Auteur Topic: E.K. voor beloften  (gelezen 32645 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #20 Gepost op: 14-06-2007, 20:18:20 »
België moet bij verlies tegen Nederland nog steeds rekening houden met Portugal(indien zij winnen tegen Israël,met grote cijfers). Met Fellaini en Vertonghen die er ook niet zullen bij zijn(dankzij die kl*teSchot)zal men toch al wat "mindere" spelers moeten inschakelen. We hadden een zeer brede kern,maja door allerhande blessures en kaarten,raakt de voorraad stilaan op  :-\\
Ofwel moeten we rekenen op onze lieve noorderburen   ;) ;) ;) en spreken we af dat het een gelijkspel wordt,zo blijft Nederland groepswinnaar en wij 2é en gaan we samen lekker door  ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #21 Gepost op: 14-06-2007, 20:25:27 »
En het gaat maar door.... :-\\ :-\\

Het Europees Kampioenschap van Thomas Vermaelen zit erop. De centrale verdediger liep tijdens het duel tegen Israël een blessure aan de rechterschouder op en moet vier weken rusten.
 
Men een pijnlijke schouder trok Thomas Vermaelen donderdag richting het AZ in Groningen waar hij een MR-scan onderging. Enkele uren later volgde het slechte nieuws. "Het kapsel van de rechterschouder is gescheurd", reageert chrirug Kris Van Crombrugge. "Het is een blessure die niet op zichzelf geneest. Als hij verder speelt is er kans op luxatie (schouder uit de kom, red.)." Normaal komt Vermaelen  ervan af zonder operatie, maar indien de blessure van de Ajacied niet positief evolueert is een ingreep alsnog nodig.
 
Voor Jean-François de Sart is het al de zoveelste tegenslag bij de beloften. Moussa Dembele en Vincent Kompany moesten ruim op voorhand al afzeggen, Steve Colpaert viel in extremis uit de selectie met een dubbele beenbreuk en Stijn De Smet recupereert nog altijd van een liesblessure. De spits van Cercle Brugge legt morgen een ultieme test af. "Maar voor hem ziet het er goed uit", aldus van Crombrugge. Thomas Vermaelen blijft tot zondag in Nederland om de groep te steunen. [AN]

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #22 Gepost op: 14-06-2007, 20:32:16 »
.....En dan de beruchte Schot die na affluiten van Israël-België meteen naar huis werd gestuurt.......

De wedstrijd moet nog beginnen en Thomson laat zich al opmerken. Hij maakt duidelijk aan de spelers dat er van kant wordt gewisseld. Wanneer de meeste spelers de middenlijn bereikt hebben, mogen ze terugkeren naar hun plaats.
Thomson fluit bijna bij ieder duel een fout en haalt zo het tempo uit de wedstrijd. In een correct verlopen wedstrijd zit België na een half uur al aan 16 overtredingen. Bij Israël staat de teller nog maar op 4. Na 90 minuten is het opgelopen tot respectievelijk 27 en 14 overtredingen.
Marouane Fellaini wordt met rood van het veld gestuurd. Na 12 minuten krijgt de Marokkaanse Belg al snel een eerste geel karton onder de neus geduwd. Vijf minuten later krijgt hij onbegrijpelijk een tweede keer geel. Thomson ziet een overtreding van Fellaini op Idan Srur, maar in werkelijkheid is er zelfs geen contact tussen beide spelers.
Israël mag inwerpen, maar doet dit volgens Thomson op een foute manier. Ook Sebastien Pocognoli wordt teruggefloten omdat hij niet vanop de juiste plaats werpt. Later in de wedstrijd mag Poco wel inwerpen, nochtans staat hij dan niet volledig buiten de lijnen.
Sebastien Pocognoli en Jonathan Blondel lopen tegen elkaar aan tijdens een duel met een Israëlische verdediger. Geen van beiden heeft contact met de tegenstander, maar Thomson ziet een overtreding en geeft een vrije trap aan Israël.
Israël krijgt een onrechtstreekse vrije trap na een vermeende terugspeelbal op Logan Bailly. In de herhaling blijft onduidelijk waarom Thomson deze beslissing neemt. Gelukkig voor de Belgen schiet Barak Itzhaki over.
Na de pauze fluit de Schot beduidend minder fouten. Na een half uur gaat hij echter opnieuw monumentaal in de fout. Anthony Vanden Borre krijgt eerst een gele en dan een rode kaart. De middenvelder stond nog niet in het boekje. Thomson ontdekt zijn fout en laat Vanden Borre staan. [AN]
       


Nu hadden we voor een keer een goeie ploeg  :-\\ :-\\ :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #23 Gepost op: 16-06-2007, 11:17:02 »
De Portugezen moeten niet zeuren  ::ohno:: ::niet-ok::

"Ik heb het reglement toch niet uitgevonden!". Zo reageerde Jean-François de Sart op de Portugese beschuldigingen dat België en Nederland het, stilzwijgend of niet, op een akkoordje zouden gooien. Zaterdag om 20u45 spelen de Jonge Duivels in het Abe Lenstrastadion in Heerenveen tegen Oranje op de derde speeldag van groep A op het EK voor beloften. Bij een gelijkspel plaatsen de beide ploegen zich voor de halve finale, ten nadele van Portugal.

Offline Morgana

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #24 Gepost op: 16-06-2007, 23:25:43 »
Hè het is ze gelukt ...... Eindelijk weer Belgen in het voetbal en die gelukkig ook wat presteren. Begon me al af te vragen waar de rode duivels bleven.
En ja echt ben een ras echte Nederlander, maar met een goed hard voor ons Belgen.
Kan nu alleen maar zegen zo doorgaan svp
blessed be

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #25 Gepost op: 16-06-2007, 23:47:51 »
Ik zat met een dubbel gevoel te kijken. Ik wilde eigenlijk wel winst voor Nederland, maar aan de andere kant, heb ik echt duizend keer liever België dan Portugal in de finale. En tja, die Portugezen moeten niet zeuren. 't Was nog terecht geweest als ze de eerste wedstrijd hadden verloren en dan hadden ze vandaag niet eens meer moeten voetballen. Ze hebben 't toch echt aan zichzelf te danken, hadden ze maar eerder zo moeten gaan voetballen. Of er een akkoordje was? Ik weet 't niet hoor, dan ga je toch niet scoren allemaal. Bakkal leek ook nog vol voor de winst te gaan. 't Leek alleen na de 2-2 of iedereen het wel geloofde en ik kan 't ze niet kwalijk nemen. Er komt woensdag alweer een zware wedstrijd aan...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #26 Gepost op: 16-06-2007, 23:48:59 »
::rofl:: ik denk dat de Portugezen er niet mee kunnen lachen  >:D >:D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #27 Gepost op: 17-06-2007, 13:08:58 »
Simpel, dan hadden ze maar van Belgie moeten winnen en dat hebben ze niet gedaan.

Belgie ::joehoe::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #28 Gepost op: 17-06-2007, 14:05:19 »
Idd,ipv te zeuren en te zeiken moesten de Portugezen maar meer punten gepakt hebben tegen zowel België als Nederland.
Zoals onze geliefde Waalse bondscoach reeds zei; "Ties niet kik die de reklement keb kemaak" en ik geef hem 200% gelijk.
Al wil ik toch wel ff iets kwijt over de jonge Belgen. niet over hun prestaties hoor,da's dik in orde  ::ok:: ::ok:: Maar hun taal  :o :o jongens toch,wat is me dat?  ::oink:: ::oink::
Hebt gij 1 iemand Vlaams horen klappen? ik niet zulle  ::ohno:: ::ohno:: De ene helft spreekt Frans,met kier en taar een woord dat Vlaams klinkt(als Pocognoli volgend seizoen bij AZ speelt,dan zullen er velen hun wenkbrauwen fronsen als die iets zal zeggen),de andere helft spreekt Hollands. Vooral De Mul dan  ::) (in een interview na de wedstrijd) "Nauw, wij heppen hartstikke afchesien, Neterland was een een taaie klant foor ons,maar chelukkig chaan we samen ferter. En dan stond hij daar nogwel met een Oranje shirt aan he  :o een leek zou er al zijn geld op verwedden,moest je zeggen dat De Mul een Nederlander is.  ::jaja:: ::jaja:: En nu gaat ie nog naar Spanje  :o :o

Offline Petrick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Butters is dé man!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #29 Gepost op: 18-06-2007, 21:28:58 »
Go België! :P
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #30 Gepost op: 19-06-2007, 11:13:29 »
Ik ga morgen voor België supporteren in Arnhem!  :D

Jammer wel dat de tegenstander Servië is, niet bepaald mijn favoriete ploeg. Ik had vele malen liever Italië of Engeland gezien. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #31 Gepost op: 20-06-2007, 23:17:22 »
En nu moet Nederland tegen die Serven  :-\\ Misschien kan de UEFA ze als nog het toernooi uit donderen en dan België door laten gaan??? Maar nee, natuurlijk niet, Servië mag gewoon lekker de finale spelen, ondanks het gedrag van publiek en spelers tijdens de wedstrijd tegen Engeland.::niet-ok:: 

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #32 Gepost op: 21-06-2007, 09:32:38 »
Gisteren tegen België bleef het allemaal gelukkig behoorlijk netjes, geen discriminerende spreekkoren.
Ik zat tussen de Serviërs, geen idee waarom ik precies in hun vak kaartjes heb gekocht, maar ze waren niet vervelend nu.
Fuck you, Belgium, fuck you! is natuurlijk niet sympathiek, maar evenmin racistisch.
Toch zou ik een finale Nederland-België natuurlijk  veel leuker vinden; dus kick die Serviërs er maar uit.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #33 Gepost op: 21-06-2007, 10:16:58 »
Ik heb 't niet gezien, alleen een klein stukje van Nederland-Engeland. Ik heb tegenwoordig Roemeense lessen op woensdag  ;D

Nou misscien zijn ze geschrokken van de commotie en willen ze de boel niet erger maken voor hun land dan het al is, laten we dat maar hopen. Want Nederland heeft wel iets meer donkere spelers in zijn team dan België volgens mij.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #34 Gepost op: 21-06-2007, 10:44:21 »
Ja, België had er maar 1, Haroun.
Maar ik betwijfel of er zaterdag veel Serviërs in de Euroborg zullen zitten; ik denk dat het helemaal oranje wordt.  ::ok::

Roemeense lessen?!  :o
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #35 Gepost op: 21-06-2007, 13:39:25 »
Gisteren tegen België bleef het allemaal gelukkig behoorlijk netjes, geen discriminerende spreekkoren.
Ik zat tussen de Serviërs, geen idee waarom ik precies in hun vak kaartjes heb gekocht, maar ze waren niet vervelend nu.
Fuck you, Belgium, fuck you! is natuurlijk niet sympathiek, maar evenmin racistisch.
Toch zou ik een finale Nederland-België natuurlijk  veel leuker vinden; dus kick die Serviërs er maar uit.

Niet sympathiek... Kom op zeg, het zijn voetbalsupporters. Als ik in de Kuip zit roep ik ook dat soort dingen. Boeiend...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #36 Gepost op: 21-06-2007, 14:22:11 »
Fuck you Belgium in de Kuip?  ??? ??? ::) ;)

Ik zei trouwens
- behoorlijk netjes
- geen discriminerende spreekkoren
- niet vervelend nu.
- evenmin racistisch.

Daarbinnen was 'Fuck you, Belgium, fuck you! is natuurlijk niet sympathiek' een toegift, anders gezegd:
'Weliswaar was dat niet echt sympathiek, maar racistisch was het ook zeker niet'.

Ik hoop dat je nu duidelijk is wat ik bedoelde; voor zover ik weet staat nergens dat ik zulke spreekkoren 'schanddalig' vind of wat dan ook.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #37 Gepost op: 21-06-2007, 14:25:49 »
Fuck you Belgium in de Kuip?  ??? ??? ::) ;)

Ik zei trouwens
Daarbinnen was 'Fuck you, Belgium, fuck you! is natuurlijk niet sympathiek' een toegift, anders gezegd:
'Weliswaar was dat niet echt sympathiek, maar racistisch was het ook zeker niet'.

Ik hoop dat je nu duidelijk is wat ik bedoelde; voor zover ik weet staat nergens dat ik zulke spreekkoren 'schanddalig' vind of wat dan ook.  ::)

Oh sorry, je hebt gelijk, ik heb te snel gelezen.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #38 Gepost op: 21-06-2007, 18:56:19 »
Gisteren tegen België bleef het allemaal gelukkig behoorlijk netjes, geen discriminerende spreekkoren.
Ik zat tussen de Serviërs, geen idee waarom ik precies in hun vak kaartjes heb gekocht, maar ze waren niet vervelend nu.
Fuck you, Belgium, fuck you! is natuurlijk niet sympathiek, maar evenmin racistisch.
Toch zou ik een finale Nederland-België natuurlijk  veel leuker vinden; dus kick die Serviërs er maar uit.
Je bent dus gaan zien?  8) Tja,(vooral in de 2e helft dan) mooi voetbal alleen brengen levert niet veel op he  :( En als je enkele reuzekansen mist,tja dan krijg je het alombekende deksel op de neus.
Maar goed,ik vind dat onze jonge duivels het toernooi met opgeheven hoofd hebben mogen verlaten  ::ok:: ::ok::
Nu heeft jong Oranje er in de finale minstens 1 supporter bij  ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #39 Gepost op: 21-06-2007, 21:15:52 »
Mooi.  ::)

Ja, de Belgen deden het wel goed, waardoor de wedstrijd wel de moeite waard was, maar ik denk dat ze Martens behoorlijk misten vooraan. Het helpt dan niet echt om hem er pas 5 minuten voor het einde in te brengen. Heel jammer, als één van die eerdere kansen erin was gegaan, had ik wellicht ook 32 penalties gezien?  :P


Nederland-Servië klinkt een stuk minder leuk dan Nederland-België... :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.