Auteur Topic: Zomerstop: Transfers!  (gelezen 173523 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #20 Gepost op: 3-06-2007, 15:09:26 »
Ik hoorde dat Ajax ook interesse heeft in Cho ... straks geen spits meer voor Utrecht? (Wij hebben er nog 1 in de aanbieding: Charisteas) :D
Hij heeft al getekend bij Utrecht! Wordt morgen bekend gemaakt  :D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #21 Gepost op: 3-06-2007, 15:33:44 »
(Wij hebben er nog 1 in de aanbieding: Charisteas) :D

Ik denk niet dat er bij Ajax nog interesse is om Charisteas terug te kopen. ::) :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #22 Gepost op: 3-06-2007, 17:30:32 »
Ik denk niet dat er bij Ajax nog interesse is om Charisteas terug te kopen. ::) :P

Utrecht misschien wel?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #23 Gepost op: 3-06-2007, 17:34:23 »
Utrecht misschien wel?

Nou... Nee, bedankt  ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #24 Gepost op: 4-06-2007, 10:15:14 »
Zeker weten? Hij is wel regerend Europees kampioen. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #25 Gepost op: 4-06-2007, 17:08:41 »
Citaat
Acquisito Anthony Vanden Borre
domenica 3 giugno 2007 13.11
La Fiorentina comunica di aver acquisito le prestazioni sportive del difensore belga Anthony Vanden Borre (Classe 1987) con contratto quinquennale dal Rsc Anderlecht.
Vanden Borre, Belgisch toptalent en volgende week in Nederland te bewonderen op het EK-21, gaat van Anderlecht naar Fiorentina!
Daarnaast hebben ze nu ook al het Italiaanse talent Lupoli (ook op het EK-21 te bewonderen) van Arsenal overgenomen. ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #26 Gepost op: 4-06-2007, 20:25:55 »
Makaay :D Dat zou pas gaaf zijn 8)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #27 Gepost op: 4-06-2007, 23:27:52 »

Hij kom niet  ;D .. Te duur!  ;D

Kevin Vandenbergh? Kopen die handel! Te duur, tssss. Geld ophoesten Guik! :P
2024: wie is de Mol?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #28 Gepost op: 4-06-2007, 23:39:34 »
Makaay :D Dat zou pas gaaf zijn 8)

Jaaa :D


"Feyenoord bijna rond met Roy Makaay"


Feyenoord is bijna rond met Roy Makaay, dat meldt Studio Sport. De spits van Bayern München zou plaats moeten maken voor Werder Bremen-spits Miroslav Klose. Ook Psv zou interesse hebben in de 32-jarige Makaay.

Makaay begon zijn loopbaan in 1992 bij Vitesse. Daarna speelde hij voor CD Tenerife en Deportivo La Coruńa. In 2003 nam Bayern hem voor ruim achttien miljoen over van de Spaanse club, waar Makaay Europees topscorer van het jaar was geworden.

Bron: www.fr-fans.nl

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #29 Gepost op: 5-06-2007, 11:23:27 »
De nieuwe Utrechtse Doelpuntenmachine  8)

Cho

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #30 Gepost op: 5-06-2007, 17:32:25 »
Vanden Borre, Belgisch toptalent en volgende week in Nederland te bewonderen op het EK-21, gaat van Anderlecht naar Fiorentina!
Daarnaast hebben ze nu ook al het Italiaanse talent Lupoli (ook op het EK-21 te bewonderen) van Arsenal overgenomen. ::ok::
  ??? ??? Wat men in Firenze in VDB(niet de wielrenner  ;D )ziet,dat weet ik ook niet.  ::ohno:: Die kan het tempo bij Anderlecht zelfs niet aan  ::ohno:: Toptalent?  :o :o

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #31 Gepost op: 5-06-2007, 19:04:30 »
O, niet?  :-\\  :-[ ::rofl:: Zeg ik eens iets positiefs over een Belgische speler, is het weer niet goed!  ::rofl:: ;)
Ik ben niet echt thuis in de Belgische competitie, maar wat ik over hem las op internet was heel lovend, oa. dat hij de jongste debutant in het nationaal elftal ooit was, op iemand uit 1910 na. Blijkbaar waren mijn bronnen dus niet zo betrouwbaar. ::tandpastasmiley::
Maar goed, dan zal hij ook wel geen basisspeler worden. De verdediging van Fiorentina is immers zojuist uitgeroepen tot de beste van de hele Italiaanse competitie!

Misschien groeit VDB daar uiteindelijk toch wel uit tot een wereldverdediger, omdat hij kan leren van de anderen. Over het algemeen heeft Fiorentina de laatste jaren uitstekende aankopen gedaan, hopelijk is dit geen echte uitzondering.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #32 Gepost op: 5-06-2007, 19:56:43 »
Ik hoorde dat Lens een nieuwe coach heeft. Ben benieuwd of ie net zolang bij Lens blijft als bij Auxerre. ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #33 Gepost op: 5-06-2007, 19:59:30 »
O, niet?  :-\\  :-[ ::rofl:: Zeg ik eens iets positiefs over een Belgische speler, is het weer niet goed!  ::rofl:: ;)
Ik ben niet echt thuis in de Belgische competitie, maar wat ik over hem las op internet was heel lovend, oa. dat hij de jongste debutant in het nationaal elftal ooit was, op iemand uit 1910 na. Blijkbaar waren mijn bronnen dus niet zo betrouwbaar. ::tandpastasmiley::
Maar goed, dan zal hij ook wel geen basisspeler worden. De verdediging van Fiorentina is immers zojuist uitgeroepen tot de beste van de hele Italiaanse competitie!

Misschien groeit VDB daar uiteindelijk toch wel uit tot een wereldverdediger, omdat hij kan leren van de anderen. Over het algemeen heeft Fiorentina de laatste jaren uitstekende aankopen gedaan, hopelijk is dit geen echte uitzondering.
Tja KD ik hoop voor jou dat VDB veel kan bijleren,maar voor het ogenblik is het wel een zééér ruwe diamant,die langs alle kanten nog moet gepolijsd worden.(tussen aanhalingstekens) Het is wel okee hoor als je iets positiefs zegt over de Belgische jeugd  ::ok:: ::ok::
Maar DE talenten zal ik ff in het vet zetten(met uitzondering van de mensen die in Nederland spelen,want die ken je,en dat zijn ook de grootste talenten,Nederland weet ze te kiezen  ::jaja:: ::jaja::

Doel: Logan Bailly (KRC Genk), Frank Boeckx (STVV), Michaël Cordier (FCM Brussels)

Verdediging: Laurent Ciman (Sp. Charleroi), Steve Colpaert (FCM Brussels), Sepp De Roover (Sparta Rotterdam), Guillaume Gillet (KAA Gent), Nicolas Lombaerts (KAA Gent), Landry Mulemo (STVV), Sébastien Pocognoli (KRC Genk), Thomas Vermaelen (Ajax Amsterdam), Jan Vertonghen (RKC Waalwijk/Ajax Amsterdam)

Middenveld: Jonathan Blondel (Club Brugge KV), Marouane Fellaini (R Standard CL), Faris Haroun (KRC Genk), Maarten Martens (AZ Alkmaar), Killian Overmeire (Sp. Lokeren Oost-Vl.), Anthony Vanden Borre (RSC Anderlecht), Axel Witsel (R Standard CL)
Aanval: Tom De Sutter (Cercle Brugge), Tom De Mul (Ajax Amsterdam), Stijn De Smet (Cercle Brugge), Kevin Mirallas (Lille OSC)
Dan zijn er nog enkele afwezigen,zoals een Dembele enzo...


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #34 Gepost op: 5-06-2007, 20:01:46 »
Ik hoorde dat Lens een nieuwe coach heeft. Ben benieuwd of ie net zolang bij Lens blijft als bij Auxerre. ;D
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: 43 jaar is veel he voor een man die bijna 70 is  ::) ::) ::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #35 Gepost op: 7-06-2007, 22:31:30 »
Ben ik de enige die zich afvraagt waar Bayern Munchen mee bezig is?

Ze halen de ene topspits en als alle geruchten kloppen hebben ze zo'n 6 topspitsen lopen volgend jaar

Roy Makaay (zou naar Lyon of Feyenoord gaan, maar ze zeggen nu dat hij graag wil blijven)
Pizarro (zou ook weg kunnen zijn, weet niet zeker)
Roque Santa Cruz (die gaat dan vast weg, Feyenoord? 8))
Luca Toni
Franck Ribéry (kan ook in de spits, maar is wel meer een buitenspeler)
Miroslav Klose (gaan geruchten dat ze die ook willen halen)
edit: Podolski was ik nog vergeten!

Wat moeten ze met al die toppers joh ???
« Laatst bewerkt op: 7-06-2007, 22:56:50 door Willemson »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #36 Gepost op: 7-06-2007, 22:38:10 »
Ben ik de enige die zich afvraagt waar Bayern Munchen mee bezig is?

Ze gaan een nieuw systeem introduceren: 2-2-6 :P
Geniet nooit met mate...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #37 Gepost op: 7-06-2007, 22:55:02 »
Pizzaro gaat volgens mij naar Chelsea.

Roque, Makaay en zelfs Podolski weg is allemaal een optie. Podolski zou dan wel verhuurd worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #38 Gepost op: 7-06-2007, 22:57:05 »
Pizzaro gaat volgens mij naar Chelsea.

Roque, Makaay en zelfs Podolski weg is allemaal een optie. Podolski zou dan wel verhuurd worden.

Dank je, Poldi was ik nog vergeten

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #39 Gepost op: 8-06-2007, 14:10:46 »
Ben ik de enige die zich afvraagt waar Bayern Munchen mee bezig is?

Ze halen de ene topspits en als alle geruchten kloppen hebben ze zo'n 6 topspitsen lopen volgend jaar

Roy Makaay (zou naar Lyon of Feyenoord gaan, maar ze zeggen nu dat hij graag wil blijven)
Pizarro (zou ook weg kunnen zijn, weet niet zeker)
Roque Santa Cruz (die gaat dan vast weg, Feyenoord? 8))
Luca Toni
Franck Ribéry (kan ook in de spits, maar is wel meer een buitenspeler)
Miroslav Klose (gaan geruchten dat ze die ook willen halen)
edit: Podolski was ik nog vergeten!

Wat moeten ze met al die toppers joh ???


Van Makaay werd gezegd dat hij met Luca Toni het aanvalsduo moest gaan vormen, dus dat zou er op duiden dat ie blijft. Maar er zijn zat geďnteresseerde clubs; Barcelona, Lyon, PSV, etc.
Pizarro gaat, zoals Daisy al zei waarschijnlijk naar Chelsea.
Voor Roque bestaat wat interesse in meerdere landen, oa. PSV, maar volgens mij ook wat Italiaanse en Engelse clubs.
Toni wordt sowieso basisspits, want die hebben ze net gekocht voor 13 miljoen.
Ribéry is volgens mij gehaald voor de rechtermiddenvelder/aanvallende middenvelder positie. Real Madrid wilde hem namelijk eerst ook als vervanger van Beckham.
Klose gaat waarschijnlijk idd naar Bayern, als het niet dit seizoen is dan wel in 2008. Als hij nu naar Bayern gaat, zal hij Makaay uit de basis zal verdrijven.

Best veel van het goed idd, maar het valt nog redelijk mee als je bedenkt dat ze vier van deze spelers nu ook al hadden en er dus slechts 1 of 2 bijkomen. Dan hoeven ze er ook maar 1 of 2 te verkopen. Pizarro gaat dan vrijwel zeker weg en daarna denk ik Roque Santa Cruz. Ik gok dat Makaay toch wel blijft.
Of ze gaan ons inderdaad verrassen met spectaculair mega-aanvallend voetbal!  :P
Ze gaan een nieuw systeem introduceren: 2-2-6 :P
« Laatst bewerkt op: 8-06-2007, 14:19:03 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.