Auteur Topic: Amerikaanse Mol en Celebrity Mole  (gelezen 1310 keer)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Amerikaanse Mol en Celebrity Mole
« Gepost op: 13-01-2003, 23:36:33 »
Hier kan je bij Virtual Viewpoints een hoop video clips zien van de 2e Amerikaanse Mol: http://abc.abcnews.go.com/primetime/themole/mole_home.html
(mss krijg ik em nog op tape *bidt* )
En je kan ook naar de Celebrity Mole videoclips kijken (die is woensdag van start gegaan daar) op: http://abc.abcnews.go.com/primetime/mole/index.html (ook bij virtual viewpoints)
Let vooral op het vakje select a video, want er zijn er dus meer dan 1.  
Het Sheep Herding filmpje is wel grappig! Op het laatst houdt iemand het hekje open om er een schaap in te laten doen door een ander, maar zo ontsnapt het schaap dat ze al gevangen hadden, waarop die ene meteen:"You're the mole!"








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Amerikaanse Mol en Celebrity Mole
« Reactie #1 Gepost op: 14-01-2003, 00:09:14 »
Niet teveel vertellen Robs, misschien kunnen we em nog es gebruiken voor de molathon ;-)







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Amerikaanse Mol en Celebrity Mole
« Reactie #2 Gepost op: 14-01-2003, 07:03:54 »
Indeed, lijkt me namelijk een erg leuke serie :D







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Amerikaanse Mol en Celebrity Mole
« Reactie #3 Gepost op: 14-01-2003, 11:39:38 »
Nou ik vind er maar een paar domme opdrachten tussenzitten. Een ingevette tuinkabouter ronddragen bijvoorbeeld is nou niet echt zo sensationeel.
En waarom er nou perse een hoop gedoe moet gedaan worden in de reeks zelf als een van de kandidates bij het bezoek van de familie door haar vriend ten huwelijk wordt gevragen. Heeft echt niks meer met De Mol te maken. (Of zorgt de mol ervoor dat ze weer gaan scheiden?  *insert duivelsmilie* )








Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Amerikaanse Mol en Celebrity Mole
« Reactie #4 Gepost op: 21-01-2003, 19:23:52 »
als iemand het voor mekaar krijgt om die serie te pakken te krijgen... Ik hou mij ten zeeeerste aanbevolen, dat lijkt me echt geweldig, ik vind de vlaamse mol nu al geweldig!







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Amerikaanse Mol en Celebrity Mole
« Reactie #5 Gepost op: 27-01-2003, 21:18:55 »
Een ingevette tuinkabouter ronddragen bijvoorbeeld is nou niet echt zo sensationeel.

Haha  ;D Zelfs van een programma als de Mol weten ze nog iets belachelijks te maken!








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Amerikaanse Mol en Celebrity Mole
« Reactie #6 Gepost op: 30-01-2003, 15:28:58 »
Wees daar maar zeker van! Die Celebrity Mole is helemaal pet. Ze moeten een muis door een doolhof laten lopen en eten wat er in het vakje ligt waar de muis heengaan. Er liggen allemaal verschillende soorten pepers. Nou, wauw wat een opdracht, een pepertje eten.
En in de nieuwe clips kun je nu zien dat de 2 overblijvende mannen een hula rokje moeten aandoen en een soort bh en dan een dom dansje doen op het liedje Tiny Bubbles! Kan het nog lamer?  >:(
Ze vern**ken heel De Mol.