Auteur Topic: Patronen  (gelezen 9992 keer)

Offline Suzanna

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Patronen
« Gepost op: 22-01-2009, 23:49:04 »
Het leek mij handig, in het kader dat er waarschijnlijk meer wedstrijden gaan komen van wie het mooiste tuintje heeft. Om een schema op te stellen hoe je producten eruit zien als je ze gaan zaaien en hoe ze eruit zien als ze klaar zijn. Zo kan je hele creatieve patronen maken.

Zodra ik weer nieuwe screens van producten heb gemaakt, zal ik ze weer up-daten hier.  ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 23-01-2009, 10:33:06 door Suzanna »
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Patronen
« Reactie #1 Gepost op: 23-01-2009, 00:05:56 »
Je kunt de plaatjes van de verschillende producten ook vinden op de Duitstalige Wurzelpedia.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Patronen
« Reactie #2 Gepost op: 23-01-2009, 04:57:51 »
wow, handig ::ok::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Suzanna

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Patronen
« Reactie #3 Gepost op: 23-01-2009, 10:33:30 »
Je kunt de plaatjes van de verschillende producten ook vinden op de Duitstalige Wurzelpedia.

Oh. :( Nou ja, ik ga er toch mee door, vind het leuk om te doen.
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Patronen
« Reactie #4 Gepost op: 23-01-2009, 13:14:37 »
Oh. :( Nou ja, ik ga er toch mee door, vind het leuk om te doen.
Voor beide opties is iets te zeggen. Door ze hier te plaatsen, heb je ze ook bijdehand. Wurzelpedia is echter ook meteen compleet.

Offline Tjoes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Het is hier 9 uur vroeger dan bij jullie
Re: Patronen
« Reactie #5 Gepost op: 24-01-2009, 04:23:05 »
Ah op dat wurzelimperium staat dus ook oogst hoeveelheid enzo. Heel handig. Ben wel blij dat ik duits kan lezen.. ;D
Save the Earth, it's the only planet with chocolate

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Patronen
« Reactie #6 Gepost op: 24-01-2009, 12:17:27 »
En daarvoor ben je helemaal naar de andere kant van de wereld verhuisd om daar achter te komen?

Overigens is de insteek van de komende wedstrijd niet zozeer het ´mooiste´ tuintje, maar  je eigen creativiteit met de beschikbare ´patronen´.

Ik zeg met nadruk ´beschikbaar´, omdat het nog wel een tijd zal duren voor iemand een olijfboom kan gebruiken in het patroon.

Dus: wees creatief met de middelen die je op het moment van de wedstrijd ter beschikking hebt. Koop desnoods ontbrekend zaaigoed in, als je vind dat het betreffende gewas het voor jou beste resultaat oplevert.

Ik moet zeggen: een ´grid´ van 17 bij 12 biedt voldoende mogelijkheden om er iets leuks van te maken.

Jullie hebben nog een week om te oefenen, en dan nog een week om je eindresultaat op te sturen.

Ben nog steeds aan het zoeken naar een mogelijkheid om dat te doen. Je KAN uploaden naar een website zoals imageshack of Photobucket, en dan kan ie wel via pm naar mij worden verzonden. Maakt niet uit hoe je inzending wordt verzonden, als je de datums maar in de gaten houdt. 7 februari inzaaien van paprika´s is bijvoorbeeld ´kantje boord´.


Offline Tjoes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Het is hier 9 uur vroeger dan bij jullie
Re: Patronen
« Reactie #7 Gepost op: 26-01-2009, 01:41:30 »
Nee daar heb ik 5 jaar duits voor gehad Jos.... :P

Ben allerlei patroontjes aan het uitproberen, kijken of het wat wordt  ::vergroot::
Save the Earth, it's the only planet with chocolate

Offline Lativa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Patronen
« Reactie #8 Gepost op: 1-03-2009, 15:00:42 »
Duits is ook niet moeilijk teleren.
Najah ik heb makkerlijk praten :P Ik ben duits 1/4 dan
haha!
Alles moet kunnen gaan, je moet alleen je best doen.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Patronen
« Reactie #9 Gepost op: 17-08-2009, 18:51:37 »
Er is ook een Engelse site;  http://wip.gruensteidl.com/Molepedia/main/index.php5?title=Molepedia

Staat ook zo'n mooi overzicht van hoe een gewas groeistadia doorgaat, http://wip.gruensteidl.com/Molepedia/main/index.php5?title=States_of_growth
« Laatst bewerkt op: 17-08-2009, 18:55:06 door Pilgrim »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Patronen
« Reactie #10 Gepost op: 18-08-2009, 11:34:45 »
Volgroeide palmpjes vind ik eigenlijk te leuk om zomaar weg te geven. Daarom plant ik ze hier maar in een bericht.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Patronen
« Reactie #11 Gepost op: 18-08-2009, 23:48:18 »
Volgroeide palmpjes vind ik eigenlijk te leuk om zomaar weg te geven. Daarom plant ik ze hier maar in een bericht.
::ok::  Zijn ook heel leuk   ::jaja::