Auteur Topic: Examen vrees  (gelezen 26691 keer)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Examen vrees
« Reactie #20 Gepost op: 16-01-2003, 21:14:18 »
ja en dit jaar nog meer dan andere jaren want nu krijgen we stof van 6 maand te verwerken met juni  :-\ kweet wel dat dat aan de unief nog meer zal zijn maar het is toch wel beangstigend







banaan begint met een b, soms met een s

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Examen
« Reactie #21 Gepost op: 27-02-2004, 17:28:37 »
Dit jaar moet ik examen doen (van het VWO) en ik ben erg benieuwd hoe andere mensen hun examenjaar ervaren (maakt niet uit of je op de VMBO, HAVO of VWO zit). Ben jij zenuwachtig voor het eindexamen of wordt het een makkie meldt het hier.
Je mag je natuurlijk ook melden als je binnenkort een ander examen moet afleggen, bijvoorbeeld je rijexamen ofzo.

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Examen vrees
« Reactie #22 Gepost op: 28-02-2004, 17:34:22 »
Dinsdag rijexamen!!!

Heb zoiets van ik kan het...als het lukt ben ik superblij...als het niet lukt is dat errrrrug klote maarja kan ook gebeuren. Ik probeer niet zoveel te stresse..dat heeft nie zoveel nut om te doen, maarja zie dat maar 's tege te houde.. ::tandpastasmiley::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Examen vrees
« Reactie #23 Gepost op: 28-02-2004, 17:35:12 »
ik moet dit jaar examen doen van de havo. Maar k denk er nu nog niet over na. K denk dat ik 2 week vantevoren een stress-aanval krijg en dan heel hard ga leren. Maar nu nog niet! T enige waar ik nu al wel zenuwachtig voor ben is LSD. Het thema is Middeleeuwen. En dan moet je dus verkleed. Weet iemand wat die mensen aanhadden toen?

Offline alathea

  • Forumlid
Re: Examen vrees
« Reactie #24 Gepost op: 2-03-2004, 14:08:36 »
Je zou lompen aan kunnen trekken en met een ratelding die je krijgt bij de zakjes snoep kunnen rondlopen.
Dan komen ze niet meer bij je in de buurt.
Maar ik denk dat je een beetje moet kijken in de trant van gothic, lijkt middeleeuws, is trouwens wel duur maar je zou het zelf kunnen maken als je goed bent in naald en draad
It's not  that easy beeing green

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Examen vrees
« Reactie #25 Gepost op: 2-03-2004, 14:16:01 »
Google, ''afbeeldingen'' aanklikken, en zoeken geeft al een aardige indruk. Sommige plaatjes zijn wat onduidelijk, maar je komt er volgens mij wel een heel eind mee. Succes!

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Examen vrees
« Reactie #26 Gepost op: 2-03-2004, 14:40:38 »
T enige waar ik nu al wel zenuwachtig voor ben is LSD.

 ??? Dat is toch een of andere drug?

Ik probeer niet zoveel te stresse..

je kan ook te weinig stressen hoor...Ik was de eerste 2 keer totaal niet zenuwachtig en toen zakte ik. De 3e keer was ik dat wel en toen slaagde ik. Dus zo zie je maar...
we're back :(

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Examen vrees
« Reactie #27 Gepost op: 2-03-2004, 21:45:39 »
Dinsdag rijexamen!!!

En En En????

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Examen vrees
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2004, 18:01:56 »
Ja klote zooi (sorry ) ben gezakt. Naja 't was de eerste keer en ik mag natuurlijk niet onder 't gemiddelde zitten  ;)

Maarja hij vond me te langzaam en rustig op de snelweg...en nog wat kleine dingetjes waarvan ik denk:
Joh echt goed rijden leer ik toch niet meer in de lessen...das ervaring!
Ik dacht werkelijk waar dat ik was geslaagd...viel ff tegen.
Was niet gespannen en kon daardoor juist goed rijden (dus voor mij is dat toch wel voordeel hoor..als ik bijv. in een rijles gespannen ben of onzeker dan maak ik veel meer fouten).
Tis is gewoon ***

Volgende keer maar weer (lekker duur ook, joepie)

Groetjes!!! ::bravo::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Examen vrees
« Reactie #29 Gepost op: 3-03-2004, 19:51:05 »


Maarja hij vond me te langzaam en rustig op de snelweg...en nog wat kleine dingetjes waarvan ik denk:

Ik dacht werkelijk waar dat ik was geslaagd...viel ff tegen.

Typisch geval dus van: 'Goh, wel goed, maar laat maar terugkomen, kunnen we nog meer geld aan haar verdienen'. 


Maar wel klote voor je, ik zal voor je duimen de volgende keer, gaat het vast beter. 

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Examen vrees
« Reactie #30 Gepost op: 3-03-2004, 21:01:36 »
Wat ontzettend jammer voor je fenn! Je zal er wel flink van balen.  :-[

'n vriendin van me is gisteren om precies dezelfde reden gezakt. Ze reed volgens de eximinator te voorzichtig en keek teveel in de spiegels. En ze had nog wel extra goed gekeken, omdat ze bij haar tussentijdse toets te horen kreeg dat ze te weinig in de spiegels keek.  :-\\

Volgens moeten ze er gewoon per dag 'n paar laten zakken en dan verzinnen ze maar zo'n flutredenen. Was bij mij ook zo.  :(

Ik duim iig voor je dat je 't de volgende keer wel haalt!  ::ok::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Examen vrees
« Reactie #31 Gepost op: 3-03-2004, 23:10:34 »
Brrrr, rijexamen, heb ik in het midden van April ook!  :-\\
2024: wie is de Mol?

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Examen vrees
« Reactie #32 Gepost op: 4-03-2004, 17:54:56 »
Dank voor jullie steunbetuigingen. Ja mn vader zei vanochtend nog dat er in de krant stond dat veel leerlingen bij examen rustig rijden en 't halen...maar daarna als ze eenmaal rijbewijs hebben veel te hard en lomp gaan rijden!
Hallo, ik rij dus liever rustig dan zo lomp, dan is het toch goed. Ik heb bij mijn examen geen andere auto's lastig gevallen. Maarja.
De gene voor mij bij diezelfde examinator was wel geslaagd...nouwja misschien wilde hij het in evenwicht houden door mij maar te laten zakken. Opzich had hij wel gelijk, ben wel wat onzeker op de snelweg...maar denkt hij dat ik dat met wat lessen extra onder controle krijg? Dat is toch gewoon ervaring die ik zelf moet opdoen.

Molcrazy...nie bang voor zijn. Gewoon rustig blijven, en als 't goed is slaag je en zo niet, dan niet  ::tandpastasmiley:: Ooit slaagt iedereen...moet je zien wat voor maloten er op de weg rijden.

 ::zwaai::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Examen vrees
« Reactie #33 Gepost op: 1-07-2004, 16:49:34 »
Bij deze wilde ik nog ff melden dat ik geslaagd ben voor m'n VWO examen. Ik heb nog wel een zogenaamde herprofilering gedaan voor Engels, want daar stond ik een 5 voor. Doordat ik voor m'n herprofilering een 7,6 heb gehaald sta ik nu een 7 voor engels op m'n eindlijst.
Nu ik geslaagd ben ga ik volgend jaar de studie Biomedische Technologie aan de Universiteit Twente beginnen. Dit weekend ben ik op kamerzoekjacht geweest (samen met een vriendin) en heb ik (en die vriendin ook) een kamer gevonden. Het is namelijk niet handig om elke dag 255 km heen en 255 km terug af te leggen.

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Examen vrees
« Reactie #34 Gepost op: 1-07-2004, 16:52:58 »
Gefeliciteerd ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Examen vrees
« Reactie #35 Gepost op: 1-07-2004, 16:54:53 »
dank je

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Examen vrees
« Reactie #36 Gepost op: 2-07-2004, 11:02:15 »
Ik krijg vanmiddag mijn tentamencijfers terug!

Dat wordt een hele leuke vakantie!!!  ::pinokkio:: ::rofl::
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Examen vrees
« Reactie #37 Gepost op: 28-05-2006, 20:53:44 »
 ::hypocriet:: hé wat vind ik nu



   Niemand aan het stressen geweest afgelopen week?
   Geen spannende verhalen van keer?
   Of nuttige tips voor je medeforummers?
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Examen vrees
« Reactie #38 Gepost op: 15-06-2006, 17:23:12 »
Eigenlijk vandaag pas een beetje examenstress gehad. Ik kon tussen 14.30 en 15.15 gebeld worden als ik gezakt was, maar...

IK BEN GESLAAGD!! ::trots::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Examen vrees
« Reactie #39 Gepost op: 15-06-2006, 17:32:00 »
Eigenlijk vandaag pas een beetje examenstress gehad. Ik kon tussen 14.30 en 15.15 gebeld worden als ik gezakt was, maar...

IK BEN GESLAAGD!! ::trots::
Ik ook!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"