Auteur Topic: Toto Eredivisie 2008/2009  (gelezen 77827 keer)

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #640 Gepost op: 22-05-2009, 23:43:45 »
Guikie ik help je even. 2 punten voor menno en 1 voor KD en Firesphere. Het was namelijk lekker onvoorspelbaar  ;D. Dus geen verandering in het klassement alleen firesphere nadert de top 3 tot op 2 punten!!
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #641 Gepost op: 24-05-2009, 21:14:00 »
komt er eigenlijk nog een ronde?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #642 Gepost op: 25-05-2009, 08:14:43 »
Groningen-NAC

Nac-Groningen


of andersom, dus ja nog 1 ronde ;)!
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #643 Gepost op: 25-05-2009, 08:21:09 »
of andersom, dus ja nog 1 ronde ;)!

maar even afwachten dan of de topicmeister nog weer boven water komt ::) :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #644 Gepost op: 25-05-2009, 08:24:49 »
Do. 20:00: Nac-Groningen
Zo. 12:30: Groningen-Nac

Eventueel wanneer het over 2 wedstrijden gelijk is en dat hebben jullie ook voorspeld, kunnen jullie ook nog de uitslag van de 3de wedstrijd op di. 2 of wo. 3 juni voorspellen:
Groningen-Nac


Dus....

Toto:

NAC - Fc Groningen
Fc Groningen - NAC

Eventueel;
Fc Groningen - NAC
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #645 Gepost op: 25-05-2009, 08:26:37 »
en wat gebeurt er met de winnaar? :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #646 Gepost op: 25-05-2009, 08:28:04 »
en wat gebeurt er met de winnaar? :)

Diiiiiiiieeeeeeeeeeeee Maaaaaaaaaaaaaaag Euuuuuuuuuuuroooopaa in, die mag europa in, die mag europa in!!!

Naar de voorronde van de nieuwe European League, vervanger van de Uefa Cup
Ananas

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #647 Gepost op: 1-06-2009, 11:53:17 »
maar even afwachten dan of de topicmeister nog weer boven water komt ::) :P
Ik weet wel dat ik terug de boeman zal zijn met deze opmerking,maar dat vraag ik me ook af  ??? (als ik het tenminste mag vragen) Maar wat is de eindstand nu eigenlijk met die play-offs enzo erbij? Waarom horen we niets meer? Hebben wij nu een gans seizoen zitten meespelen voor noppes? Omdat de "topicmeister" er op het laatste moment de brui aan geeft? Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen  ::ohno:: ::ohno::  En dit is niets persoonlijks ,dit is gewoon belachelijk.Ofwel zet je je 100% voor iets in,ofwel begin je er gewoon niet aan!! Maar dit is gewoon een zootje  ::niet-ok:: Uiteraard zal hij dit niet doen,maar dit kan je vergelijken met Test die er op de laatste etappe tijdens de Tourpool er plots mee ophoud. En daar staan we dan.....

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #648 Gepost op: 1-06-2009, 12:14:44 »
Uitslag Bonusronde!

1. Lord Menno      2 punten
2. Firesphere      1 punt
2. KD              1 punt
Rest               0 punten


Eindstand na bonusronde!

1. Koekoe            221 punten
 2. Telminator       210 punten
 3. Swifty           208 punten
 4. Firesphere       206 punten
 5. Megan            201 punten
 6. Go_ahead         196 punten
 7. KD.              194 punten
 8. Lord Menno       187 punten
 9. Vveerraak        104 punten
10. WIDMJokertje      66 punten
11. Bakkertje         63 punten
12. Guikie            10 punten
13. Mloesje            7 punten
14. Daisy              5 punten
15. Rogue              2 punten
15. Tinuzzz            2 punten



OT: Gratz koekoe
Ananas

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #649 Gepost op: 1-06-2009, 12:22:22 »
Ik weet wel dat ik terug de boeman zal zijn met deze opmerking,maar dat vraag ik me ook af  ??? (als ik het tenminste mag vragen) Maar wat is de eindstand nu eigenlijk met die play-offs enzo erbij? Waarom horen we niets meer? Hebben wij nu een gans seizoen zitten meespelen voor noppes? Omdat de "topicmeister" er op het laatste moment de brui aan geeft? Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen  ::ohno:: ::ohno::  En dit is niets persoonlijks ,dit is gewoon belachelijk.Ofwel zet je je 100% voor iets in,ofwel begin je er gewoon niet aan!! Maar dit is gewoon een zootje  ::niet-ok:: Uiteraard zal hij dit niet doen,maar dit kan je vergelijken met Test die er op de laatste etappe tijdens de Tourpool er plots mee ophoud. En daar staan we dan.....

Ik ben het met je eens dat wanneer je zo een toto wilt leiden je dat goed moet doen door de scores bij te houden en bijtijds de benodigde informatie moet verschaffen. Hiervoor moet je dus tijd voor willen en kunnen vrijmaken..
Maar ik vind er toch wel verschil zitten tussen de Tourpool en eredivisietoto. De tourpool is 3 weken lang in juli. Dit weet je ruim van tevoren en dus moet je als spelleider dan zeker weten dat je ook die 3 weken de tijd hebt om daar je aandacht aan te besteden en je tijd in te steken... En niet dat je in de laatste week op vakantie gaat en dan 2 weken later met uitslag komt.. dat kan niet..
Maar de eredivisietoto is heel iets anders. Dat is het hele jaar door en je kan van niemand verwachten dat hij of zij het hele jaar door beschikbaar is voor de toto. Je hebt altijd wel een keer dat je op vakantie gaat of dat je het druk hebt met werk of andere dingen. En dan vind ik dat je niet kan verwachten dat hij of zij alles precies op tijd geeft... Wat je wel mag verwachten is dat hij/ zij wel zijn/haar best daar voor doet, wanneer hij de mogelijkheid daartoe heeft...
Een ander klein bijkomstigheidje is dat bij zo een toto het op zich niet erg is als je een keer 2 rondes achter elkaar zonder score hebt, maar dan is het wel handig vooraf dan 2 weekformulieren in dit topic neer te zetten..

Kortom ik begrijp je probleem, maar we hebben niet allemaal zoveel vrije tijd als jij en probeer anderen ook te respecteren in wat ze doen en de tijd die ze er wel insteken..
Je bedoelt het vast goed, maar relax.....
« Laatst bewerkt op: 1-06-2009, 12:36:24 door Go_ahead »
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #650 Gepost op: 1-06-2009, 12:23:51 »
Thnx Go_ahead! ::bravo::

Dus ik ben 5e 8) helemaal niet slecht voor een  ::blond:: -je en als ik die laatste ronde niet vergeten was was ik zelfs hoger geeindigd, maar as is verbrande turf ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #651 Gepost op: 1-06-2009, 13:33:20 »
maar we hebben niet allemaal zoveel vrije tijd als jij 
(zoals Geert in ER) Pardon?  :o :o :o
 Natuurlijk  is het niet te vergelijken,maar ik wou maar even zeggen.....

Iig super van jou Go_ahead dat jij je er je tijd hebt ingestoken  ::ok:: ::ok:: ::ok::


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #652 Gepost op: 1-06-2009, 14:07:47 »




OT: Gratz koekoe
Sorry,dit had ik over het hoofd gezien   ::sorry::
dankje wel  ::bravo::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #653 Gepost op: 2-06-2009, 10:10:24 »
Ik weet wel dat ik terug de boeman zal zijn met deze opmerking,maar dat vraag ik me ook af  ??? (als ik het tenminste mag vragen) Maar wat is de eindstand nu eigenlijk met die play-offs enzo erbij? Waarom horen we niets meer? Hebben wij nu een gans seizoen zitten meespelen voor noppes? Omdat de "topicmeister" er op het laatste moment de brui aan geeft? Sorry maar dit vind ik echt niet kunnen  ::ohno:: ::ohno::  En dit is niets persoonlijks ,dit is gewoon belachelijk.Ofwel zet je je 100% voor iets in,ofwel begin je er gewoon niet aan!! Maar dit is gewoon een zootje  ::niet-ok:: Uiteraard zal hij dit niet doen,maar dit kan je vergelijken met Test die er op de laatste etappe tijdens de Tourpool er plots mee ophoud. En daar staan we dan.....

Dr was gelukkig ook een onverwacht grote animo voor de play-offs.. Iedereen heeft het ingevuld en vond het hartstikke leuk om mee te doen, NOT!! ... allemaal blabla verhalen over niet aangekondigd enzo, dus daarom had ik eerder al aangegeven dat de eindstand na 34 wedstrijden de definitieve eindstand was... Maar goed, het was een makkelijke zet voor jou om mij weer eens lekker de grond in te trappen, ik hoop dat het je een lekker gevoel heeft opgeleverd!::ok::

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #654 Gepost op: 2-06-2009, 10:17:08 »
Dr was gelukkig ook een onverwacht grote animo voor de play-offs.. Iedereen heeft het ingevuld en vond het hartstikke leuk om mee te doen, NOT!! ... allemaal blabla verhalen over niet aangekondigd enzo, dus daarom had ik eerder al aangegeven dat de eindstand na 34 wedstrijden de definitieve eindstand was... Maar goed, het was een makkelijke zet voor jou om mij weer eens lekker de grond in te trappen, ik hoop dat het je een lekker gevoel heeft opgeleverd!::ok::

Kom op man een beetje respect mag best... Zolang jullie elkander niet serieus nemen, blijft dit maar een gevecht om te laten zien wie de grootste bek heeft.. en dat zou ik zonde vinden..
Wanneer dat jullie uitgangspunt is: neem dan lekker een eigen topic waarin jullie op elkaar kunnen foeteren, maar houd een beschaafd topic erbuiten!

Ik had al aangeven dat jij er veel tijd voor vrij moet maken en je best doet en ik snap ook dat wanneer er bij zo een bonusronde van de toto er nauwelijks iemand meedoet dat jouw werk en enthousiasme te niet wordt gedaan, maar reageer dat niet af op Koekoe. Die heeft wat dat betreft ook een punt. Als je meedoet ben je gewoon benieuwd naar hoe het iedereen is gegaan en de uitslag.. daar kun je niet om heen!

Dus biedt alsjeblieft je excuses aan elkaar aan of neem een eigen topic, want zo kan het niet verder!!!
Ananas

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #655 Gepost op: 2-06-2009, 11:12:43 »
Kom op man een beetje respect mag best... Zolang jullie elkander niet serieus nemen, blijft dit maar een gevecht om te laten zien wie de grootste bek heeft.. en dat zou ik zonde vinden..
Wanneer dat jullie uitgangspunt is: neem dan lekker een eigen topic waarin jullie op elkaar kunnen foeteren, maar houd een beschaafd topic erbuiten!

Ik had al aangeven dat jij er veel tijd voor vrij moet maken en je best doet en ik snap ook dat wanneer er bij zo een bonusronde van de toto er nauwelijks iemand meedoet dat jouw werk en enthousiasme te niet wordt gedaan, maar reageer dat niet af op Koekoe. Die heeft wat dat betreft ook een punt. Als je meedoet ben je gewoon benieuwd naar hoe het iedereen is gegaan en de uitslag.. daar kun je niet om heen!

Dus biedt alsjeblieft je excuses aan elkaar aan of neem een eigen topic, want zo kan het niet verder!!!

Voor mij is het ook klaar hoor, allang zelfs. Ik heb "koekoe" al meerdere malen gezegd dat hij me maar moet PMen als hij een probleem ergens mee heeft, dus een eigen topic is niet nodig. Derhalve heb ik ook alleen een reactie gegeven op zijn post, niks meer en niks minder :)

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #656 Gepost op: 2-06-2009, 11:40:20 »
Voor mij is het ook klaar hoor, allang zelfs. Ik heb "koekoe" al meerdere malen gezegd dat hij me maar moet PMen als hij een probleem ergens mee heeft, dus een eigen topic is niet nodig. Derhalve heb ik ook alleen een reactie gegeven op zijn post, niks meer en niks minder :)

Ja ik snap dat je alleen op zijn post reageert, maar in jouw reactie zie ik, en waarschijnlijk dus Koekoe ook niet, geen enkel respect. Derhalve in zijn posts zie ik het andersom ook niet. En vandaar dat ik op zijn minst een gemeend excuses verwacht van jullie beide... Want het respect is ver te zoeken...

Wanneer dat gebeurt dan ja dan is het probleem echt opgelost.. en kan dit topic weer verder waar het gebleven was, namelijk bij een leuke gezellige manier van het voorspellen van voetbalwedstrijden :p
Ananas

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #657 Gepost op: 2-06-2009, 11:44:34 »
Een goede zomerstop allemaal! :D ::ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #658 Gepost op: 2-06-2009, 11:56:47 »
Go_ahead, even ter info: tussen koekoe en Guikie botert het al veel langer niet. Dit is slechts een uitvloeisel hiervan. Ik ben bang dat jouw poging tot bemiddeling weinig zoden aan de dijk zullen zetten. Hoe goed ook bedoeld.
Geniet nooit met mate...

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto Eredivisie 2008/2009
« Reactie #659 Gepost op: 2-06-2009, 12:09:37 »
Go_ahead, even ter info: tussen koekoe en Guikie botert het al veel langer niet. Dit is slechts een uitvloeisel hiervan. Ik ben bang dat jouw poging tot bemiddeling weinig zoden aan de dijk zullen zetten. Hoe goed ook bedoeld.

Bedankt voor de info, maar dat had ik nog niet door  ::) ahum.. Voor mij is het echter zo niet geschoten is altijd mis..
Daarnaast kijk als alleen zij er last van hadden, dan laat ik ze het zelf uitvechten, maar ze doen het midden in een topic open voor al het publiek.. dat komt de sfeer op het forum niet ten goede en jaagt andere forummers weg.. Misschien is dat ook wel dat de reden dat er zo weinig forummers meededen met de toto.. wie weet?

Dus ik wil gewoon een stukje bewustwording creeren dat ze:
1. elkaar, hoe goed ze het soms ook bedoelen, niet met respect bejegenen, door de ondertoon die in hun berichtjes ligt. Waardoor de ander er weer aanstoot aanneemt. Wanneer ze dat weten kunnen ze wanneer ze dat ook willen (en dat is een belangrijk facet) veranderen..
2. niet alleen elkaar hiermee hebben maar ook de site en de forum waar ze volgens mij behalve in deze grote ruzie met plezier komen... En ik denk niet dat het hun bedoeling is om mensen weg te jagen of danwel het plezier van anderen weg te nemen.. althans dat hoop ik niet.
3. dat de toto er alleen maar leuker op kan worden wanneer de ruzie uit dit topic verdwijnt... dan doe er meer mensen mee en gaat het meer op de spannende strijd wie er wint dan om de ruzie....

Dus je mag het dom vinden dat ik het probeer, maar ik kan niet met mezelf door een deur zonder het geprobeerd te hebben.. en wanneer het niet lukt jammer.. wanneer andere mensen hierom boos op mij worden is hun eigen keus.. ik blijf wie ik ben en behandel anderen met respect en omdat ik dat doe mag ik in mijn optiek hetzelfde ook terug verwachten..
Krijg ik dat niet ja, dan is dit forum het mij ook niet waard!!!
Ananas