Auteur Topic: Heroes  (gelezen 12576 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Heroes
« Gepost op: 22-04-2007, 15:40:38 »

Wat is Heroes?
Heroes (Engels voor helden) is een Amerikaanse sciencefiction dramaserie, bedacht door Tim Kring. Heroes ging in Amerika op 25 september 2006 op NBC in première (14,3 miljoen kijkers 18-49). De serie vertelt het verhaal van verschillende personen die "dachten dat ze net als iedereen waren... tot ze wakker werden met buitengewone gaven" zoals telepathie, kunnen tijdreizen en kunnen vliegen. Deze personen komen er snel achter dat ze een rol spelen in het voorkomen van een catastrofe en het redden van de mensheid.

Ook in Nederland?
Jazeker, en wel vanaf 21 juni. Heroes zal te zien zijn op RTL5, in plaats van Prison Break. RTL heeft een overeenkomst met NBC Universal, de studio die Heroes produceert. De Nederlandse kijker zal voor het eerst toegang krijgen tot de serie als deze in 2007 zal worden uitgezonden door de Britse publieke zender BBC Two. In Vlaanderen wordt de serie uitgezonden op VT4, deze zond de eerste aflevering uit op 5 maart 2007.

meer info? klik ->wikipedia
officiële site? klik->NBC.com/Heroes


------------------------------
Ik vind het zelf een briljante serie, zit nu zelf bij aflevering 17 en morgen, de 23e, wordt de volgende aflevering (19) uitgezonden op de Amerikaanse televisie. Het is wel even door de zure appel bijten, de eerste afleveringen zijn kortweg 'vaag' te noemen.

Zelf kijken?
Kijk op YouTvPC.com en kies links in het blauwe menu voor 'Heroes' » 'Season 1' en kies een aflevering. Helaas is dit een zeer trage site en er lopen allemaal Japanse teksten door het beeld. Alleen om er even in te komen dus :P

Op de diverse torrentsites worden de afleveringen natuurlijk ook aangeboden; betere kwaliteit en je kunt bij het bekijken ondertitels aan toevoegen zodat je het wat beter kan volgen (in mijn geval :))!

« Laatst bewerkt op: 2-05-2007, 11:38:50 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heroes
« Reactie #1 Gepost op: 29-04-2007, 20:08:00 »
Jaah Heroes is geweldig ::trots::

alweer 19 afleveringen gezien dankzij internet en ik ben er dol op.

Het komt vanaf 21 juni op tv op rtl 5. Beetje raar als ze de show gaan uitzenden in de zomervakantie. Ik hoop niet dat het daardoor slechte kijkcijfers ontvangt.

Maar ik raad de show aan iedereen aan! Echt kijken dus.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Heroes
« Reactie #2 Gepost op: 29-04-2007, 20:43:52 »
Jaah Heroes is geweldig ::trots::
alweer 19 afleveringen gezien dankzij internet en ik ben er dol op.
Het komt vanaf 21 juni op tv op rtl 5. Beetje raar als ze de show gaan uitzenden in de zomervakantie. Ik hoop niet dat het daardoor slechte kijkcijfers ontvangt.
Maar ik raad de show aan iedereen aan! Echt kijken dus.

Hmm.. raar idd, in de vakantie. Maar wel leuk dat het nu ook op de Nederlandse TV komt :D
(morgen episode 20 ::hyper::)
The sun came up and reality set in.

Offline Clubbin

  • Forumlid
Re: Heroes
« Reactie #3 Gepost op: 2-05-2007, 11:28:33 »
de serie komt dus eindelijk ook in nederland, was er al lang op aan het wachten. heb de eerste 10 afleveringen wel al gezien, maar wil de rest ook graag zien. zonder de teksten die in beeld lopen :)

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Heroes
« Reactie #4 Gepost op: 6-05-2007, 23:08:08 »
De aflevering van vorige week was echt een van de beste afleveringen ooit!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Heroes is, na House, een van de beste series van het moment. Beetje dom dat ze dat in de zomer gaan uitzenden, want wie kijkt er dan televisie?! Wacht dat even tot september of oktober, want dit is echt een serie die gevolgd moet worden!  ::jaja::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Heroes
« Reactie #5 Gepost op: 7-05-2007, 16:17:18 »
De aflevering van vorige week was echt een van de beste afleveringen ooit!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

::rofl:: Jij bent onder de indruk zo te lezen :P ::jaja::
Het wás ook indrukwekkend, ik schrok me dood toen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Vanavond aflevering 21, morgen downloaden en dan weer genieten  8)
The sun came up and reality set in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heroes
« Reactie #6 Gepost op: 19-05-2007, 16:42:07 »
Nu finalemaand een beetje op z'n einde loopt (van de series die ik volg komen volgende week nog 24 en Law en Order: SVU) ga ik me hier ook eens aan wagen. Ik zal er eens een paar binnen halen en kijken of ik 't want vind. Mooi voor van de zomer.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Heroes
« Reactie #7 Gepost op: 19-05-2007, 21:11:55 »
Nu finalemaand een beetje op z'n einde loopt (van de series die ik volg komen volgende week nog 24 en Law en Order: SVU) ga ik me hier ook eens aan wagen. Ik zal er eens een paar binnen halen en kijken of ik 't want vind. Mooi voor van de zomer.

Écht binnenhalen is niet nodig, mocht je het niet erg vinden dat je kijkt zonder ondertitels. Gewoon naar dit forum, daar staan alle afleveringen tot nu toe (t/m 22 dus) die je in zeer goede kwaliteit kunt kijken! Veel plezier :)!
The sun came up and reality set in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heroes
« Reactie #8 Gepost op: 20-05-2007, 11:14:14 »
Ik heb een goede bron, ik heb vanochtend in no time de eerste 3 afleveringen binnen gehaald, kijkt net iets fijner vind ik. :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heroes
« Reactie #9 Gepost op: 2-06-2007, 20:26:47 »
Ik heb net 3 t/m 5 achter elkaar zitten kijken, ik vind het een gave serie, geen spijt ervan. ::bravo::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Heroes
« Reactie #10 Gepost op: 2-06-2007, 21:01:11 »
Ik heb net 3 t/m 5 achter elkaar zitten kijken, ik vind het een gave serie, geen spijt ervan. ::bravo::

Leuk ::ok::!
Inmiddels is het in Amerika afgelopen en moeten we tot september wachten op het tweede seizoen waar we al een piepklein voorproefje van hebben gehad :D!
The sun came up and reality set in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heroes
« Reactie #11 Gepost op: 3-06-2007, 12:29:07 »
En inmiddels 6 alweer, ik blijf het knap geschreven vinden, dat sommige dingen opeens met elkaar te maken hebben. Goede serie voor de zomer. ::ok::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Heroes
« Reactie #12 Gepost op: 11-06-2007, 21:00:07 »
Ik verveelde me vandaag een beetje en heb een filmpje gemaakt van Heroes. Paar fragmentjes bij elkaar geplukt enzo van wat we tot nu toe uitgezonden is. :)
Voor de geinteresseerden: klik

ja ik ben verslaafd.
The sun came up and reality set in.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heroes
« Reactie #13 Gepost op: 6-07-2007, 19:26:39 »
Ik volg t gewoon op tv, leuke serie ::ok::

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heroes
« Reactie #14 Gepost op: 13-07-2007, 20:53:53 »
Ook vind het een topserie het zit allemaal super in elkaar. Elke keer wil ik graag het vervolg zien. ::tandpastasmiley::

Wat mij steeds bijblijft is dat meisje wat die trap aan op loopt en zich dan zo half te pletter laat vallen door van een brug te springen. Whaha alles kraakt ook gewoon.  ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heroes
« Reactie #15 Gepost op: 14-07-2007, 20:02:52 »
Ik raad het iedereen aan om te blijven kijken, ik heb het eerste seizoen inmiddels af gekeken en het is een topserie.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Heroes
« Reactie #16 Gepost op: 28-07-2007, 19:56:58 »
Ik raad het iedereen aan om te blijven kijken, ik heb het eerste seizoen inmiddels af gekeken en het is een topserie.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja, ik had inderdaad ook wel iets anders verwacht.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Heroes
« Reactie #17 Gepost op: 2-08-2007, 12:50:48 »
Kben ook heel benieuwd naar seizoen 2. Die begint 24 september geloof ik.
Hier een leuk filmpje van de perspresentatie van de DVD.
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Heroes
« Reactie #18 Gepost op: 4-04-2008, 18:10:25 »
Heroes will return in the US with a three-hour "event" in September

Unveiling its scheduling plans for 2008-09, NBC promised a "major relaunch" to boost the third season of the cult series. The show last aired in the US in December before the writers' strike took hold, meaning it will have been off screens for almost nine months by the time it comes back.

NBC programming head Ben Silverman said the event would include a one hour clip/recap show followed by a two-hour season premiere.

The season is expected to air in two halves, each consisting of continuous blocks of more than ten episodes. The first will begin in September, with the second following in February.

Meanwhile, in the UK, BBC Two has scheduled the second season of Heroes to begin on April 24.

--
Voor de fans, laatste nieuws over seizoen 3.
Seasonspremiere:
Drie uren Heroes waarvan 1 uur 'The story so far' en een twee uur durende premiere.
En we krijgen weer een extra lang seizoen zoals bij seizoen 1 ook het geval was.

Oh ik heb er zin in  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 4-04-2008, 18:12:47 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Heroes
« Reactie #19 Gepost op: 21-09-2008, 21:58:31 »
En morgen is het dan zover, de start van het derde seizoen in Amerika ::hyper::
The sun came up and reality set in.