8)
Of het in België en Frankrijk verboden is? Je ziet het er niet,maar ik zou echt niet weten of het al dan niet toegestaan is?

Wat is er nu precies gebeurt in Troyes? Ik was er zelf niet bij,maar na 8 minuten stond het alweer 1-0, in de 56é-57é(of zoiets) minuut stond het plots 3-0(2 doelpunten in evenveel minuten ::oink:: )  toen vlogen er wat vuurpijlen en nog vanalles op het veld,en moest de wedstrijd ff stilgelegd worden. Dus nog een boete erbovenop. Misschien heb je het gisteren gezien op NOS TT? De trainer heeft niet afgewacht, hij heeft zelf ontslag genomen.
Het is (begrijpelijk) 1 hetze rond dat CL-ticket(dat reeds lang zeker moest geweest zijn)
Nu denkt de kapitein ook al aan opstappen,Aruna Dindane(spitsbroeder van Drogba bij Ivoorkust)zou zeker blijven........indien CL gehaald werdt.....
Maar goed,onder druk van de supporters zal men toch deelnemen aan de intertoto,we hoeven maar 1 wedstrijd te spelen(en te winnen) da's wat anders  :-\\ en we spelen Uefa-cup.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #26 Gepost op: 29-05-2007, 20:38:09 »
Misschien word ik supporter van een Nederlandse ploeg? (Voor mij is dit ontopic he)  ;) wat ligt er het dichtst bij mij?... aha, Breda, ik word NAC supporter  ::jaja::  8) 8)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #27 Gepost op: 29-05-2007, 20:38:40 »
Misschien word ik supporter van een Nederlandse ploeg? (Voor mij is dit ontopic he)  ;) wat ligt er het dichtst bij mij?... aha, Breda, ik word NAC supporter  ::jaja::  8) 8)

Ga dan korfbal kijken  ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #28 Gepost op: 30-05-2007, 17:40:44 »
Ga dan korfbal kijken  ::)
  8) korfbal, Voor zover ik weet is dit de enige gemengde sport  ::),ik wou dat vroeger ook spelen, maar ik mocht niet van m'n moeder  >:( >:(

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #29 Gepost op: 30-05-2007, 17:42:51 »
  8) korfbal, Voor zover ik weet is dit de enige gemengde sport  ::),ik wou dat vroeger ook spelen, maar ik mocht niet van m'n moeder  >:( >:(

dan had ze je vroeg door ::vergroot:: :-*
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #30 Gepost op: 30-05-2007, 17:50:17 »
dan had ze je vroeg door ::vergroot:: :-*
  ??? nee  ::hypocriet::  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #31 Gepost op: 30-05-2007, 19:25:31 »
KD, wat las ik vandaag? Toni naar Bayern voor 13 miljoen?  :o Hebben jullie al een vervanger op het oog? Bij Lens moeten er 6-7 "rotte appels" weg, misschien komt Fiorentina shoppen? 't zijn er momenteel solden  ::rofl:: ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #32 Gepost op: 30-05-2007, 21:26:27 »
Ja, 't is zonde... Het was al langer bekend dat hij waarschijnlijk zou vertrekken, maar de prijs, 13 miljoen, valt wel wat tegen. Ik had eerder 30 miljoen gedacht/gehoopt. De coach heeft al aangeven Pazzini als een vervanger te zien. Daarnaast is er nog Boijinov, die dit seizoen op huurbasis voor Juventus uitkwam. En waarschijnlijk zal er nog wel een spits gekocht worden... Dindane?  ;) :P
De afgelopen twee jaar heeft Fiorentina erg goede aankopen gedaan, dus ik ben er wel gerust op dat ze voor komend seizoen weer iets bedenken. De afgelopen wedstrijden deed Toni al niet mee (blessure) en toch wonnen ze oa. met 5-1... Als Mutu maar blijft, maar die heeft dat wel beloofd.

Overigens begrijp ik het wel van Toni, hij krijgt nu 20 miljoen!

Hoe is de sfeer trouwens in de kleedkamer van Lens? Misschien kunnenn ze je landgenoot De Mul van Ajax overnemen. Hij doet het daar prima, maar hij vindt de sfeer in de kleedkamer 'te hard'.  ::)
Het zou wel een redelijke aanwinst voor Lens kunnen zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #33 Gepost op: 28-06-2007, 21:11:16 »
"Guy Roux moet voorlopig zijn trainingsvest terug uit doen. De Franse voetbalbond (FFF) heeft namelijk het contract tussen Lens en de legendarische coach ongeldig verklaard.

Volgens de reglementen van het Franse profvoetbal is de 68-jarige oefenmeester te oud om op de bank te zitten. Er is namelijk een leeftijdlimiet van 65 jaar van kracht.   

Lens en Roux zullen nu in beroep gaan tegen deze beslissing. "Ik ben zeer teleurgesteld. Ik had gehoopt dat het gezonde verstand zou zegevieren. We zullen dit reglement tot het uiterste aanvechten omdat het onrechtvaardig is", aldus voorzitter Gervais Martel.
"
Intussen heeft de club al contact genomen met de Europese "weet ik veel wat" Want als men geen gelijk haalt bij de Franse Voetbalbond,dan zal men dit Europees aanvechten wegens discriminatie op basis van leeftijd (of zoiets)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #34 Gepost op: 28-06-2007, 22:16:49 »
Wat een onzin zeg, als die man dat nou nog wil op die leeftijd. Kijk van scheidsrechters kan ik me voorstellen dat er een leeftijdslimiet is, maar een coach? Dat moeten de club en de coach toch lekker zelf weten  :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #35 Gepost op: 28-06-2007, 22:40:48 »
Wat een onzin zeg, als die man dat nou nog wil op die leeftijd. Kijk van scheidsrechters kan ik me voorstellen dat er een leeftijdslimiet is, maar een coach? Dat moeten de club en de coach toch lekker zelf weten  :-\\
Tja, Goethals was ook coach van Marseille op hoge leeftijd,Anderlecht heeft hem een 7-8-tal jaren geleden nog als "wondercoach" aangetrokken,toen was hij al de 70 voorbij  ???  Europese Unie?  ??? ??? ???

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #36 Gepost op: 29-06-2007, 20:18:30 »
Belachelijk. ::niet-ok:: Maar ik las ergens dat ie wel beroep kan doen op de wet van discriminatie. Volgens mij moet de bond dan direct inbinden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #37 Gepost op: 20-07-2007, 12:08:04 »
IK HEB MIJN NIEUW ABONNEMENT  ::bravo:: ::bravo::
En weer is het niet duur  :D 110 Euro voor 19 wedstrijden + gratis inkom voor de Coupe de la ligue (als we thuisspelen,en er niet meteen uitliggen natuurlijk)
En Guy Roux mag Lens trainen  ::ok:: (misschien wordt hij nog speler-trainer  ;D ;D )

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #38 Gepost op: 20-07-2007, 12:24:29 »
Als ik wil kan ik voor 10 Euro in de loges gaan zitten tijdens de intertoto-thuiswedstrijd  8) 8)

TARIFS ABONNÉ
Tribune:
Présidentielle 10 € 
Lepagnot Honneur 7 € 
Lepagnot Première 5,50 € 
Xercès Louis 6 € 
Tony Marek 4,50 €
Trannin niveau 1: 5 €
Delacourt niveau 1: 5 €
Trannin niveau 0: 4 €
Delacourt niveau 0: 4 € 

Sont fermés : Niveau Haut en Lepagnot Honneur, Niveau 2 en Trannin et Delacourt.
 


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Buitenlandse voetbalcompetities
« Reactie #39 Gepost op: 25-07-2007, 10:36:32 »
Anderhalve week geleden speelde Lens een oefenwedstrijd tegen St-Truiden. De wedstrijd begon 3 kwartier later dan voorzien,ik was er niet bij en tot op heden wist ik de reden niet. Tot ik dit ben tegengekomen op een Truiens forum;

De match begon 45' te laat omdat de Truiense bus verloren gereden was. Deze aankondigingen (tot driemaal toe) zorgden in het stadion voor hilariteit: "Les Belges ...".  ::dom:: ::dom:: Blijkbaar heeft men in Limburg nog nooit gehoord van GPS  ::) ::)

Maar goed,de competiestart dat word andere koek
Uit bij Bordeaux
Thuis tegen PSG
Uit bij Lyon   :o :o :o  een 3 op 9 zou al mooi zijn,al weet men nooit......