Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
375 gasten en 13 vaste bezoekers (Mollenvanger-MV, Kaaasje, ajedrez, Moni, Crosswise, Lama1997, Lan, D*N, Ralph21, De Vlaming, de_witte, tommiiee, joligmolletje)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 42
  Print  
Auteur Topic: F1 topic  (gelezen 101826 keer)
koekoe
Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011

Geslacht: Man
« Gepost op: 21.04.2007, 13:50:20 »

Hoe zal bijv. Ferrari het klaarspelen in het "post-Schummi tijdperk" ?
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: 21.04.2007, 14:28:49 »

Tot nu toe goed, ze hebben al 2 races gewonnen. Maar tot nu toe hebben we eindelijk weer eens een gevecht tussen 2 teams, Ferrari en McLaren. Die was er vorig jaar ook wel, maar toen hadden we 1 team dat de eerste helft van het seizoen domineerde (Renault) en een team wat de andere helft domineerde (Ferrari). En BMW doet het ook super Bravo!, ik hoop echt ze zich nog meer weten te verbeteren en op het podium gaan komen (in Monaco geef ik ze absoluut kans). En nu hopen dat Honda 't lek boven krijgt, maar tot aan Canada geef ik ze weinig kans. Undecided

Test
Actief Lid

« Antwoord #2 Gepost op: 22.04.2007, 11:30:58 »

De agenda voor dit jaar:

18-03 Australië
08-04 Maleisië
15-04 Bahrein
13-05 Spanje
27-05 Monaco
10-06 Canada
17-06 Amerika
01-07 Frankrijk
08-07 Engeland
22-07 Duitsland
05-08 Hongarije
26-08 Turkije
09-09 Italië
16-09 België
30-09 Japan
07-10 China
21-10 Brazilië

Geniet nooit met mate...
Test
Actief Lid

« Antwoord #3 Gepost op: 22.04.2007, 11:42:36 »

Albers' Spyker legt het af tegen straaljager
Naverbrander maakt het verschil

[20-04] Christijan Albers heeft het vrijdag op de militaire vliegbasis in Volkel opgenomen tegen een straaljager. De Formule 1-coureur verloor het evenement Full Throttle 07 nipt van de piloot.

Zoals bij dergelijke pr-stunts wel vaker het geval is, accelereerde de Formule 1-bolide in eerste instantie een stuk sneller dan de F16. Toen straaljagerpiloot Ralph Aarts eenmaal zijn naverbrander aanzette liep hij snel in op de F8-VII om na vijftienhonderd meter vervolgens nipt als eerste over de finish te komen.

Spyker en de Koninklijke Luchtmacht kennen een gezamenlijke historie. In 1913 reed de eerste commandant van de luchtmacht in een Spyker. En vanaf 1915 vlogen de piloten met Farman F22-vliegtuigen, die door Spyker werden gebouwd.

Vandaag de dag gebruikt de fabrikant uit Zeewolde nog steeds concepten die hun oorsprong vinden bij vliegtuigen voor het bouwen van haar GT-auto's. Ook staat er nog altijd een vliegtuigpropeller in het Spyker-logo.

De tweestrijd werd georganiseerd door de Koninklijke Luchtmacht in de hoop zo nieuw personeel te werven.

bron: www.formule1.nl

Geniet nooit met mate...
Test
Actief Lid

« Antwoord #4 Gepost op: 22.04.2007, 19:10:54 »

Bij de Enschede Marathon van vandaag stond ook een standje van de ING (die als hoofdsponsor bij het evenement betrokken is) met een heuse F1 wagen van Renault van dit jaar en ik mocht even poseren naast die auto... Cheesy 

* F1-Renault.jpg (60.09 KB, 600x543 - bekeken 879 keer.)

Geniet nooit met mate...
Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #5 Gepost op: 22.04.2007, 19:15:18 »

Een inkoppertje:

Heb je gevraagd om TEST-coureur te worden?

Molegon, Molland
koekoe
Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011

« Antwoord #6 Gepost op: 23.04.2007, 19:22:42 »

Heb je gevraagd om TEST-coureur te worden?
nu ben je me voor de 2 keer te vlug af   Hilarisch
Daisy
Global Moderator

« Antwoord #7 Gepost op: 23.04.2007, 20:08:18 »

Hilarisch die is goed!

Vandaag geruchten gelezen dat Albers aan de kant zou worden geschoven voor Winkelhock, de testcoureur van Spyker. Als dat gebeurd wandelt de helft van de sponsoren weg, dus dat zie ik echt niet gebeuren! Betekent natuurlijk niet dat Chris wat beter moet presteren, want Sutil doet 't niet onaardig, die is een stuk beter dan Monteiro (die ik gewoon niet hoog heb zitten), dus Chris zal moeten doortrappen, wil ie ooit bij een topteam belanden.

Macvz

Fort Boyard

« Antwoord #8 Gepost op: 6.05.2007, 17:38:24 »

Sinds Verstappen niet meer meedoet kijk ik eigenlijk niet meer...  Zeker niet!
Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #9 Gepost op: 20.05.2007, 20:44:48 »

Sinds Verstappen niet meer meedoet kijk ik eigenlijk niet meer...  Zeker niet!
Sinds Verstappen niet meer meedoet, ben ik juist weer gaan kijken. Heb hem namelijk een paar keer in het echt meegemaakt, vandaar. Duimen omlaag

Molegon, Molland
Daisy
Global Moderator

« Antwoord #10 Gepost op: 23.05.2007, 21:08:05 »

Ik ook niet zo, zeker toen ik 'm ooit in Rob Kamphuis' programma zag, verschrikkelijk Zeker niet!

Dit weekend weer Monaco Bravo! Weinig inhale, maar het heeft gewoon charme. Vangrail dichtbij, close racing. Hopenlijk komt Valencia er volgend jaar definitief bij, van mij mag een echt 2e stratencircuit er wel bij.

Daisy
Global Moderator

« Antwoord #11 Gepost op: 26.05.2007, 12:06:13 »

Regen in Monaco Shocked

Vieffan

« Antwoord #12 Gepost op: 26.05.2007, 12:28:20 »

een "vriend" van mij zit nu in monaco en daarna naar canada en daarna naar Amerika Tongue.
hij regelt de sataliet verbinding.  dus laten we hem allemaal ff bedanken
*in koor*
dank je, Gerben!

Tongue
Daisy
Global Moderator

« Antwoord #13 Gepost op: 10.06.2007, 22:14:20 »

Dit was echt de meest bizarre, harde, spannende, incidentrijke race van de afgelopen 5 jaar. Wat een race Shocked

Kubica heeft echt een engel op z'n schouder zitten. Dat ie er met een beenbreuk afkomt mag een wonder heten, dit had veel slechter kunnen afgelopen. Laat wel weer zien hoe sterk die auto's zijn tegenwoordig. Duimen omhoog!

Geweldige race van Hamilton. Geen fout gemaakt, terechte overwinning. Heidfeld ook sterk. De rest was een loterij. Hulde aan Williams om Wurz op een prima strategie te zetten. Kovalainen en Sato ook uitstekende races gereden. Alonso was snel, maar niet op de juiste momenten. Als wereldkampioen moet je je schamen als 4x op dezelfde plek de bocht uit vliegt. Dat mag je als Vanina Ickx in de DTM doen, maar niet hier. Zeker niet!

Ferrari en Renault moeten zich schamen over wat er met Massa en Fisichella is gebeurd. Het ligt staat op ROOD en dan mag je niet naar buiten. Beginnersfout, duidelijk niet naar Montoya gekeken 2/3 jaar geleden, zelfde circuit. Die kreeg toen ook een zwarte vlag.

Honda en Red Bull moeten zich ook schamen, en een lesje racetactiek volgen. Op onbegrijpelijke wijze een podium weggooien.

Hulde aan Sato voor enkele prachtige inhaalacties Bravo!. Zelfde geldt voor Webber, jammer, is niet mijn favoriete coureur, maar deed het goed, kan van zijn team niet gezegd worden.

Trulli lachtertje van de race, spinnen uit de pitstraat Hilarisch

Bridgestone heeft het dit jaar toch spannend gemaakt. Iedereen moet wennen aan de nieuwe banden, foutloze rondjes zijn op 1 hand te tellen en dat maakt het spectaculair op leuke circuits als deze. Volgende week Indianapolis, ook zo'n baan waar een hoop kan gebeuren. Afgelopen 2 jaar weinig auto's aan de finish gehad (2 jaar geleden ook maar 6 aan de start), ben benieuwd, ook naar Vettel, aannemend dat hij Kubica gaat vervangen.

Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #14 Gepost op: 17.06.2007, 13:48:00 »

En Hamilton heeft alweer de pole-position! Eindelijk is de F1 weer spannend geworden.

Keep calm and eat chocolate
Swifty
Actief Lid

« Antwoord #15 Gepost op: 22.10.2007, 16:45:35 »

En wat een ontknoping van het seizoen! McLaren staat met lege handen, Ferrari flikt 't 'm toch weer. Chapeau Raikkonen!

Swifty
Actief Lid

« Antwoord #16 Gepost op: 11.12.2007, 08:53:43 »

Bij ING Renault voelt Alonso wel de warmte

Het is een overgang met louter winnaars. De coureur is blij, het team opgetogen, de Nederlandse hoofdsponsor dolgelukkig en zijn oude werkgever opgelucht. Fernando Alonso is terug in de schoot waar hij wél warmte zegt te voelen: ING Renault.

De hereniging met het team, waarmee hij in 2005 en 2006 de wereldtitel veroverde, zat er al aan te komen sinds hij zijn vertrek bij McLaren had aangekondigd. Met grote ambities kwam hij daar vorig jaar binnen, maar na allerlei affaires was er voor Alonso geen toekomst meer bij de Engelse renstal. Hij had het helemaal gehad met baas Ron Dennis en zijn Britse teamgenoot Lewis Hamilton en dat gevoel was geheel wederzijds.

Omdat er bij de andere merken geen stoeltje vrijkwam, was een terugkeer bij Renault een logische optie. Dat team was zonder Alonso lange tijd de weg kwijt en dat was vooral pijnlijk voor ING, dat zich net voor miljoenen als hoofdsponsor aan de stal had verbonden. Hoewel het niet met zoveel woorden wordt gesteld, is het wel duidelijk dat er vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam druk is uitgeoefend Alonso terug te halen.

Pikant is dat Nelsinho Piquet, zoon van oud-wereldkampioen Nelson, zijn teamgenoot wordt. Piquet heeft een Nederlandse moeder, waardoor de kleur oranje van ING zowaar nog een beetje tot zijn recht komt. De vraag is nu wat er gaat gebeuren met de rijders van het afgelopen jaar. Dat Giancarlo Fisichella weg moet, is geen verrassing, maar Heikki Kovalainen kende toch een aanvaardbaar debuutseizoen.

TheIceman

« Antwoord #17 Gepost op: 19.03.2008, 07:13:48 »

Lekker begin, totaal onverwacht!
Glock's crash was ook wel een zware.

Wie kijkt hier nog zoal?
Swifty
Actief Lid

« Antwoord #18 Gepost op: 19.03.2008, 09:06:14 »

Ik kijk de race vrijwel nooit, veel te saai (normaal gesproken dan, was dit weekend anders heb ik gelezen  Wink) maar ik kijk altijd naar de uitslag  Volmondig Ja

Daisy
Global Moderator

« Antwoord #19 Gepost op: 6.05.2008, 19:55:30 »

En toen was Super Aguri failliet Droevig. Jammer, maar het zat er wel in. Neem Honda niks kwalijk, 't houd een keer op.

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 42
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005