Auteur Topic: Problemen met limewire  (gelezen 8671 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Problemen met limewire
« Gepost op: 24-06-2007, 19:24:50 »
Ik weet niet of iemand me hiermee kan helpen, maar ik heb een probleem met limewire.
Een maand geleden ofzo startte ik limewire op, en alle bestanden waren ineens exe-bestanden, en 'konden vanwege beveiliging' opeens niet meer afgespeeld worden. De keer dat ik limewire opstartte waren al die exe-bestanden opeens zip-bestanden geworden, en ik kon ze niet meer un-zippen. Nou, toen heb ik limewire maar opnieuw gedownload, maar weer zonder resultaat. Toen heb ik alles wat met limewire te maken had opgezocht en van de pc verwijdert, en weer opnieuw gedownload, maar weer zonder resultaat, de bestanden die ik download kunnen de dag erna niet meer afgespeeld worden :-\\ ::niet-ok::

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen met limewire
« Reactie #1 Gepost op: 24-06-2007, 22:43:00 »
Ik kan je niet helpen met de oplossing van dit probleem, maar heb wel iets vervelends meegemaakt met dat programma. Ik dacht: voor een veel hogere downloadsnelheid en veel meer mogelijkheden wil ik best eens betalen.

Ik deed dat, kreeg de pro-versie. Die liep 1 keer goed, en daara liep hij voortdurend vast. Ik heb hun contactadres eens opgezocht en ze om hulp gevraagd, maar ze geven geen reactie. Lekker makkelijk: betaal je om hun produkt te verbeteren, loopt het programma keer op keer vast, en laten ze je barsten.

Toen ben ik teruggegaan naar de gratis versie, die loopt probleemloos, alleen, het programma blijft zeuren om de pro-versie te downloaden.

Offline MasterTuning

  • Forumlid
Re: Problemen met limewire
« Reactie #2 Gepost op: 23-08-2007, 19:52:23 »
Ik weet niet of iemand me hiermee kan helpen, maar ik heb een probleem met limewire.
Een maand geleden ofzo startte ik limewire op, en alle bestanden waren ineens exe-bestanden, en 'konden vanwege beveiliging' opeens niet meer afgespeeld worden. De keer dat ik limewire opstartte waren al die exe-bestanden opeens zip-bestanden geworden, en ik kon ze niet meer un-zippen. Nou, toen heb ik limewire maar opnieuw gedownload, maar weer zonder resultaat. Toen heb ik alles wat met limewire te maken had opgezocht en van de pc verwijdert, en weer opnieuw gedownload, maar weer zonder resultaat, de bestanden die ik download kunnen de dag erna niet meer afgespeeld worden :-\\ ::niet-ok::

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Voor als je het niet weet...

Limewire is een OPEN verbinding naar de grootste rotzooi van heet WWW land.. dus elk bestand die je kan downloaden zal hoogstwaarschijnlijk een virus inzitten.. waardoor jou pc alles langzamerhand wat jij download zal veranderen. Het beste wat je kan doen is gewoon op torrents overstappen of nieuwsgroepen.. daar weet je bijna zeker dat je geen virussen binnenkrijgt Succes

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen met limewire
« Reactie #3 Gepost op: 24-08-2007, 20:12:07 »
Limewire heeft ook genoeg schone bestanden. Als je het tenminste bij muziekbestanden houdt. Ik heb er vaak gedownload, en ze zijn prima in orde. Dus het is niet per definitie zo, dat er in alles wat je van limewire ontvangt, een virus meesluipt.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Problemen met limewire
« Reactie #4 Gepost op: 24-08-2007, 20:18:16 »
Limewire heeft ook genoeg schone bestanden. Als je het tenminste bij muziekbestanden houdt. Ik heb er vaak gedownload, en ze zijn prima in orde. Dus het is niet per definitie zo, dat er in alles wat je van limewire ontvangt, een virus meesluipt.

bij jou vallen ze niet op omdat je al één en al virus bent ;) ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Problemen met limewire
« Reactie #5 Gepost op: 24-08-2007, 20:18:50 »
bij jou vallen ze niet op omdat je al één en al virus bent ;) ::)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::schaam::

WorldExpress

  • Gast
Re: Problemen met limewire
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2007, 23:32:19 »
Voor als je het niet weet...

Limewire is een OPEN verbinding naar de grootste rotzooi van heet WWW land.. dus elk bestand die je kan downloaden zal hoogstwaarschijnlijk een virus inzitten.. waardoor jou pc alles langzamerhand wat jij download zal veranderen. Het beste wat je kan doen is gewoon op torrents overstappen of nieuwsgroepen.. daar weet je bijna zeker dat je geen virussen binnenkrijgt Succes

Da's onzin. Ik heb zeker 4 gig aan losse liedjes gedownload met limewire, geen enkel virus gehad!