Auteur Topic: Het Zesde Zintuig  (gelezen 6103 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Het Zesde Zintuig
« Gepost op: 31-03-2009, 20:07:43 »
Na 2 jaar competitie gaan de beste paragnosten dit seizoen aan de slag met (onopgeloste) moordzaken. Vooral Tessa (winnares eerste seizoen) vind ik erg goed :) En Beau is een geweldige presentator hier, serieus, emotioneel op zijn tijd, begaan en ook plukje humor ::ok:: Zijn er meer die dat kijken?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Zesde Zintuig
« Reactie #1 Gepost op: 31-03-2009, 20:11:54 »
 ::joehoe::

Verbazend trouwens dat de verschillende paragnosten vaak dezelfde dingen vertellen bij de verschillende zaken. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Het Zesde Zintuig
« Reactie #2 Gepost op: 31-03-2009, 20:16:49 »
Verbazend trouwens dat de verschillende paragnosten vaak dezelfde dingen vertellen bij de verschillende zaken. ::ok::

Gelukkig wel :) Lijkt me voor de nabestaanden ook wel fijner, maar er is altijd wel iemand die er uit springt he, die heel dichtbij mag komen?! Dat is zoo mooi!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Zesde Zintuig
« Reactie #3 Gepost op: 31-03-2009, 20:25:24 »
Vooral Tessa (winnares eerste seizoen) vind ik erg goed :)

Mee eens. Maar ook Peter en Ingomar vind ik goed. De rest spreekt me wat minder aan. Deze drie worden volgens mij ook het vaaks 'ingezet' dit seizoen.
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Het Zesde Zintuig
« Reactie #4 Gepost op: 31-03-2009, 20:26:50 »
Mee eens. Maar ook Peter en Ingomar vind ik goed. De rest spreekt me wat minder aan. Deze drie worden volgens mij ook het vaaks 'ingezet' dit seizoen.

Ja inderdaad, zijn alledrie heel goed. En Nicolien vind ik een prettige vierde :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Het Zesde Zintuig
« Reactie #5 Gepost op: 31-03-2009, 20:57:46 »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Zesde Zintuig
« Reactie #6 Gepost op: 31-03-2009, 21:01:46 »
Geniet nooit met mate...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Het Zesde Zintuig
« Reactie #7 Gepost op: 31-03-2009, 21:17:46 »
toch kan een beetje tegengas geen kwaad   ::)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Zesde Zintuig
« Reactie #8 Gepost op: 31-03-2009, 21:24:47 »
toch kan een beetje tegengas geen kwaad   ::)

Tuurlijk, maar ten eerste is dit topic hier niet voor bedoeld volgens mij en ten tweede dan graag op een genuanceerde manier en niet op een van-dik-hout-zaagt-men-planken manier zoals dit soort instanties vaak hanteert.
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Het Zesde Zintuig
« Reactie #9 Gepost op: 29-10-2009, 09:29:45 »
Hoe symphatiek Robert ten Brink ook is, ik vond Beau toch iets beter bij het programma passen. Miss moet Robert er nog in groeien, hij heeft nog iets minder band met de paragnosten. Maar het lijkt soms ook een beetje sensatie nu. Maar goed... die man die nu in Oldenzaal is aangehouden voor de moord op die lerares lijkt dus idd erg veel op de compositietekening van de paragnosten ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.