Auteur Topic: Flikken-Maastricht  (gelezen 263451 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #80 Gepost op: 15-01-2011, 22:17:18 »
Ik heb één seizoen van Flikken Gent gezien, maar ik vind die serie echt véééééél saaier dan Flikken Maastricht.

In het begin (het eerste seizoen) was FM matig, maar dat werd echt steeds beter en beter. Nu vind ik het een topserie. En dat vinden meer mensen, want de aflevering van gisteren trok 1.945.000 kijkers.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #81 Gepost op: 15-01-2011, 22:53:16 »
En dan zat ik niet eens bij dat aantal, aangezien ik pas of half 10 terug was uit Utrecht...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #82 Gepost op: 16-01-2011, 11:53:59 »
Ah, oké, heeft Flikken Maastricht het imago dat er zoveel in gezopen wordt? Dat wist ik niet.
nee, maar Maastricht is wel ''drugsrunners-hoofdstad'' van Nederland. Probeer daar maar eens iets op te verzinnen dat ECHT werkt, om daar vanaf te komen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #83 Gepost op: 4-03-2011, 21:34:54 »
Robinson Frits (van de 100) was vandaag weer eens figurant! Hij stond rechts van de vader die het lijk had verborgen, toen de zwerver de man moest aanwijzen die hij in het park had gezien.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #84 Gepost op: 4-03-2011, 21:38:32 »
ojah ik ben helemaal vergeten om te kijken (de afgelopen 5 afleveringen ofzo ::rofl::).
Het laatste dat ik gezien heb was met die zorgboederij

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #85 Gepost op: 4-03-2011, 22:01:22 »
Robinson Frits (van de 100) was vandaag weer eens figurant! Hij stond rechts van de vader die het lijk had verborgen, toen de zwerver de man moest aanwijzen die hij in het park had gezien.  ;D

Ik had hem ook herkend, erg grappig, ja.  ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #86 Gepost op: 8-03-2011, 22:22:01 »
Aanstaande vrijdag alweer de laatste aflevering van dit seizoen. Daarna moeten we weer tot januari 2012 wachten ::oink:: tot de nieuwe reeks op tv is.

In de zomer van 2012 wordt overigens ook de telefilm 'De overloper' uitgezonden. Hiervoor waren afgelopen weekend opnames in Mstrg ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #87 Gepost op: 23-11-2011, 19:47:13 »
Vanaf 27 januari 2012 begint seizoen 6 van Flikken Maastricht.

Dit is de promo:
« Laatst bewerkt op: 5-12-2011, 22:09:18 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #88 Gepost op: 23-11-2011, 19:50:08 »
Zag ik daar nou Isa Hoes in die promo?

Edit: Ja, het was Isa Hoes.

En wat te denken hiervan: ''De film, met de titel De Overloper, is op vrijdag 27 januari 2012 te zien op de televisie, op Nederland 1. Victor Reinier en Angela Schijf, als Floris Wolfs en Eva van Dongen, komen in een spannend complot terecht waarin niets is wat het lijkt.''
« Laatst bewerkt op: 23-11-2011, 19:56:56 door Bodejos »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #89 Gepost op: 29-01-2012, 08:27:12 »
Afgelopen vrijdag werd de spannende film 'De overloper' uitgezonden.

Voor degene die hem gemist hebben of hem gewoon nog een keer willen zien (kan tot 6 feb. 23.55 uur): klik hier
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #90 Gepost op: 29-01-2012, 12:21:40 »
ik vond het inderdaad wel aardig. Ik ben geen kijker van Flikken Maastricht. Ik keek altijd wel naar de eerste series Flikken op België. Dat was erg goed. Maar zoals bij veel series duurde dat ook weer te lang en werd het op het laatst wel heel erg gezocht.
Flikken Maastricht volgende week maar eens een reguliere uitzending bekijken. Ik ben in ieder geval even klaar met talentenjachten en zoveel anders is er niet ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #91 Gepost op: 29-01-2012, 12:26:11 »
Afgelopen vrijdag werd de spannende film 'De overloper' uitgezonden.

Voor degene die hem gemist hebben of hem gewoon nog een keer willen zien (kan tot 6 feb. 23.55 uur): klik hier
Ik heb hem gezien.....ik vond het 2X niets  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
De serie vind ik stukken beter  ::jaja:: ::jaja::

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #92 Gepost op: 21-02-2012, 13:33:41 »
Seizoen 6 alweer?? Ik kijk het eigenlijk nooit meer, maar wow, is het dan alweer 6 jaar geleden dat m'n moeder en ik (m'n moeder komt uit Maastricht :P ) altijd op vrijdagavond voor de tv zaten?? Waarbij m'n moeder bij zo'n beetje elke scène riep waar het was opgenomen, haha.

Heb stukje van de film gezien, niet bijster boeiend. Serie trouwens ook niet, vrij waardeloze verhalen meestal, naar mijn mening. Acteerwerk is bij de meesten dan wel weer heel oké :)
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #93 Gepost op: 21-02-2012, 22:16:34 »
Seizoen 6 alweer?? Ik kijk het eigenlijk nooit meer, maar wow, is het dan alweer 6 jaar geleden dat m'n moeder en ik (m'n moeder komt uit Maastricht :P ) altijd op vrijdagavond voor de tv zaten??
Seizoenen 1 en 2 werden op maandagavond uitgezonden ;)

De meeste afleveringen van tegenwoordig vind ik wel heel spannend. De eerste seizoenen waren een beetje flets, maar daar is duidelijk verbetering in gekomen.

Nu wordt dus seizoen 6 uitgezonden en seizoen 7 gaat dit voorjaar opgenomen worden  ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #94 Gepost op: 21-02-2012, 22:29:13 »

 maar wow, is het dan alweer 6 jaar geleden dat m'n moeder en ik (m'n moeder komt uit Maastricht :P ) altijd op vrijdagavond voor de tv zaten??

Nee, de eerste opnames dateren van juli 2007. Wanneer de eerste aflevering op tv kwam, weet ik niet meer precies.

Ik relateer dat aan mijn aankoop in 2007, een snorbrommer, waarmee ik nu nog steeds mijn werk doe. Het regende die maand vreselijk, en ik reed regelmatig via een straat, waarboven nagenoeg continu een helicopter hing. Men maakte in enkele dagen alle luchtopnames voor de hele serie.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #95 Gepost op: 21-02-2012, 22:51:17 »
Nee, de eerste opnames dateren van juli 2007. Wanneer de eerste aflevering op tv kwam, weet ik niet meer precies.

Eerste seizoen was in september 2007 op de buis ;)

Seizoen 1: september 2007
Seizoen 2: september 2008
Seizoen 3: oktober 2009
Seizoen 4: februari 2010
Seizoen 5: januari 2011
Seizoen 6: februari 2012


Seizoen 7: februari 2013??
« Laatst bewerkt op: 21-02-2012, 22:53:15 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #96 Gepost op: 21-02-2012, 22:57:48 »
Kan goed wat je daar zegt.

Ik heb de binnenopnames niet gezien, de meeste daarvan worden in Amsterdam of Almere gemaakt. Zo is het interieur van het ziekenhuis Maastricht nagebouwd in een studio. Mensen die vaker in het Maastrichtse ziekenhuis komen, zien dat de gangen daar veel breder zijn dan op tv.



Buiten-opnames zijn echter voor veel mensen zichtbaar, en die bedoelde ik eigenlijk.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #97 Gepost op: 24-02-2012, 22:47:54 »
ik kijk dit seizoen voor het eerst en ik ben er niet kapot van.
Redelijk geacteerd (door de twee hoofdrolspelers dan) maar zeer matige verhaallijnen. Een jochie van 12 die meegenomen wordt naar een politieactie ::ohno:: kanniewaarzijn
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #98 Gepost op: 10-04-2012, 09:19:54 »
Vrijdag de laatste aflevering gezien. Reactie in spoilers.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #99 Gepost op: 8-09-2012, 10:36:33 »
Zaterdag 1 september was de (naar ik meen) 3e Flikkendag-Maastricht.

Eerder waren er al presentaties van hulpdiensten, ter land ter zee en in de lucht, maar die trokken nooit zoveel bezoekers. De organisatoren van die presentatie, en de makers van Flikken Maastricht hebben een aantal jaar geleden de handen ineen geslagen en zijn een concept gaan ontwikkelen, dat door de hele binnenstad wel veel belangstellenden trok.

De aanwezigheid van de 4 hoofdrolspelers was daarbij natuurlijk essentieel.

Op verschillende plekken in de binnenstad was er 1 september geen doorkomen aan.  De hoofdrolspeles arriveerden met speedboten op de Maas, en het duurde wel even voor ze vervolgens op het Vrijthof aankwamen met de politie-porsches.


Er was aanmerkelijk meer publiek op de been dan in 2010, maar dat had voor een deel ook te maken met het slechte weer, 2 jaar geleden. Mensen kijken eerst naar het weer, en kijken dan of ze fan genoeg zijn van het programma om daarvoor de regen te trotseren.

Van regen was 1 september dus geen sprake. De organistatie had het over 80.000 bezoekers. Eerlijk gezegd denk ik dat ze dan bedoelen dat die er door de hele dag moeten zijn geweest. Want zo heel erg druk vond ik het niet op het Vrijthof, waar de meesten naar toe gingen omdat daar de presentatie was van de vier hoofrolspelers uit de serie.