Auteur Topic: WK 2010 in Zuid Afrika  (gelezen 30472 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
WK 2010 in Zuid Afrika
« Gepost op: 23-11-2007, 19:38:39 »


Het is misschien nog veraf(het EK moet nog beginnen) maar zondag vind de loting van de voorrondes in Europa reeds plaats
« Laatst bewerkt op: 23-11-2007, 19:44:43 door koekoe »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #1 Gepost op: 23-11-2007, 19:41:09 »
En ja,een confrontatie behoort tot de mogelijkheden  :D :D

POT 1: Italië, Spanje, Duitsland, Tsjechië, Frankrijk, Portugal, Nederland, Kroatië, Griekenland.

POT 2: Engeland, Roemenië, Schotland, Turkije, Bulgarije, Rusland, Polen, Zweden, Israël.

POT 3: Noorwegen, Oekraïne, Servië, Denemarken, Noord-Ierland, Ierland, Finland, Zwitserland, België.

POT 4: Slovakije, Bosnië-Herzegovina, Hongarije, Moldavië, Wales, Macedonië, Wit-Rusland, Litouwen, Cyprus.

POT 5: Georgië, Albanië, Slovenië, Letland, IJsland, Armenië, Oostenrijk, Kazachstan, Azerbeidzjan.

POT 6: Liechtenstein, Estland, Malta, Luxemburg, Montenegro, Andorra, Faerøer, San Marino.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #2 Gepost op: 23-11-2007, 19:43:06 »
Gelukkig zitten we nu wel in pot 1.. scheelt een hoop ellende qua tegenstanders  ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #3 Gepost op: 23-11-2007, 22:27:44 »
Met de voorrondes EK en de vorige voorrondes WK zaten we toch ook al in pot 1? Dat Nederland er nou zo'n zooitje van maakt, dan kan in elk geval nooit aan de loting liggen  :-\\

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #4 Gepost op: 24-11-2007, 13:02:26 »
Wie mogen er door naar het WK? Alleen de nummers 1 en 2 van iedere pool? Of ook nog de beste nummers 3?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #5 Gepost op: 24-11-2007, 17:45:45 »
Alleen de nummers 1

De beste nummers twee moeten dan nog play-offs spelen.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #6 Gepost op: 25-11-2007, 09:03:09 »
Alleen de nummers 1
 
Een makkie voor de Rode Duivels  ::) ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #7 Gepost op: 25-11-2007, 22:17:23 »
De Spaanse pers reageert tevreden op de loting voor de WK-voorronde, waarbij de Spanjaarden onder andere tegen de Belgen aantreden. "Doenbaar", titelt sportkrant Marca op haar website.

Tuurlijk dat de Spanjaarden tevreden zijn.Met de Belgen in hun poule zijn ze al zeker van 6 punten   ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #8 Gepost op: 25-11-2007, 23:11:29 »
Schotland, Noorwegen, Macedonië, IJsland

We gaan naar het WK! 8)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #9 Gepost op: 25-11-2007, 23:20:40 »
Nou dat zou ik nog maar niet te hard roepen. 't Is al 2 jaar prut. Schotland zat al bijna op 't EK, die hebben 't Frankrijk en Italië toch behoorlijk lastig gemaakt en Macedonië daar hebben we toen voor 't vorige WK 2x gelijk tegen gespeeld  :-\\ Maar in principe moet het te doen zijn natuurlijk. Alleen op dit moment verbaasd niks me meer met dit elftal en deze bondscoach  :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #10 Gepost op: 25-03-2008, 08:00:31 »
De motivatie is alweer duidelijk te zien bij de Rode Duivels  ::jaja::
Tijdens het weekend interviewde men 3 spelers over de tegenstanders tijdens de voorronde. Drie keer bijna een identieke reactie; "Spanje en Turkije zullen de moeilijkste zijn,maar het zal zeker ook niet makkelijk worden in......wie zijn die andere landen ook alweer?"  :o :o Ze weten nog niet eens tegen wie ze moeten spelen!! 't beloofd weer  ::) ::)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #11 Gepost op: 29-03-2008, 16:38:38 »
Schotland, Noorwegen, Macedonië, IJsland

We gaan naar het WK! 8)
Alleen IJsland zijn we zeker van dat we kunnen winnen.
Schotland verloren in de play-off van Euro 2004 de eerste wedstrijd met 1-0,
Kwalificatie voor WK 2006 werd er twee keer gelijk gespeeld (2-2 en 0-0)
En tegen Noorwegen heeft Nederland het altijd moeilijk.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #12 Gepost op: 14-05-2009, 15:28:11 »
In Juni weer kwalificatiewedstrijden:

Nederland wordt het eerste land dat zich plaatst geloof ik Noorwegen punten verspeelt of Nederland wint, want wij hebben net voor Australie de eerst volgende wedstrijd, die ook al zo goed als zeker zijn :p!

En Koekoe wat zei je ook alweer over Belgie? Die gingen toch naar het WK? Dan moet je hopen dat Advocaat het op zijn heupen krijgt of verwacht je een andere bondscoach?


--
Overigens ben ik benieuwd wat jullie de zwakste speler vinden uit je eigen nationale selectie (Nederlanders over Nederland en Belgen over Belgie)?
Ananas

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #13 Gepost op: 17-05-2009, 00:50:52 »


En Koekoe wat zei je ook alweer over Belgie? Die gingen toch naar het WK? Dan moet je hopen dat Advocaat het op zijn heupen krijgt of verwacht je een andere bondscoach?


--
Overigens ben ik benieuwd wat jullie de zwakste speler vinden uit je eigen nationale selectie (Nederlanders over Nederland en Belgen over Belgie)?
Zei ik dat?  ???
Tja,normaal zal het Advocaat worden zeker?
De zwakste Belgische speler?Hmmm moeilijke vraag.Momenteel hebben we stuk voor stuk goede talentvolle spelers,maar als ploeg lukt het (nog) niet.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #14 Gepost op: 18-05-2009, 14:29:02 »
O nee koekoe, je zei het niet letterlijk maar zo interpreteerde ik een zin. Vervolgens gaf je echter ook aan Spanje als favoriet te zien. Mijn excuses.
Ananas

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #15 Gepost op: 8-06-2009, 19:06:39 »
Nederland wordt het eerste land dat zich plaatst geloof ik Noorwegen punten verspeelt of Nederland wint, want wij hebben net voor Australie de eerst volgende wedstrijd, die ook al zo goed als zeker zijn :p!


Nederland was ondanks dat ze wonnen toch pas het 4de land na Japan, Australie en Zuid-Korea. Die afgelopen zaterdag eerder dan Nederland mochten spelen. Nederland is echter wel het eerste Europese land dat zich plaatst voor het WK!

Na een magnifieke eerste helft en een nonchalante tweede werd het uiteindelijk 2-1 voor Nederland en wonnen ze zo hun 6e kwalificatiewedstrijd op rij! Woensdag in de Kuip kunnen ze de zegereeks voortzetten, maar hoe dan ook.. volgend jaar hebben we een te gekke zomer  ::)
Ananas

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #16 Gepost op: 19-06-2009, 17:44:06 »
Noord-Korea is er ook bij  :o :o

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #17 Gepost op: 11-10-2009, 11:41:02 »
De belgen hebben hun 1é wedstrijd onder leiding van Advocaat gewonnen en meteen begint men al te zweven en stoutmoedige uitspraken uit te kramen......
Ik pik er een opmerking van de kersverse aanvoerder Vermaelen uit.Op één teletekst zegt hij;"op deze manier kunnen we van iedereen winnen".
Als ik dit lees.......  ::ohno:: ::ohno:: Ze hebben eens een keertje gewonnen....

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #18 Gepost op: 11-10-2009, 11:43:43 »
De belgen hebben hun 1é wedstrijd onder leiding van Advocaat gewonnen en meteen begint men al te zweven en stoutmoedige uitspraken uit te kramen......
Ik pik er een opmerking van de kersverse aanvoerder Vermaelen uit.Op één teletekst zegt hij;"op deze manier kunnen we van iedereen winnen".
Als ik dit lees.......  ::ohno:: ::ohno:: Ze hebben eens een keertje gewonnen....
is toch een nieuw record? één op rij?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WK 2010 in Zuid Afrika
« Reactie #19 Gepost op: 11-10-2009, 11:56:38 »
is toch een nieuw record? één op rij?
::rofl:: ::rofl:: idd een record en dan nog wel in een UITWEDSTRIJD tegen de Turken  ::ok:: ::ok::
Het was wel in Brussel,maar er zaten alweer meer Turken dan Belgen in het stadion  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
En de media legt het er dan nog eens dik bovenop;Miss "België" is een Turkse en het vriendinnetje van de Turkse doelman......