Auteur Topic: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?  (gelezen 71208 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #160 Gepost op: 29-06-2015, 14:53:23 »
ik ben heel goed te spreken over mijn batterijduur. Maar moet er bij zeggen dat ik geen spelletjes speel. En ook de foto's/filmpjes zijn heel behoorlijk van kwaliteit. Zelf gebruik is sowieso liever m'n gewone camera dus die van m'n mobiel is minder belangrijk.
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #161 Gepost op: 29-06-2015, 18:17:04 »
heb je het nu over je telefoon of over jezelf
(als het over je telefoon gaat is misschien handig om het merk er bij te vermelden) ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #162 Gepost op: 29-06-2015, 19:25:14 »
hihi.. gaf antwoord nav Dunctons post. Die had ik natuurlijk aan moeten halen. Ik heb dus een MotoG (2d gen)
er was eens......

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #163 Gepost op: 5-08-2015, 12:39:45 »
Naar aanleiding van mijn vraag in een ander topic kreeg ik de tip om mijn vraag hier eens neer te zetten dus bij deze :D

Ik mag mijn abbo verlengen van mijn telefoon maar heb echt geen idee welke telefoon ik wil en of ik bij T-mobile wil blijven want die hebben vaak geen dekking in de dorpen om Helmond heen.

Ik heb nu een Nokia Lumia en op zich daar heel tevreden over alleen worden er door spelshows / widm enz geen apps voor gemaakt dus als ik dat wel wil moet ik over naar Android.
Enige wat ik wel weet is dat ik geen Samsung meer wil. Die heb ik hiervoor een gehad en niets dan problemen mee gehad.

Wie kan me wat advies geven wat te doe  qua provider en/of toestel

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #164 Gepost op: 5-08-2015, 18:40:09 »
Qua providor, ik zit net als Vieffan bij Simyo, uitstekend, goede dekking, goede prijs, geen klachten. Maakt gebruik van het netwerk van KPN en met KPN of een aanverwant heb ik nog nooit problemen qua bereikbaarheid gehad. Iit tot bijv een T-Mobile, één keer gehad, ik wist niet hoe snel ik daar weg moest.

Telefoon zelf hangt denk ik een beetje van je budget af. Ik ben zelf een Samsung fan, dus ik vrees dat daar iemand anders je moet helpen. ;)

Online Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #165 Gepost op: 5-08-2015, 18:54:10 »
Simyo heb ik inderdaad ook, is ook niet zo duur ::ok::

Als je voor lage prijzen gaat zou ik bij Huawei of toch Samsung kijken, en volgens mij is MotoG ook niet zo duur. Als je meer budget hebt, zou ik naar de One plus One kijken :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #166 Gepost op: 5-08-2015, 20:30:31 »
Ik heb de laatste jaren steeds abbo's gepakt incl. toestel. Dan hoef je meestal niets bij te betalen.

Simyo is toch alleen sim only en/of prepaid??

De toestellen ken ik niet dus daar ga ik eens even naar neuzen :D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #167 Gepost op: 6-08-2015, 10:27:45 »
Klopt Simyo is alleen sim only, volgens mij geen prepaid. Ik vind dat juist prettig, want die abbo's met toestel zijn in verhouding echt veel duurder als je wat langer dan een jaar met een toestel doet. Huidige toestel heb ik al bijna 3 jaar en was dus echt veeeel goedkoper uit door hem los te kopen.

Huawei hoor ik laatste tijd steeds meer over, iemand die hier persoonlijk ervaring mee heeft?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #168 Gepost op: 6-08-2015, 11:56:07 »
Toestellen gaan bij mij normaliter niet langer dan 2 jaar mee. Ik gebruik die dan ook wel heel intensief natuurlijk want ik lig merendeel van de dag op de bank en dus via mijn telefoon online. Kijk mijn mail vaak via de telefoon enz.

Moet wel zeggen dat de Nokia die ik nu heb het tot nu goed volhoud :D
De Samsung die ik hiervoor had was na een half / driekwart jaar al aan het begeven :D


Online Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #169 Gepost op: 7-08-2015, 10:01:11 »
Als je nokia gewend bent zou ik gewoon weer een nokia doen eigenlijk :p hoewel je dan natuurlijk met de niet beschikbare apps zit maar dat lijkt me een kwestie van tijd toch?

Ik heb Huawei, maar die heb ik pas een paar maanden. Tot nu toe heel tevreden. Batterij is veeeeeel beter dan Samsung en dat is een verademing ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #170 Gepost op: 7-08-2015, 10:25:41 »
Citaat
Als je nokia gewend bent zou ik gewoon weer een nokia doen eigenlijk :p hoewel je dan natuurlijk met de niet beschikbare apps zit maar dat lijkt me een kwestie van tijd toch?
Dat dacht ik 2 jaar geleden ook van die apps zullen nu wel snel komen maar niet dus  ::rofl::

Vandaar dat ik inderdaad hard twijfel of ik toch niet terug moet naar Android. :D

Huawei heb ik inmiddels wel meerdere positieve dingen over gelezen. HTC ook wel maar ook weer veel negatieve dingen dus best lastig

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #171 Gepost op: 7-08-2015, 10:56:07 »
Ben nog steeds heel tevreden over mijn motoG van motorola. Ik heb hem nu bijna een jaar. Zit bij telfort. Ben niet tevreden, maar ook niet ontevreden.. Mijn versie heeft nog geen 4G, maar de 2015 versie heeft dat wel
er was eens......

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #172 Gepost op: 18-08-2015, 22:02:25 »
Ik heb besloten de Samsung Galaxy S3 Neo te kopen. Morgen ga ik hem bestellen, dus ernstige bezwaren kun je voor die tijd indienen ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #173 Gepost op: 19-08-2015, 00:30:50 »
Ik heb nog niets besloten. Als ik me weer wat fitter voel ga ik wel eens verder zoeken

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #174 Gepost op: 19-08-2015, 22:16:32 »
Ik heb sinds vandaag de samsung galaxy a3, en hij is de eerste paar uur in ieder geval heel fijn. Grote verbetering met wat ik eerder had. Vooral ook omdat die niet meer aanging. Dus ik moest wel een nieuwe.


En er zit een functie op waarbij je selfies kunt nemen en hij automatisch je huid egaliseert, je ogen groot maakt en je hoofd smaller doet lijken - dus dat is echt datgene wat ik altijd al miste in mijn leven, dus dat kan ook weer van de bucket list.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #175 Gepost op: 19-08-2015, 22:20:07 »
::rofl:: ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #176 Gepost op: 19-08-2015, 22:43:24 »
 ::rofl:: dus binnenkort komt er een selfie reeks :D

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #177 Gepost op: 19-08-2015, 22:51:12 »
als ik zo'n mooie stok had, zouden jullie niet meer van m'n hoofd afkomen  ;)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #178 Gepost op: 19-08-2015, 22:53:43 »
als ik zo'n mooie stok had, zouden jullie niet meer van m'n hoofd afkomen  ;)

Die stokken zijn voor een rotkoopje te verkrijgen op de stranden van Italië. Als ik dat had geweten, had ik er 1 voor je meegenomen
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #179 Gepost op: 19-08-2015, 22:59:54 »
 ::rofl::


Lief, maar ik ik ben al dolgelukkig met de egaliseerfunctie op mijn mobiel  ;)