Auteur Topic: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?  (gelezen 71078 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #220 Gepost op: 17-09-2016, 23:22:56 »
@Elise: een hoesje zul je inderdaad minder makkelijk kunnen vinden dan een hoesje van de iPhone, Samsung, etc. Maar zoek dan bijvoorbeeld eens bij een GSM-shop, die hebben vaak universele (merkloze) hoesjes, die soms verrassend goed passen.


Je zou toch denken dat iets van Wiko en Huawei ook makkelijk te vinden is, maar die merken moeten zich klaarblijkelijk nog bewijzen in Nederland.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #221 Gepost op: 18-09-2016, 00:35:43 »
Heb mijn hoesje via ebay gekocht.. 10€ inclusief verzenden vanuit china
er was eens......

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #222 Gepost op: 18-09-2016, 07:54:10 »
@Elise: een hoesje zul je inderdaad minder makkelijk kunnen vinden dan een hoesje van de iPhone, Samsung, etc. Maar zoek dan bijvoorbeeld eens bij een GSM-shop, die hebben vaak universele (merkloze) hoesjes, die soms verrassend goed passen.


Je zou toch denken dat iets van Wiko en Huawei ook makkelijk te vinden is, maar die merken moeten zich klaarblijkelijk nog bewijzen in Nederland.

Ik heb dr een via gsm shop.. maar de kwaliteit is om te janken. Die van mij was binnen 2 weken stuk. Toen geklaagd, maar mn vervanging was hetzelfde....
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #223 Gepost op: 18-09-2016, 10:56:51 »
Jammer, was een poging waard geweest. Je zou haast denken dat Wiko  ook met een eigen lijn zou komen, maar die is er klaarblijkelijk nog niet.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #224 Gepost op: 3-11-2016, 22:25:23 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #225 Gepost op: 9-11-2016, 14:22:28 »

::rofl::

Die derde verdieping maakte het  ::rofl::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #226 Gepost op: 17-02-2017, 14:58:01 »
Mijn oude Samsung werkt ook nog steeds, maar de datum loopt niet verder dan 2016!  >:(  Zal ik dan nu maar eindelijk eens een smartphone kopen? 
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #227 Gepost op: 17-02-2017, 17:53:35 »
Mijn oude Samsung werkt ook nog steeds, maar de datum loopt niet verder dan 2016!  >:(  Zal ik dan nu maar eindelijk eens een smartphone kopen? 

Heb je het niet ergens per ongeluk zelf veranderd in een Datum en Tijd-achtig menuutje?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #228 Gepost op: 17-02-2017, 18:54:49 »
je bent niet de enige Samsungbezitter met dit probleem. Oudere toestellen hebben daar vaker last van. Kennelijk wil men graag dat je regelmatig een nieuw toestel aanschaft. Of je daar ook voor voelt is een beslissing die alleen jij kunt nemen. Een smartphone is leuk, maar het blijft een hebbedingetje. En als je er alleen mee belt heb je aan een simpel toestel genoeg.
er was eens......

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #229 Gepost op: 17-02-2017, 23:18:50 »
Heb je het niet ergens per ongeluk zelf veranderd in een Datum en Tijd-achtig menuutje?

 nee toch  ???
...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #230 Gepost op: 17-02-2017, 23:22:50 »
je bent niet de enige Samsungbezitter met dit probleem. Oudere toestellen hebben daar vaker last van. Kennelijk wil men graag dat je regelmatig een nieuw toestel aanschaft. Of je daar ook voor voelt is een beslissing die alleen jij kunt nemen. Een smartphone is leuk, maar het blijft een hebbedingetje. En als je er alleen mee belt heb je aan een simpel toestel genoeg.

Ik had het nog niet uitgezocht, wilde al gaan googelen. Zelfde probleem met m'n videorecorder (jaja, die bestaan nog  ;D), die is nu niet meer te programmeren  ::)  Smartphone lijkt me erg handig onderweg met het ov. Maar hoeveel zijn jullie per maand kwijt als ik vragen mag?
...maar soms even niet :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #231 Gepost op: 18-02-2017, 09:08:25 »
Hangt er vanaf wat je kiest. Ik ben 10 euro in de maand kwijt, maar ik heb los het toestel (Samsung Galaxy S7) gekocht. Dat kost éénmalig even wat, maar ik hoop dat ie wel even meegaat.

Als je er alleen van plan mee bent wat te appen, is dat wel de manier, want een 'gratis' toestel en dan vervolgens 40/50 euro pm aan abonnementskosten haal je er nooit uit.  ::ohno:: 

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #232 Gepost op: 18-02-2017, 09:42:14 »
Ik heb een wiko gekocht van 150 euro (die het echt heel prima doet) en heb nogsteeds gewoon prepaid. Ik koop maandelijks een internet bundeltje van 10 euro en dan heb ik met alle bonussen ruim 1 gig aan internet en dat maak ik nooit op.. Ben maandelijk dus tussen de 10 en 15 euro kwijt aan mn telefoon (even los van de investering in mn telefoon zelf)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #233 Gepost op: 18-02-2017, 10:27:38 »
O, dat valt mee!  ::oink::  Bedankt voor de info!  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #234 Gepost op: 18-02-2017, 12:13:08 »
Ik koop maandelijks een internet bundeltje van 10 euro en dan heb ik met alle bonussen ruim 1 gig aan internet en dat maak ik nooit op..

En wie heeft er nou meer dan 1 gig nodig? :)

--

je moet inderdaad een los toestel kopen, dat is veel voordeliger. Maar je hebt al een basic smartphone vanaf.. 100-150 euro.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #235 Gepost op: 18-02-2017, 13:14:01 »
En wie heeft er nou meer dan 1 gig nodig? :)

--

je moet inderdaad een los toestel kopen, dat is veel voordeliger. Maar je hebt al een basic smartphone vanaf.. 100-150 euro.

Nou ik niet XD maar de laatste tijd als ik 1 gig koop krijg ik veel meer XD

Mijn smartphone van 150 euro is wat mij betreft heel degelijk. Ben nog niet echt iets tegen gekomen wat ie niet kan. Wellicht een mindere camera, een oudere/langzamere versie van android en minder geheugen dan dure smartphones.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #236 Gepost op: 18-02-2017, 13:21:13 »
ik betaal aan abonnement 15 euro in de maand en heb een los toestel gekocht. Een los toestel kan je idd net zo duur maken als je zelf wilt. Sowieso scheelt het vaak al waar je een toestel koopt :D
er was eens......

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #237 Gepost op: 18-02-2017, 13:29:12 »
Ik betaalde altijd €8 voor beetje internet en 100 belminuten/sms'jes
Nu wil ik veel internet dus betaal nu €14 (2 GB internet ::jaja:: )
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #238 Gepost op: 18-02-2017, 17:55:33 »
ik heb inclusief toestel en onbeperkt alles en ik betaal iets van 30 euro geloof ik
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: HTC of Samsung of toch de nieuwe Iphone?
« Reactie #239 Gepost op: 21-06-2017, 17:57:59 »
Sinds vandaag gebruik ik de Huawei P10.

Geen achteruitgang, ten opzichte van wat ik had: de Samsung Galaxy S6