Auteur Topic: F1 topic  (gelezen 287017 keer)

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #780 Gepost op: 17-09-2017, 20:44:43 »
Ja dat klopt dat het mijn mening is :p

Ik ben ontzettend lang fan geweest, maar er zijn dingetjes die me tegen zijn gaan staan. Kan de vinger niet op de zere plek leggen.

Denk dat het nu komt omdat ie op Monza kansloos bezig was met inhalen (vond ik). Veel te veel risico
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #781 Gepost op: 17-09-2017, 20:46:49 »
Hoe vaker ik de beelden zie, hoe vaker ik vind dat Vettel toch best wel wat meer had kunnen opletten met naar links gaan. Maar goed met de regen spray is moeilijk vast te stellen hoeveel hij links kon zien. Dus dat niemand verder straf krijgt kan ik me goed in vinden.

En ik vind het echt bizar hoeveel mensen Kimi op twitter de schuld geven, puur omdat Olav dat zei. Kimi kon er echter niks aan doen, die is net zoveel slachtoffer als Max. ::rofl::

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #782 Gepost op: 17-09-2017, 20:48:27 »
Hoe vaker ik de beelden zie, hoe vaker ik vind dat Vettel toch best wel wat meer had kunnen opletten met naar links gaan. Maar goed met de regen spray is moeilijk vast te stellen hoeveel hij links kon zien. Dus dat niemand verder straf krijgt kan ik me goed in vinden.

En ik vind het echt bizar hoeveel mensen Kimi op twitter de schuld geven, puur omdat Olav dat zei. Kimi kon er echter niks aan doen, die is net zoveel slachtoffer als Max. ::rofl::

Mja daarom ergerde ik me vanmiddag aan ziggo.

Zag net een hele duidelijke slomo.
Vettel = fout
You'll never walk alone

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: F1 topic
« Reactie #783 Gepost op: 17-09-2017, 20:56:22 »
Ja dat klopt dat het mijn mening is :p

Ik ben ontzettend lang fan geweest, maar er zijn dingetjes die me tegen zijn gaan staan. Kan de vinger niet op de zere plek leggen.

Denk dat het nu komt omdat ie op Monza kansloos bezig was met inhalen (vond ik). Veel te veel risico

Besef je dat het nog een jonge coureur is.  Hij is super competitief ingesteld, voor hem geldt alleen plaats 1. Soms neemt hij teveel risico, maar dat is écht zijn leeftijd. Dat komt wel goed als hij wat ouder is. Ik vind dat hij juist voor zijn leeftijd super om kan gaan met tegenslagen en die heeft hij dit seizoen al aardig veel gehad,
Hij heeft super veel talent en ik vind dat we daar best trots op mogen zijn. Ik ben het ten minste wel. Als hij de kans krijgt in een winnende auto te rijden in de toekomst, ben ik erg benieuwd hoe het allemaal uit gaat pakken.
Geniet nooit met mate...

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #784 Gepost op: 17-09-2017, 21:05:23 »
Ik ben het er 100% mee eens dat het een fantastisch talent is.

Maar ik vind het regelmatig teveel risico. Misschien is vandaag pech. Maar hij komt te vaak in deze situaties.

En soms iets te zelfverzekerd, hoort erbij in deze sport. Komt soms arrogant over. Maar qua houding/gedrag vind ik het een soort Vettel. Fantastisch rijden afgewisseld met lomp rijden. En ook diezelfde bravoure

Hopelijk gaat ie ook net zo'n toekomst krijgen als Vettel :).

Vind wel dat er in de media soms wat kritischer gekeken mag worden naar Max. Zoals we kritisch naar elke sporter kijken. Jan Lammers zei serieus bij studio sport dat Max geweldig rijdt dit jaar....
« Laatst bewerkt op: 17-09-2017, 21:09:47 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: F1 topic
« Reactie #785 Gepost op: 17-09-2017, 21:08:14 »
En ik vind het echt bizar hoeveel mensen Kimi op twitter de schuld geven, puur omdat Olav dat zei. Kimi kon er echter niks aan doen, die is net zoveel slachtoffer als Max. ::rofl::

Ik denk dat Kimi ook had kunnen reageren op de hele situatie. Die reed gewoon rechtdoor (misschien iets naar rechts...) terwijl de auto van achteren breder is dan van voren en daardoor tegen Max aankwam, omdat Max iets naar links ging vanwege Vettel. Maar goed, het gaat ook allemaal in een fraktie van een seconde, en achteraf is het makkelijk analyseren. Die mannen zitten met een lijf vol adrenaline in een auto en dan reageer je niet altijd weloverwogen.
Ik verwacht geen straf voor Vettel, maar dan wil ik Vettel ook nooit meer horen als hem weer eens 'onrecht' wordt aangedaan en hij weer gaat zeuren als in klein kind over de boardradio... :-X ::rofl::
Geniet nooit met mate...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #786 Gepost op: 17-09-2017, 21:21:20 »
Ik geloof dat niemand twijfelt aan het talent van Max. In Nederland niet en ver daarbuiten. Ferrari en Mercedes hebben de contracten van Raikkonen en Bottas niet voor niets maar met één jaar verlengd. Als er een kans is om Verstappen in 2019 in één van die wagens te krijgen, zullen die teams dat denk ik niet nalaten.

Max mag foutjes maken (zoals op Monza - teveel risico bij inhalen Massa én hij duwt Magnussen het gras op), alleen moet ie wel eerlijk toegeven als ie fout zit. Hij heeft ongelooflijk veel pech gehad, dan mag je boos (terecht) zijn op Renault, maar hij moet niet vergeten dat hij op zijn 19e in een ongelooflijk unieke positie zit. En niet continu lopen roepen dat je misschien maar moet opstappen (is overigens niet alleen Max, Jos kan er ook wat van). Ik denk dat er 14 coureurs op de grid zitten die graag met hem stoeltje willen ruilen (te beginnen met een net zo gefrustreerde Spanjaard in een McLaren)

De meeste coureurs met een klein beetje talent van zijn leeftijd racen nog in de Formule 3 of misschien in de Formule 2 en mogen blij zijn als ze ooit de Formule 1 halen, en als ze het halen voor een topteam kunnen racen. Hij zit nu al waar sommige coureurs nooit komen of pas over 5 jaar zitten. Hij heeft dus nog genoeg kansen. Dit jaar even door de zure appel heen bijten, en volgend jaar voor een nieuwe kans gaan. Op dit circuit heeft Red Bull iig aangetoond dat basis vd auto in orde is. Nu de motor nog.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #787 Gepost op: 1-10-2017, 08:51:42 »
Ik zit er weer klaar voor, met hoop!
Meestal gaat er dan iets mis :x

Maar laten we hopen op een wereldrace.

Edit: Spannend!!! Wat een opening had ie! En nu volhouden!
« Laatst bewerkt op: 1-10-2017, 09:56:27 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: F1 topic
« Reactie #788 Gepost op: 1-10-2017, 10:08:21 »
Voor iemand die zegt motorproblemen te hebben, rijdt Max helemaal niet verkeerd.....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #789 Gepost op: 1-10-2017, 10:25:52 »
Nog 5 rondjes.....

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: F1 topic
« Reactie #790 Gepost op: 1-10-2017, 10:34:39 »
Gewonnen, en niet zo zuinig ook!!!!!!!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: F1 topic
« Reactie #791 Gepost op: 1-10-2017, 10:35:36 »
Max ::bravo:: ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: F1 topic
« Reactie #792 Gepost op: 1-10-2017, 10:39:31 »
Vettel stuurt nog even een Ferrari naar de schroothoop  ::zwaai::
Wit is ook een kleur!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: F1 topic
« Reactie #793 Gepost op: 1-10-2017, 10:45:02 »
Hij was er geloof ik niet zo blij mee, als je zijn commentaar erop hoorde....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: F1 topic
« Reactie #794 Gepost op: 1-10-2017, 10:46:05 »
Prachtig gedaan!  ::bravo::

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #795 Gepost op: 1-10-2017, 11:08:19 »
Vet!!!!
You'll never walk alone

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: F1 topic
« Reactie #796 Gepost op: 1-10-2017, 15:22:38 »
Die motorproblemen waar Max het over had, betroffen dus niet zijn eigen auto, maar die van Hamilton. Knap dat ie dat zo vroeg in de wedstrijd al in de gaten had.
« Laatst bewerkt op: 1-10-2017, 16:42:15 door Bodejos »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: F1 topic
« Reactie #797 Gepost op: 1-10-2017, 16:29:36 »
Wat een magistrale race van Max! Zo zie je maar dat als zijn auto in goede staat is hij gewoon mee kan draaien met de absolute top!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: F1 topic
« Reactie #798 Gepost op: 22-10-2017, 21:42:41 »
Max moet nog naar binnen, maar hij heeft zijn gridstraf teniet gedaan.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: F1 topic
« Reactie #799 Gepost op: 22-10-2017, 22:25:30 »
Die extra stop vond ik raar, maargoed ze zullen het daar wel weten
You'll never walk alone