Auteur Topic: vreemde forumnamen  (gelezen 5855 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
vreemde forumnamen
« Gepost op: 21-02-2009, 11:59:27 »
De laatste tijd valt me op dat nieuwe leden soms onuitspreekbare, of om een andere reden vreemde, forumnamen kiezen. het is lastig om bijvoorbeeld iemand als JKHIGY*870- aan te spreken, en dat was meen ik in het verleden ook een van de redenen om begrijpelijke en niet aanstootgevende namen aan te raden.

sommige mensen zie je na afloop van het molseizoen niet meer terug, en die registreren zich volgend jaar weer opnieuw, omdat ze hun eigen forumnaam (ja vinden jullie het gek?) niet meer weten.

Niet echt een groot probleem, het viel me gewoon op........


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vreemde forumnamen
« Reactie #1 Gepost op: 21-02-2009, 12:12:26 »
Natuurlijk niet allemaal,maar van sommigen denk ik dat ik weet waarom men vreemde forumnamen gebruikt. Verder ga ik er niet op in,maar als je wil weten wat ik bedoel,je weet me te vinden he  ;)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: vreemde forumnamen
« Reactie #2 Gepost op: 21-02-2009, 16:27:27 »
Als je een vreemde naam ziet mag je ons natuurlijk altijd waarschuwen, via pm of op de moderatorknop drukken. Maar vaak zien wij het zelf ok al wel ;) Als iemand ook echt gaat posten krijgt ie een pm met het verzoek zijn naam aan te passen, gebeurt dat niet dan kijken we verder wat we voor 'stappen ondernemen'. Maar iemand die nooit actief is, is niet makkelijk te bereiken omdat ie dan meestal ook geen pm leest cq weer inlogt dus daar zou ik me niet zo druk om maken :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: vreemde forumnamen
« Reactie #3 Gepost op: 21-02-2009, 17:00:06 »
Dacht ik toch altijd dat je je op een forum niet alleen registreert om te lezen, maar ook om te posten.

Laatst was er iemand met alleen maar vreemde lettertekens als naam. Zal even moeten zoeken wie dat ook weer was.