Auteur Topic: 'Big Brother komt terug'  (gelezen 3787 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
'Big Brother komt terug'
« Gepost op: 16-03-2008, 12:55:42 »
Citaat
Big Brother vervangt De Gouden Kooi

Tv-programma de Gouden Kooi, dat op 22 mei gaat stoppen, wordt mogelijk vervangen door Big Brother. Dat meldde SBS6 Shownieuws gisteravond.

Het programma baseert zich op een ‘verspreking’ van TMF-vj Nikki Plessen  die te gast was in de Gouden Kooi-villa in Eemnes.  Een paar maanden nadat de Gouden Kooi is gestopt, begint volgens haar vanuit dezelfde villa Big Brother deel 7 dat uitgezonden zal worden via RTL 5.

Bron: FOK!

Hoera! ::feest::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 'Big Brother komt terug'
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2008, 13:08:32 »
 ::ok:: Als het waar is dan he.
Geniet nooit met mate...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: 'Big Brother komt terug'
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2008, 13:52:35 »
Jeuuj :D!
Maar hoe kan Nikki dat weten? TMF heeft toch niets te maken met RTL?
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Big Brother komt terug'
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2008, 13:54:33 »
Ik volg momenteel de Amerikaanse Big Brother. Daar is iets heftigs gebeurd. een meisje was aan het joggen en loopt zonder iets tegen de anderen te zeggen naar de dagboekkamer, waar ze om hulp begint te roepen naar de crew, omdat ze een allergische reactie krijgt en haar keel opzwelt vanbinnen en ze amper lucht krijgt.

Niemand weet dat dit aan de hand is en dat een verpleegster haar aan het helpen is. En dan, TEGELIJKERTIJD gebeurt ook nog dit:


Twee mensen geraakten dus tegelijkertijd in nood en moesten allebei naar het ziekenhuis gebracht worden.  :o

Dat even helemaal terzijde.
Is BB in Nederland nog leuk? Bij ons is het steeds slechter geworden en volgens mij komt het niet meer terug.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Big Brother komt terug'
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2008, 13:55:06 »
Jeuuj :D!
Maar hoe kan Nikki dat weten? TMF heeft toch niets te maken met RTL?

Ik zou het ook niet weten, misschien gaat zij het wel presenteren.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Big Brother komt terug'
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2008, 13:59:47 »
Ik volg momenteel de Amerikaanse Big Brother. Daar is iets heftigs gebeurd. een meisje was aan het joggen en loopt zonder iets tegen de anderen te zeggen naar de dagboekkamer, waar ze om hulp begint te roepen naar de crew, omdat ze een allergische reactie krijgt en haar keel opzwelt vanbinnen en ze amper lucht krijgt.

Niemand weet dat dit aan de hand is en dat een verpleegster haar aan het helpen is. En dan, TEGELIJKERTIJD gebeurt ook nog dit:

*knip*

Twee mensen geraakten dus tegelijkertijd in nood en moesten allebei naar het ziekenhuis gebracht worden.  :o

Dat even helemaal terzijde.
Is BB in Nederland nog leuk? Bij ons is het steeds slechter geworden en volgens mij komt het niet meer terug.


::oink:: ::oink::

Maar ik had niet door dat er 2 mensen waren die naar het ziekenhuis moesten, wie moest er dan nog meer?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Big Brother komt terug'
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2008, 14:06:14 »

::oink:: ::oink::

Maar ik had niet door dat er 2 mensen waren die naar het ziekenhuis moesten, wie moest er dan nog meer?
Ja die tweede stond niet op het filmpje, dat gebeurde er vlak voor en gebeurde achter een deur. Je hoorde alleen maar gehyperventileer en paniekerig praten.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Big Brother komt terug'
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2008, 14:06:50 »
Ja die tweede stond niet op het filmpje, dat gebeurde er vlak voor en gebeurde achter een deur. Je hoorde alleen maar gehyperventileer en paniekerig praten.

Dat was dus Allison?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Big Brother komt terug'
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2008, 20:25:11 »
Hoe volg je die Amerikaanse versie dan? Lijkt mij wel leuk om eens een buitenlandse versie te zien van Big Brother. Met de Nederlandse versies heb ik 't wel een beetje gehad.  ::tandpastasmiley::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Big Brother komt terug'
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2008, 21:16:16 »
Dat was dus Allison?
Yep.

@ Mloesje: downloaden ;) Ze hebben het vast wel ergens op Pirate Bay ofzo. Ik doe het via IRC, maar da's te moeilijk om nu effe uit te leggen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: 'Big Brother komt terug'
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2008, 22:17:24 »
Hoe volg je die Amerikaanse versie dan? Lijkt mij wel leuk om eens een buitenlandse versie te zien van Big Brother. Met de Nederlandse versies heb ik 't wel een beetje gehad.  ::tandpastasmiley::
Amerikaanse series download ik altijd vanaf www.eztv.it , een website met informatie en torrents van veel tvshows/series. Ook Big Brother US zie ik vaak voorbij komen, misschien dat eens proberen?
The sun came up and reality set in.