Auteur Topic: Babyboom  (gelezen 2421 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Babyboom
« Gepost op: 23-10-2007, 15:33:47 »
Deze eerste aflevering van de 10-delige serie Babyboom begint met een collectieve zwangerschapstest. De kijker maakt kennis met een verwachtingsvol gezelschap: 100 stellen met een zwangerschapswens.

We beleven de uitslag mee tijdens de uitzending. Een uniek televisiemoment: pure blijdschap bij sommigen, verdriet en teleurstelling bij anderen.

Vanaf 18 oktober elke donderdag om 20.30 uur op Nederland 1

Zie ook www.babyboom.nl

Iemand gekeken? Ook reality, maar dan anders.

Ik heb niet het hele programma gezien. Over wat ik wel zag heb ik gemengde gevoelens. Een massale zwangerschapstest, 23 paren juichen, de rest moet nog even wachten. Waarom komen dan weer de tranen bij een enkel paar zo uitgebreid in beeld? De vreugdetranen, ok, hardstikke mooi. Maar ik heb moeite met de tranen van verdriet...

Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Babyboom
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2007, 17:50:31 »
Ik heb ook een stukje gekeken en vond het best moeilijk om het verdriet van sommige mensen te zien, maar dat komt meer omdat ik zelf met zo'n gemak zwanger raakte van mijn kids en ik ook van heel dichtbij heb meegemaakt hoe moeilijk het is om zwanger te raken en dan vervolgens te horen krijgen dat je kind verstandelijk gehandicapt is.
Het is niet een programma waar ik voor thuis zal blijven :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Babyboom
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2007, 18:24:05 »
Ik vond het eigenlijk best heftig, die uitslag zo op TV.
The sun came up and reality set in.