Auteur Topic: Winterstop 07/08: Transfers!  (gelezen 6915 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Winterstop 07/08: Transfers!
« Gepost op: 7-01-2008, 17:55:24 »
De transferperiode is weer aangebroken! 8)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Winterstop 07/08: Transfers!
« Reactie #1 Gepost op: 7-01-2008, 17:55:59 »
Kermit Erasmus naar Feyenoord

ROTTERDAM - Feyenoord heeft de 17-jarige Kermit Erasmus vastgelegd. De talentvolle Zuid-Afrikaan heeft zich in een proefperiode van enkele weken dusdanig bewezen, dat hij zich vanaf 8 juli Feyenoorder mag noemen.

Hij heeft eerst een voorcontract getekend, omdat hij nog niet de speelgerechtigde leeftijd van 18 heeft. Die bereikt hij op 8 juli, de datum dus dat Feyenoord hem definitief mag overnemen van het Zuid-Afrikaanse Supersport United.

Erasmus is een beweeglijke spits met een neusje voor de goal. Hij schijnt bovendien een goed schot in de benen te hebben.





Je zou toch Kermit Erasmus heten ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winterstop 07/08: Transfers!
« Reactie #2 Gepost op: 12-01-2008, 11:11:14 »
Feyenoord-de muppetshow  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winterstop 07/08: Transfers!
« Reactie #3 Gepost op: 12-01-2008, 11:22:09 »
Acht miljoen van Ajax voor Defour niet voldoende 
 
Standard heeft volgens de krant Het Laatste Nieuws enkele weken geleden een bod van acht miljoen euro van Ajax voor Steven Defour naast zich neergelegd. De jonge Rode Duivel staat al lange tijd in de belangstelling van de Amsterdammers.

Enkele weken geleden zou Ajax voor de vierde maal al geprobeerd hebben om Defour los te weken. De voorzitter van Standard, Reto Stiffler, ontkent dat niet.

"Het klopt dat Ajax contact met ons heeft opgenomen, maar Steven wil nog zeker tot het einde van het seizoen hier blijven en wij willen hem uiteraard graag houden. We zitten trouwens ook niet achter het geld aan, maar we willen gewoon een prijs", klinkt het.

Toen Defour destijds bij Racing Genk doorbrak toonde Ajax Amsterdam reeds interesse.
 


Mloesje,jullie willen hem nog steeds he  ;)

Defour, goede voetballer maar terug een raar karakter(is destijds bij RC Genk vertrokken met een soap a-la Alves)
Maar het is toch wel een lefgozertje  ::jaja:: Deze zomer eiste hij na het vertrek van Sergio Conceiçao gewoon de aanvoerdersband op. Hij staat daar nu bij Standard-Luik(waar die nog maar aan z'n 2é seizoen toe is) als 19 jarig mannetje de lakens uit te delen op het veld.  8)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winterstop 07/08: Transfers!
« Reactie #4 Gepost op: 12-01-2008, 15:52:56 »
Ik wil helemaal niks ik ken 'm nauwelijks  ;D Maar 't schijnt wel een goeie te zijn.  :P We wachten wel af, of ie ooit nog komt.  ;)

Trouwens dat Alves verhaal dat is toch gewoon ook niet te geloven. Is er nog iemand die snapt hoe het zit? AZ zegt dat er met alledrie de partijen een overeenkomst is, Heerenveen zegt dat die niet meer geldig is en dat Alves helemaal niet heeft getekend bij AZ. Intussen is Alves weer spoorloos en op zijn website zegt ie danwel naar Fehnerbace te gaan, danwel naar Middlesbrough en over AZ heeft ie het met geen woord. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Eigenlijk vind ik dat gewoon niemand meer zaken moet doen met die mafketel. Hij maakt bijna nog meer problemen dan dat ie doelpunten scoort  ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winterstop 07/08: Transfers!
« Reactie #5 Gepost op: 12-01-2008, 19:44:52 »
 Tja Alves,wordt nu ook al genoemd bij Marseille.Hoe goed hij ook kan voetballen,ik zou die bietenkwiet niet moeten hebben in m'n ploeg  ::ohno::
Trouwens gans die transfermolen is een groot gedoe,terwijl dé oplossing in..............België  :D ligt. En het kan niet simpeler;je tikt op google de positie in waar je graag een speler zou hebben,er verschijnen namen,je kiest er eentje uit, je vraagt hem of ie bij je ploeg wil spelen en klaar is kees. Ik zal het bewijzen  :)

Vanhaezebrouck scout via Google 
 
Spelers scouten kan soms simpel zijn. Dat bewees Kortrijkcoach Hein Vanhaezebrouck. Hij vond Istvan Backx via ... Google.

Hein Vanhaezebrouck legt in Het Laatste Nieuws uit hoe hij bij Istvan Backx terecht kwam. Moeilijk was het blijkbaar niet. "Afgelopen zomer zat ik op het internet. Op Google tikte ik de zoekterm 'linkeraanvaller' in. Vervolgens kwam ik terecht op een website van een internationaal amateurtornooi", aldus Vanhaezebrouck.

Backx is nog maar 21 jaar en heeft de Nederlandse nationaliteit. Hij maakte tot dusver al zeven competitiedoelpunten. "Ik zat er toch niet ver naast betreffende zijn kwaliteiten", sprak de trainer van Kortrijk nog.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Winterstop 07/08: Transfers!
« Reactie #6 Gepost op: 12-01-2008, 22:19:11 »
 ::rofl:: Kun je dan niet beter eerst Football Manager kopen en dan eerst zien hoe zo'n speler het daarin doet?  ::rofl:: Oh nee, daar kun je geen amateurs scouten natuurlijk  ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Winterstop 07/08: Transfers!
« Reactie #7 Gepost op: 13-01-2008, 13:55:21 »
::rofl:: Kun je dan niet beter eerst Football Manager kopen en dan eerst zien hoe zo'n speler het daarin doet?  ::rofl:: Oh nee, daar kun je geen amateurs scouten natuurlijk  ::rofl::
  ::rofl:: nu heeft Bakx z'n bijnaam; "de internet-Nederlander"  ::tandpastasmiley:: Gisteren heeft ie wel niet gescoord,maar hij was terug een van de uitblinkers tegen een 1é klasse(eredivisie) club,in de beker van België.Na Moeskroen moest nu ook Zulte-Waregem(Mloesje wel bekend,en intussen profclub geworden) eraan geloven  ::jaja::  ::ok:: ::ok::
http://media.vrtnieuws.net/2008/01/IN0HZ4QJMONL0801123693258.mxf_wmvhi.wmv