Auteur Topic: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?  (gelezen 71079 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #80 Gepost op: 11-02-2014, 21:18:46 »
Zie mijn antwoord waar je de vraag eerder stelde. Kan natuurlijk niet gaan crossposten. ;D

Dit topic gaat trouwens over telefoons en niet over laptops :-X ;)
Geniet nooit met mate...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #81 Gepost op: 11-02-2014, 21:35:07 »
Kan even niet vinden waar het eerder ter sprake kwam :P

Dus dan maar hier: heb zelf een HP, en die bevalt prima.
Terwijl ik toch zeker voldoende tabbladen gebruik.
Hoewel firefox daarin vrij handig bij opstarten de tabbladen niet laad - dus zolang je ze niet aanklikt om te verbruiken trekken ze ook [praktisch] niets.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #82 Gepost op: 11-02-2014, 22:23:32 »
Kan even niet vinden waar het eerder ter sprake kwam :P

Dat was ergens in een kelder, en daar komt een hulpdakdekker natuurlijk niet. :P
Geniet nooit met mate...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #83 Gepost op: 11-02-2014, 23:18:57 »
Dank voor de antwoorden ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #84 Gepost op: 25-03-2014, 19:37:18 »
Is dit ook het topic voor telefoonproblemen,of hadden we daar een ander topic voor.  ???


In ieder geval: Ik heb sinds een poosje problemen met Swype. Krijg in plaats van een wit vak waar ik tekst kan typen een grijs vak te zien en op welke toets ik ook druk,daar komt geen letter te staan. Het is vaak heel veel opnieuw proberen voor hij het eindelijk weer eventjes doet.. Heb al andere toetsenborden gedownload,maar daar heb ik hetzelfde mee.

Iemand enig idee hoe dat komt? ???

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #85 Gepost op: 4-08-2014, 11:51:51 »
Ik ben nu ook somewhat hip met een fone die smarter is dan ik :-X

't is alleen niet een HTC, en ook geen samsung, en ook geen nieuwe iPhone - maar een One Plus One ::sorry::

Ohja, en ik heb er nog niet zo veel aan, want mn dataloze voorgaande abo loopt nog tot eind deze maand ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #86 Gepost op: 4-08-2014, 12:39:34 »
Ik ben nu ook somewhat hip met een fone die smarter is dan ik :-X

't is alleen niet een HTC, en ook geen samsung, en ook geen nieuwe iPhone - maar een One Plus One ::sorry::

Ohja, en ik heb er nog niet zo veel aan, want mn dataloze voorgaande abo loopt nog tot eind deze maand ;D

Daar bestaat WIFI voor toch??

Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #87 Gepost op: 4-08-2014, 13:05:00 »
Ja mevrouw.



 :P


Maar de wifi heeft een wachtwoord van.. nouja, ik denk 128 tekens. Dusssss dat komt later wel een keer ::zwaai::
En ik heb nog geen screenprotector, dus momenteel levert het allemaal vette vingers op [vet man!].

Maar ik geef toe dat het mogelijk is ;)


Om, ten overvloede, nog eens te illustreren hoeveel dommer ik ben dan 't ding: ik snapte aanvankelijk niet hoe de simkaart er in moest. ::tandpastasmiley::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #88 Gepost op: 4-08-2014, 13:09:29 »
Ja mevrouw.



 :P


Maar de wifi heeft een wachtwoord van.. nouja, ik denk 128 tekens. Dusssss dat komt later wel een keer ::zwaai::
En ik heb nog geen screenprotector, dus momenteel levert het allemaal vette vingers op [vet man!].

Maar ik geef toe dat het mogelijk is ;)


Om, ten overvloede, nog eens te illustreren hoeveel dommer ik ben dan 't ding: ik snapte aanvankelijk niet hoe de simkaart er in moest. ::tandpastasmiley::

Wie heeft er dan ook een wachtwoord van 128 tekens haha XD.

Ach je bent iig hipper dan ik, ik heb snogsteeds geen smartphone :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #89 Gepost op: 4-08-2014, 13:12:45 »
Misschien zijn het er 64. I don't know, 't is zo'n 2n getal - en vrij lang ::hypocriet::


Yup dat herinnerde ik me :) Maar jij had toch een iPod Touch waar je praktisch hetzelfde mee kon [behalve wellicht bellen]?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #90 Gepost op: 4-08-2014, 13:32:05 »
Misschien zijn het er 64. I don't know, 't is zo'n 2n getal - en vrij lang ::hypocriet::


Yup dat herinnerde ik me :) Maar jij had toch een iPod Touch waar je praktisch hetzelfde mee kon [behalve wellicht bellen]?

haha XD

Ja, das waar, dus een beetje vals spelen doe ik wel :P.. Al begint mn ipod een beetje bejaard te worden en werkt niet echt lekker meer (hij is erg sloom en de batterij loop heel snel leeg).
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #91 Gepost op: 4-08-2014, 20:16:09 »
Neem ook een OPO ::hypocriet::


Het bleken 64 tekens te zijn.. en het makke is dat het ding helemaal a-okay is als je een verkeerd wachtwoord invoert. That is: hij zegt dat het opgeslagen is en iets met WAP/WAP2 beveiliging - maar vertikt te melden waarom hij eigenlijk geen internet heeft.
Maargoed, dat was dus omdat hij helemaal niet op t wifi netwerk zat ::)

Ook weer opgelost. :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #92 Gepost op: 4-08-2014, 20:47:28 »
Neem ook een OPO ::hypocriet::


Het bleken 64 tekens te zijn.. en het makke is dat het ding helemaal a-okay is als je een verkeerd wachtwoord invoert. That is: hij zegt dat het opgeslagen is en iets met WAP/WAP2 beveiliging - maar vertikt te melden waarom hij eigenlijk geen internet heeft.
Maargoed, dat was dus omdat hij helemaal niet op t wifi netwerk zat ::)

Ook weer opgelost. :P

Hahaha.. Zo slim zijn die foons dus
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #93 Gepost op: 15-11-2014, 16:16:48 »
Ook op zoek naar een Smartphone (Android). Hoeft niet per se het nieuwste van het nieuwste te zijn, maar het liefst wel iets waar ik nog een aantal jaar mee vooruit kan. Dus genoeg snelheid en ruimte voor updatende apps en hier en daar een foto.

Qua specs zit ik zelf te denken aan minimaal 8 gB geheugen, 1-1,5 gHz processor (quad core) en 5-8 megapixel camera, maar misschien is dat wel veel meer dan ik nodig heb. Zelf kom ik uit op de Galaxy S3 of eventueel de S3 Mini. Wat hebben jullie, hoe bevalt dat en hoe lang denk je er nog mee te kunnen doen?


@hdd, hoe kom je aan zo'n OPO en wat betaal je daarvoor? Kon geen Nederlandse prijzen vinden.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #94 Gepost op: 15-11-2014, 16:26:56 »
Sinds een maand heb ik de moto g next generation van €185. Volgens de jongste een goed toestel voor dat geld. Ben tot nog toe heel tevreden.
er was eens......

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #95 Gepost op: 15-11-2014, 16:44:03 »
Vader het idd ook een moto g, en die doet altijd eerst uitgebreid onderzoek voor hij dergelijke dingen koopt ;)

@hdd, hoe kom je aan zo'n OPO en wat betaal je daarvoor? Kon geen Nederlandse prijzen vinden.

OPO is op sommige gebieden wat onconventioneel.
Een daarvan is dat ze aanvankelijk alleen met een invite systeem verkochten. Dat zit nu zo rond het eind, dus binnenkort waarschijnlijk ook gewoon verkrijgbaar. Maar zelfs dan alleen via internet geloof ik, geen tussenhandelaren.

Voordeel is vrij geweldige hardware specs, en heerlijk operating systeem (zegmaar Android met waar meer privacy instellingen).
Maar is wat duurder dan jouw andere opties. 300 voor telefoon, en iets van.. 20 of 25 verzendkosten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #96 Gepost op: 15-11-2014, 17:04:17 »
Vader het idd ook een moto g, en die doet altijd eerst uitgebreid onderzoek voor hij dergelijke dingen koopt ;)


ik heb zo'n onderzoekend kind
er was eens......

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #97 Gepost op: 15-11-2014, 17:11:25 »
Las inderdaad al wat lovende recensies over de OnePlus One. In de gaten houden voor een eventuele volgende smartphone.

Moto G gaat mee in de vergelijking (of weten jullie toevallig wat de voordelen zijn ten opzichte van vergelijkbare telefoons, zoals de S3?).
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #98 Gepost op: 15-11-2014, 17:20:36 »
Ik heb een samsung s3 mini en ik ben echt helemaal klaar met samsung. Mijn vorige telefoon ging na anderhalf jaar steeds opnieuw opstarten, mijn huidige telefoon doet dit nu al geruime tijd, ook is de batterij erg snel leeg vind ik (ik doe er gemiddeld een dag mee en ik speel over het algemeen vrij weinig spelletjes, als ik spelletjes speel, is ie sneller leeg).

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #99 Gepost op: 15-11-2014, 17:29:53 »
Een dag is heel normaal hoor dat ie dan leeg is  ::jaja::
You'll never walk alone