Auteur Topic: Zomerstop: Transfers!  (gelezen 173824 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #60 Gepost op: 27-06-2007, 19:45:50 »
Feyenoord ::bravo::

De Cler linksbak, Drenthe linksbuiten en Giovanni centraal op het middenveld. Wat een luxe. Als er 1 uitvalt met een blessure of geschorst is kan je zo doorschuiven.

Makaay er ook nog bij zou toppie zijn. En volgens mij kunnen er nog wel 1 of 2 spelers bij. :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #61 Gepost op: 27-06-2007, 21:15:34 »
... en een hele boel matige spelers weg :P

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #62 Gepost op: 27-06-2007, 23:00:18 »
Feyenoord ::bravo::

Drenthe linksbuiten

Is dat niet wat veel gevraagd van die arme jongen? Van verdediger naar aanvaller, lijkt me toch wel een erg grote overgang voor hem? :P

Op papier heeft Feyenoord dan wel erg veel linksbacks. Als ze nu ook Emanuelson nog even overnemen van Ajax, dan spelen alle Nederlandse linksbacks in Rotterdam.  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #63 Gepost op: 27-06-2007, 23:05:12 »
Baiha, Saidi, Collen, Pardo, Kolkka, Charisteas en Leonard mogen van mij ::zwaai::

Is dat niet wat veel gevraagd van die arme jongen? Van verdediger naar aanvaller, lijkt me toch wel een erg grote overgang voor hem? :P

Ze hebben De Cler juist aangetrokken om Drenthe een linie te laten opschuiven. Die jongen komt daar nog beter tot zijn recht, kijk maar naar Jong Oranje.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #64 Gepost op: 27-06-2007, 23:15:20 »
Baiha, Saidi, Collen, Pardo, Kolkka, Charisteas en Leonard mogen van mij ::zwaai::

Kolkka gaat al weg, naar NAC ::zwaai::
en Leonard is er inmiddels ook al uitgekickt ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #65 Gepost op: 27-06-2007, 23:36:20 »
Mijn opstelling volgend jaar:

Doel: Timmer

Rechtsachter: Greene
Midden: Vlaar, Hofland
Links: de Cler

Verdedigende Mid: Gio
Rechtsmid: Castelen
Linksmid: Drenthe
Aanvallende mid: De Guzman

Aanval: Makaay, Slory

Dan dus jammerlijk overbodig: Buijs, Tiendalli, Hofs, Bruins (dit zijn dan de goede voetballers van de overbodigen)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #66 Gepost op: 27-06-2007, 23:40:48 »
NOS: Makaay morgen gepresenteerd
Datum: 27-06-2007

   
Bron: NOS

De NOS meldt vanavond dat Roy Makaay naar alle waarschijnlijkheid morgen zal worden gepresenteerd. Als de laatste plooien zijn gladgestreken en Makaay de medische keuring doorstaat zal morgen zijn komst bekend worden gemaakt, aldus de NOS.










 :D :D :D :D :D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #67 Gepost op: 28-06-2007, 10:50:33 »
Ze hebben De Cler juist aangetrokken om Drenthe een linie te laten opschuiven. Die jongen komt daar nog beter tot zijn recht, kijk maar naar Jong Oranje.

Ja, dat is precies wat ik hier eerder ook al zei, maar dan zou hij dus linkshalf worden en geen linksbuiten! ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #68 Gepost op: 28-06-2007, 15:41:52 »
Ja, dat is precies wat ik hier eerder ook al zei, maar dan zou hij dus linkshalf worden en geen linksbuiten! ;)

Een linkshalf kan ook wel is ook buiten spelen hoor ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #69 Gepost op: 28-06-2007, 19:25:28 »
Linksbuiten, linkshalf, whatever :P

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #70 Gepost op: 28-06-2007, 21:00:18 »
Linksbuiten, linkshalf, whatever :P
....zeiden de Feyenoord "supporters" in Nancy  ::) ::)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #71 Gepost op: 29-06-2007, 20:17:41 »
Dat zijn gewoon een stelletje  :-X waarvoor het voor de echte supporters vergalt wordt. ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #72 Gepost op: 29-06-2007, 20:56:37 »
Dat zijn gewoon een stelletje  :-X waarvoor het voor de echte supporters vergalt wordt. ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

En voor de club zelf ook...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #73 Gepost op: 1-07-2007, 00:38:55 »
Olympique Lyon is op dit moment totaal naar de kloten aan het gaan ::oink::
De club die ik de afgelopen 2/3 jaar zag als dé kanshebber voor het winnen van de Champions League ( ::)) raakte eerder al Mahammadou Diarra kwijt aan Real Madrid en Eric Abidal aan Barcelona (beiden gingen in staking om het voor elkaar te krijgen) en nu gaat Florent Malouda misschien/waarschijnlijk naar Chelsea

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #74 Gepost op: 3-07-2007, 10:38:31 »
FC Utrecht gaat voor Adriaanse

Het is nog steeds onduidelijk of Foeke Booy zal ingaan op de aanbieding van het Saoedische Al-Nassr. De Domstedelingen zijn al enkele dagen op zoek naar een mogelijke vervanger voor de coach en zetten daarbij hoog in: Co Adriaanse.

 
“Ik kan bevestigen dat Co Adriaanse kandidaat is”, liet voorzitter Jan Willem van Dop aan De Telegraaf weten. Naast de Amsterdammer worden ook namen als Erwin Koeman, Gert Kruys en John van Loen, de huidige assistent van Booy, als mogelijke opvolger genoemd.

De onderhandelingen tussen Al-Nassr en Booy verlopen moeizaam. “Het gaat moeizamer dan we hadden verwacht”, legde zaakwaarnemer Ger Lagendijk uit aan het Algemeen Dagblad. “Een aantal belangrijke afspraken zijn nog niet op papier gezet. Ook zijn we het nog niet eens over de assistenten die Foeke mee wil nemen naar Saudi-Arabië.’’

Adriaanse was in het verleden als speler actief in de Domstad en sloot er eenentwintig jaar geleden zijn carrière af. De coach, die zelf opstapte bij het Oekrainse Metallurg Donetsk, zegde vorige maand de interesse van Feyenoord af en werd ook even met Manchester City in verband gebracht.

Als hij naar Utrecht komt, dan lach ik de vouwen uit mn broek  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ;D ;D ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #75 Gepost op: 3-07-2007, 19:29:50 »
Olympique Lyon is op dit moment totaal naar de kloten aan het gaan ::oink::
De club die ik de afgelopen 2/3 jaar zag als dé kanshebber voor het winnen van de Champions League ( ::)) raakte eerder al Mahammadou Diarra kwijt aan Real Madrid en Eric Abidal aan Barcelona (beiden gingen in staking om het voor elkaar te krijgen) en nu gaat Florent Malouda misschien/waarschijnlijk naar Chelsea
Foei Willem  ;D

Maar waarom denk je dat? omdat er enkele "namen" de club verlaten?
Lyon is niet zomaar een stelletje amateurs,ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn  ::jaja:: ::jaja:: Geld hebben ze ook genoeg,dus noodgedwongen spelers "moeten" verkopen doen ze dus niet  ::ohno:: En voor elke positie hebben ze minstens 2 evenwaardige spelers.Als Malouda en co de club verlaten dan is dat zeker geen ramp voor OL. Trouwens (misschien niet zo bekent in Nederland),maar met Bodmer en Keita van Lille,hebben ze al 2 zeer goeie spelers weten te strikken  ::jaja::
Ik zou niet weten,waarom ze door het vertrek van enkele spelers plots enorm verzwakt zijn?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #76 Gepost op: 3-07-2007, 21:53:15 »
Foei Willem  ;D

Maar waarom denk je dat? omdat er enkele "namen" de club verlaten?
Lyon is niet zomaar een stelletje amateurs,ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn  ::jaja:: ::jaja:: Geld hebben ze ook genoeg,dus noodgedwongen spelers "moeten" verkopen doen ze dus niet  ::ohno:: En voor elke positie hebben ze minstens 2 evenwaardige spelers.Als Malouda en co de club verlaten dan is dat zeker geen ramp voor OL. Trouwens (misschien niet zo bekent in Nederland),maar met Bodmer en Keita van Lille,hebben ze al 2 zeer goeie spelers weten te strikken  ::jaja::
Ik zou niet weten,waarom ze door het vertrek van enkele spelers plots enorm verzwakt zijn?

Omdat het hele goede spelers zijn?

Keita, die speelt toch bij Sparta? ??? ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #77 Gepost op: 3-07-2007, 22:20:10 »
Keita, die speelt toch bij Sparta? ??? ;D
Tja,er bestaan 1001 Keita's he  ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #78 Gepost op: 6-07-2007, 17:22:29 »
Boudewijn Zenden zet zijn carrière mogelijk verder bij Olympique Marseille. Volgens de Franse pers zou hij er binnenkort een contract tekenen.

Boudewijn Zenden trekt mogelijk van Liverpool naar Marseille. Volgens L'Equipe tekent de 31-jarige vleugelspeler er één van de volgende dagen een contract. De Nederlander, die gehuwd is met een Française, mag Liverpool verlaten.

Zenden heeft er al een mooie carrière opzitten. In 1998 dwong hij een transfer af van PSV naar Barcelona, waar hij drie jaar verbleef. Later trok hij naar Engeland waar hij actief was voor Chelsea, Middlesbrough en Liverpool. Na twee jaar bij de Reds trekt hij nu dus mogelijk naar Frankrijk. 

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #79 Gepost op: 7-07-2007, 10:46:01 »
Charisteas is weg ::bravo::
Nurnberg gaat ie heen

Drenthe is ondertussen niet meer te houden :(