Auteur Topic: Moslimvraagstukken  (gelezen 17340 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Moslimvraagstukken
« Reactie #60 Gepost op: 14-01-2013, 22:38:01 »
Brengt toch wel mijn standpunt goed naar voren in de discussie over moslims? ;D
Geert wilders= tegen moslims en jij bent weer tegen Ome Geert dus ja ik snap hem ;D.

Nee wat Geert Wilders doet ben ik het ook niet mee eens. Ik vind dat als je zelf niet gediscrimineerd wil worden en met respect wilt worden behandeld, en je stemt vervolgens op de PVV, dan is dat nogal hypocriet. 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moslimvraagstukken
« Reactie #61 Gepost op: 14-01-2013, 22:44:08 »
Ik vind dat als je zelf niet gediscrimineerd wil worden en met respect wilt worden behandeld, en je stemt vervolgens op de PVV, dan is dat nogal hypocriet. 
Daarom, opdoeken die partij en voor Geert een enkeltje naar Australië. ::zwaai::

En ik ben ook anti-roken trouwens.
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Moslimvraagstukken
« Reactie #62 Gepost op: 14-01-2013, 22:48:13 »
Daarom, opdoeken die partij en voor Geert een enkeltje naar Australië. ::zwaai::

En ik ben ook anti-roken trouwens.
Dat gun je Australië toch niet ::oink::. Stuur hem gewoon naar één of ander eilandje midden in de oceaan ::trots::.

en ja ik ben ook anti roken, even kijken of ik daar een topic van kan vinden ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Moslimvraagstukken
« Reactie #63 Gepost op: 14-01-2013, 22:48:37 »
Er is opzich niks mis met de partij, alleen de moslimstandpunten slaan nergens op ;)

met een aantal andere punten ben ik het gewoon eens... Maarja ik zal er vanwege de moslimstandpunten nooit op stemmen nee

en het uit de EU-stappen sloeg ook nergens op
You'll never walk alone

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moslimvraagstukken
« Reactie #64 Gepost op: 15-01-2013, 14:52:33 »
Er is opzich niks mis met de partij, alleen de moslimstandpunten slaan nergens op ;)

met een aantal andere punten ben ik het gewoon eens... Maarja ik zal er vanwege de moslimstandpunten nooit op stemmen nee

en het uit de EU-stappen sloeg ook nergens op

Precies. De partij heeft op zich hele sterke punten waar ik het mee eens ben. Ze doen daar alleen helemaal niks mee. De moslimstandpunten ben ik het helemaal niet mee eens.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Moslimvraagstukken
« Reactie #65 Gepost op: 15-01-2013, 15:03:49 »
Precies. De partij heeft op zich hele sterke punten waar ik het mee eens ben. Ze doen daar alleen helemaal niks mee. De moslimstandpunten ben ik het helemaal niet mee eens.
Ze zijn ook heel erg wisselend in hun standpunten. Een klein voorbeeld:

Ze zeggen helemaal pro-homo te zijn en blablabla. Tijdje geleden was er een Europese stemming dat de landen geen anti-homo wetgeving mogen verwerken in de wetten. Van Nederland was natuurlijk het overgrote deel daar helemaal voor. Er waren slechts 3 partijen die tegen stemde. De christelijke partijen ( wat ik nog kan begrijpen) en de PVV ::). Hoe geloofwaardig ben je dan. Ze hadden het onderwerp alleen in verband met moslims omdat een grote groep van de moslims tegen homo's is en dat willen ze voorkomen. Maar als het dus niet om moslims gaat die homo's niet accepteren dan maakt het niet uit :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moslimvraagstukken
« Reactie #66 Gepost op: 15-01-2013, 15:08:56 »
Ze zijn ook heel erg wisselend in hun standpunten. Een klein voorbeeld:

Ze zeggen helemaal pro-homo te zijn en blablabla. Tijdje geleden was er een Europese stemming dat de landen geen anti-homo wetgeving mogen verwerken in de wetten. Van Nederland was natuurlijk het overgrote deel daar helemaal voor. Er waren slechts 3 partijen die tegen stemde. De christelijke partijen ( wat ik nog kan begrijpen) en de PVV ::). Hoe geloofwaardig ben je dan. Ze hadden het onderwerp alleen in verband met moslims omdat een grote groep van de moslims tegen homo's is en dat willen ze voorkomen. Maar als het dus niet om moslims gaat die homo's niet accepteren dan maakt het niet uit :P.

Ja precies en daarom kun je maar beter niet op ze stemmen, want voor je het weet doen ze het tegenovergestelde  ;). Dat bedoel ik ook met dat ze eigenlijk niks met hun andere standpunten doen.