Auteur Topic: ingelogd..... of niet?!?  (gelezen 5198 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
ingelogd..... of niet?!?
« Gepost op: 20-03-2009, 12:35:16 »
Vraagje: Heeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak zie ik in het infocenter staan: "uitgelogd" en tegelijkertijd sta ik wel onder de mensen die "nu online" zijn vermeld met mijn naam. Ik neem aan dat dit een bug is, want dit is ten tijde dat ik inderdaad uitgelogd ben en hoor te zijn (en dat ook ben, want ik kan iet repleyen en profielen zien en weet ik wat allemaal).
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: ingelogd..... of niet?!?
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2009, 14:18:13 »
De "nu online" is gebaseerd op de afgelopen zoveel minuten, meestal 5 tot 15.
Dus, daar kan het aan liggen?
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ingelogd..... of niet?!?
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2009, 14:26:42 »
Is dat zo? Oké, want 9 va de 10 keer ben ik direct uit de online-lijst na uitloggen. En als ik die discrepantie heb tussen on- en off-line dan log ik in en een seconde later weer uit... en dan ben ik direct erna ook uit de online-lijst verdwenen... dat zou toch niet moeten kunnen als die lijst op de laatste 5-10minuten gebaseerd is, toch? ???

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ingelogd..... of niet?!?
« Reactie #3 Gepost op: 20-03-2009, 14:32:58 »
Je logt bijv. eerst in op RN, dan zie je de startpagina met het overzicht. Stel je logt niet uit, je vertrekt van deze pagina, dan blijf je nog 15 minuten staan bij Nu Online. Als je van die overzichtspagina nu vertrekt naar het WIDM board of het ER board, dan heb je de startpagina verlaten, maar heb je nog niet ingelogd op WIDM.com. Je staat dan nog bij Nu Online omdat je nog niet 15 minuten weg bent van die startpagina.

Als je actief uitlogt ben je wel direct uit dat lijstje Nu Online vertrokken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ingelogd..... of niet?!?
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2009, 14:38:50 »
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... oké dat snijdt hout (en geeft ook een beetje mijn surf- en internet-springgedrag aan)...

Dank aan jullie beiden voor het antwoord... nu slaap ik vanavond alweer een stuk beter zonder al die BUG-zorgen en zo ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"