Auteur Topic: KNVB beker  (gelezen 203037 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
KNVB beker
« Gepost op: 27-09-2007, 18:11:50 »
Gisteren en eergisteren voetbalde men voor de KNVB beker


PSV won van Jong Heereveen, maar weet je wat er toen gebeurde?

KNVB verwijdert blunderend PSV uit beker


Voor PSV is het toernooi om de KNVB-beker ten einde. De KNVB verwijderde de landskampioen uit de bekercompetitie. Opnieuw blijkt de Eindhovense club een administratieve blunder te hebben gemaakt. 'Dit is niet goed te praten.'

PSV won woensdagavond met 3-0 bij Jong SC Heerenveen. Maar coach Ronald Koeman had Manuel da Costa opgesteld en dat had hij niet mogen doen. De Portugees moest namelijk een schorsing uitzitten, doordat hij vorig seizoen in twee bekerwedstrijden een gele kaart had geïncasseerd: in de achtste finale tegen Go Ahead Eagles en in de verloren kwartfinale tegen NAC Breda.

'Een enorme blunder', reageerde algemeen directeur Jan Reker via de website van zijn club. 'De KNVB-beker is een mooie prijs, die PSV graag had willen winnen. Hierdoor kan dit niet meer en dat is méér dan spijtig. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Ik heb onmiddellijk besloten de procedures aangaande dit soort administratieve zaken intern drastisch te wijzigen.'

Het is niet voor het eerst dat PSV blundert. Twee jaar geleden verwijderde de KNVB al Jong PSV uit het bekertoernooi, doordat destijds Lindsay Wilson onrechtmatig meespeelde. En in Europees verband vergaten de Eindhovenaren al eens Ruud van Nistelrooy, Eric Addo (UEFA Cup 2000/01) en John de Jong (Champions League 2006/07) in te schrijven.

De KNVB maakte bekend dat Jong SC Heerenveen de plaats van PSV inneemt in de derde ronde van het bekertoernooi.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D





Wie denken jullie dat de KNVB beker gaat winnen?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: KNVB beker
« Reactie #1 Gepost op: 27-09-2007, 18:56:00 »
Geen idee, da's het leuke van de KNVB beker, dat een klein clubje zo maar kan stunten.

Wat betreft PSV. Sorry hoor, ik kan er met mijn hoofd echt niet bij. Na al die admnistratieve blunders van PSV van de afgelopen jaren (namen niet door geven aan de UEFA etc), nadat twee jaar geleden De Graafschap en Heracles ook het toernooi zijn uitgegooid om diezelfde reden, nadat nota bene de KNVB clubs nog heeft gewaarschuwd van te voren... en dan alsnog zo'n blunder begaan. En dat voor een topclub. En zoals ik al zei 't is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt bij PSV.  ::ohno::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: KNVB beker
« Reactie #2 Gepost op: 27-09-2007, 19:09:05 »
Ik heb het ook net gezien,mijn favo Nederlands cluppie heeft hier toch wel een enorme amateuristische blunder gemaakt  ::dom:: ::dom:: ::dom::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: KNVB beker
« Reactie #3 Gepost op: 27-09-2007, 21:56:22 »
En ook AZ ligt inmiddels uit het bekertoernooi. Zij zijn uitgeschakeld door Cambuur Leeuwarden.

Wat een vreemd begin van dit bekertoernooi zeg  :o

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: KNVB beker
« Reactie #4 Gepost op: 28-09-2007, 18:44:22 »
Afgelopen woensdag deed Kevin vandenBergh ook mee voor het eerst dit seizoen. Hij mocht de volle 90 minuten volmaken en speelde de eerste helft niet onverdienstelijk! Paar mooie kansen gehad om te scoren, maar goed om te zien dat hij knokt om in de ploeg te mogen spelen!  :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: KNVB beker
« Reactie #5 Gepost op: 28-09-2007, 21:03:50 »
Afgelopen woensdag deed Kevin vandenBergh ook mee voor het eerst dit seizoen.
Dat wordt jouw favoriet voor komend seizoen, neem ik aan? ;)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: KNVB beker
« Reactie #6 Gepost op: 28-09-2007, 21:06:48 »
Dat wordt jouw favoriet voor komend seizoen, neem ik aan? ;)

dat ben ik al 8)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: KNVB beker
« Reactie #7 Gepost op: 28-09-2007, 21:25:58 »
dat ben ik al 8)
Ik trap een open deur in, als ik vraag op welke positie jij speelt? ::hypocriet::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: KNVB beker
« Reactie #8 Gepost op: 28-09-2007, 21:28:58 »
Ik trap een open deur in, als ik vraag op welke positie jij speelt? ::hypocriet::


ik ben de nieuwe keeper ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: KNVB beker
« Reactie #9 Gepost op: 28-09-2007, 21:32:38 »
Dat wordt jouw favoriet voor komend seizoen, neem ik aan? ;)

Dr is natuurlijk maar 1 favoriet komend seizoen  ;D
« Laatst bewerkt op: 28-09-2007, 21:45:33 door Guikie »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: KNVB beker
« Reactie #10 Gepost op: 28-09-2007, 21:49:14 »
Dr is natuurlijk maar 1 favoriet komend seizoen  ;D
Wat had ik graag je oorspronkelijke tekst daar gezien ::rofl::



Of heb je alleen maar een spelfout verbeterd?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: KNVB beker
« Reactie #11 Gepost op: 28-09-2007, 21:50:54 »
Of heb je alleen maar een spelfout verbeterd?

 ::jaja:: :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: KNVB beker
« Reactie #12 Gepost op: 28-09-2007, 22:07:23 »
Nou maar hopen dat PSV nog meer van die leuke blunders begaat. Staan ze 20 punten voor, en winnen ze de landstitel nog niet.....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: KNVB beker
« Reactie #13 Gepost op: 27-11-2007, 20:45:15 »
Jean-Pierre Papin a convoqué un groupe de dix-huit joueurs pour la rencontre de la 6e journée (match retard) de championnat de Ligue 1 Orange disputée ce mercredi 28 novembre face à Caen : Le Crom, Runje ; Aubey, Bisevac, Coulibaly, Demont, Laurenti, Ramos ; Carrière, Keita, Kovacevic, Lacourt, Monterrubio, Sablé ; Dindane, Khiter, Monnet-Paquet, Pieroni.
 Kader Mangane est non qualifié pour ce match, ayant rejoint le club postérieurement la 6e journée.

Wat heeft dit nu met de KNVB beker te maken? Wel veel  ::jaja:: Deze wedstrijd stond op de kalender op 29 augustus.Door het stom weggeven van een CL ticket,moest Lens tijdens de zomermaanden talloze intertotowedstrijden spelen,en daarom is deze wedstrijd verplaatst naar morgen.Op 29 augustus was Kader Mangane "non qualifié" (niet speelgerechtigd) bij Lens,dus mag ie deze wedstijd niet meespelen.Zo simpel is het.Maar blijkbaar snappen ze dit bij de beste en mooiste club van Nederland niet?  ???  :-\\ :-\\

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: KNVB beker
« Reactie #14 Gepost op: 27-11-2007, 21:16:03 »
Maar blijkbaar snappen ze dit bij de beste en mooiste club van Nederland niet?  ???  :-\\ :-\\

Lens voetbalt morgen tegen Vitesse ::feest::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: KNVB beker
« Reactie #15 Gepost op: 28-11-2007, 06:53:06 »
Lens voetbalt morgen tegen Vitesse ::feest::

idd  ::jaja:: ::jaja::  ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: KNVB beker
« Reactie #16 Gepost op: 1-03-2008, 18:12:45 »
De kwartfinales zijn geweest, tijd voor de halve finales!


di 16 maart: Feyenoord - NAC Breda (De Kuip, Rotterdam)
wo 17 maart: Heracles Almelo - Roda JC (Polman Stadion, Almelo)


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: KNVB beker
« Reactie #17 Gepost op: 1-03-2008, 20:20:49 »
Dat moet Feyenoord toch kunnen winnen. ::jaja::
Het zou niet zo geweldig zijnn voor het Nederlands voetbal als Heracles straks Europees voetbal speelt... ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: KNVB beker
« Reactie #18 Gepost op: 1-03-2008, 20:22:37 »
Dat moet Feyenoord toch kunnen winnen. ::jaja::
Het zou niet zo geweldig zijnn voor het Nederlands voetbal als Heracles straks Europees voetbal speelt... ::ohno::

Nee inderdaad, maar het zou nu zomaar eens kunnen gebeuren...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: KNVB beker
« Reactie #19 Gepost op: 20-03-2008, 00:30:00 »
De UEFA Cup finale is bekend!

FEYENOORD - RODA JC
De Kuip, Rotterdam
20-4-2008