Auteur Topic: Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld  (gelezen 32332 keer)

aggie

  • Gast
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #20 Gepost op: 17-01-2003, 13:00:48 »
dat afstel lijkt me een goeie zaak....

Afstel? :o Ik neem aan dat dit vlaams is voor uitstel?








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #21 Gepost op: 17-01-2003, 14:01:28 »
Ik zou het weljammer vinden als het later zou beginnen, maar idd vrijdagavond is beter, want dan loopt het niet tegelijk met idols. Als het later begint zullen veel mensen het einde niet gaan volgen ivm vakanties en dergelijken (gelukkig ben ik niet met vakantie, maar anderen wel) ik denk ook meteen aan de mfb (als die er dit jaar komt) dan zullen veel kandidaten en "fans" niet kunnen komen omdat die ook op vakantie zijn... liever vrijdagavond dus, maar daar geef ik de voorkeur aan...







always look on the bright side of life

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #22 Gepost op: 17-01-2003, 14:06:00 »
Citaat
author=Han13

Kun je trouwens zomaar bellen met de Avro?  ???

Citaat

Ja, hoor: 035-6717911

 AVRO Algemene Vereniging Radio Omroep
 
 
 's Gravelandseweg 80 1217EW Hilversum



Vragen naar De Mol.
 
 
   
 
 
 







« Laatst bewerkt op: 17-01-2003, 14:08:01 door jummer »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #23 Gepost op: 17-01-2003, 14:19:23 »
"Hallo, mag ik De Mol van u?"

"Ja hoor, momentje"

.....

"Hallo, met Nicole"....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #24 Gepost op: 17-01-2003, 14:53:57 »
Als het later begint zullen veel mensen het einde niet gaan volgen ivm vakanties en dergelijken (gelukkig ben ik niet met vakantie, maar anderen wel) ik denk ook meteen aan de mfb (als die er dit jaar komt) dan zullen veel kandidaten en "fans" niet kunnen komen omdat die ook op vakantie zijn... liever vrijdagavond dus, maar daar geef ik de voorkeur aan...

Uhhh, als de serie halverwege maart start dan zal hij toch zo tegen 't einde van mei alweer afgelopen zijn? Ik geloof niet dat dan al veel mensen op zomervakantie zijn.  :-\








Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #25 Gepost op: 17-01-2003, 16:35:13 »
Zijn er nog mensen op dees aardkloot met een video?? Er kan toch nog opgenomen worden? (jeweet wel: ouderwets met zo´n soort van boekachtig uitziend  zwart plastic ding, die je in een apparaat dauwt waar VHS op de klep staat. Dit voor de DVD-bezitters onder ons ;)).
WIDM opnemen is uiteraard ook nog handig als naslagwerk in je molonderzoek!  8)
Met nog andere woorden: ik maak me niet druk. Overmorgen kan ik weer mollen dus de eerste "cold turkey" is dan gestild.







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #26 Gepost op: 17-01-2003, 17:30:12 »
Zijn er nog mensen op dees aardkloot met een video?? Er kan toch nog opgenomen worden? (jeweet wel: ouderwets met zo´n soort van boekachtig uitziend  zwart plastic ding, die je in een apparaat dauwt waar VHS op de klep staat. Dit voor de DVD-bezitters onder ons ;)).
WIDM opnemen is uiteraard ook nog handig als naslagwerk in je molonderzoek!  8)

Tuurlijk nemen we alles op video op. En dat is niet omdat we 't niet 'live' kunnen zien, maar omdat de meeste van ons iedere aflevering zo'n 5 keer bekijken.  :)

En dat is nu juist 't punt. We zijn bang dat we tijd te kort hebben om tegelijkertijd alles te analyseren van zowel de Belgische als de Nederlandse serie. We hebben vorig jaar al uren per dag besteed aan 1 serie, dus 2 series zou betekenen dat we nog meer tijd nodig hebben! En 't houdt 'n keer op natuurlijk (ik wil ook nog wel zo'n 5 uurtjes slaap per nacht krijgen...  ;) )

Daarom zou 't gewoon fijn zijn als de series elkaar niet of niet teveel overlappen.  :)

Citaat
Met nog andere woorden: ik maak me niet druk. Overmorgen kan ik weer mollen dus de eerste "cold turkey" is dan gestild.

We maken ons alleen maar druk om 't feit dat er nog geen zekerheid is over de startdatum. Er komen nu allerlei berichten die elkaar tegenspreken, dus 't zou gewoon fijn zijn als er 'n officiele mededeling zou volgen. Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet meer zo lang gaat duren....

En dat de mensen die zich druk maken, omdat ze in april of mei op vakantie gaan, kan ik me ook goed voorstellen. 't is nu eenmaal leuker om alle afleveringen 'live' te zien, zodat je daarna gelijk erover mee kunt discussieren hier op 't forum. Als je de aflevering pas 'n aantal dagen erna kijkt, is bijna alles al tot in de verste details uitgepluisd!  ;)








aggie

  • Gast
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #27 Gepost op: 17-01-2003, 19:27:31 »
Uhhh, als de serie halverwege maart start dan zal hij toch zo tegen 't einde van mei alweer afgelopen zijn? Ik geloof niet dat dan al veel mensen op zomervakantie zijn.  :-\

Ik ga dus altijd in mei op vakantie  :-\








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #28 Gepost op: 17-01-2003, 19:38:28 »
Uhhh, als de serie halverwege maart start dan zal hij toch zo tegen 't einde van mei alweer afgelopen zijn
Aiaiai, dus wel widm tijdens examens, maaaaar de mfb dus ná de examens! ;)
...alhoewel........ :o ff in mn agenda kijken....... ah shit zeg........ nee toch zeker....... ik kom niet echt verder dan begin/midden mei..... :o hoeveel afleveringen zijn er precies??? owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww (*Annemieke aan het jammeren*) straks is die mfb midden in mn examens!!!! :'( :'( Dat wordt vooruit leren want ik moehoehoet erheen... :( :( let maar niet op mij, ben ff egoistisch aan het jammeren...








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #29 Gepost op: 17-01-2003, 20:22:52 »
hm, vind ut ook nie zo erg dat widm dusj waarschijnlijk later komt dan verwacht. Wel langer wachten natuurlijk, maar iig, zitten we nu niet meer met Idols enzo. én hoeft Han nu ook geen 2e videorecorder aanschaffen, tog? ;) of haar broer in te schakelen ::)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #30 Gepost op: 17-01-2003, 23:00:01 »
Ja nee, ik snap ook wel dat het eerder afgeloen is maar het wordt steeds verder uitgesteld hahahaha en ik wil gewoon dat het eerder begint he prik un ballonnetje nou niet stuk ;) :D ;D :P  ;D
ik weet het was weer onlogisch aan het nadenken :-[ ;)







always look on the bright side of life

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #31 Gepost op: 20-01-2003, 14:24:16 »
Ik kom terug op mijn beslissing dat het programma naar de Donderdag moet.
Omdat dan Typisch 90 word uitgezonden op Rtl 4 om 21.30
Het programma moet op Zondag komen na "Ook dat nog" om 21.35 gevolgd om 22.35 door "Toen was geluk heel gewoon" en 23.05 Kruispunt.
En dan laat je die Tv serie 'Waking The Dead" vervallen en kan je om 23.45 gewoon door gaan met de normale programering omdat wie is de mol dat uurtje tijd in neemt.
---------

20.45 Ook dat nog
21.35 Wie is de mol
22.35 Toen was geluk heel gewoon
23.05 Kruispunt
23.45 Verdere programering op NL 1

Eventueel kan het ook zo

20.45 Wie is de mol
21.45 Ook dat nog
22.35 Toen was geluk heel gewoon
23.05 Kruispunt
23.45 Verdere programering op NL 1







« Laatst bewerkt op: 20-01-2003, 14:30:25 door Pierce Brosnan »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #32 Gepost op: 20-01-2003, 14:34:23 »
(jeweet wel: ouderwets met zo´n soort van boekachtig uitziend  zwart plastic ding, die je in een apparaat dauwt waar VHS op de klep staat.
:o :oIs dat wat het is??? :o :o  
Misschien moet ik het eens meenemen naar kunst en kitch ;D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #33 Gepost op: 22-01-2003, 11:18:43 »
"Hallo, mag ik De Mol van u?"

"Ja hoor, momentje"

.....

"Hallo, met Nicole"....


Uhm Nee! De AVRO zend toch de Nederlandse Mol uit.

Aanstaande maandag gaat de kogel door de kerk. De eerste uitzending staat nu op 1 maart, wellicht dat het later wordt maar maandag hoor ik meer en weten we het "zeker"! ???








« Laatst bewerkt op: 22-01-2003, 15:05:53 door jummer »

Offline wiewasdemol

  • Forumlid
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #34 Gepost op: 22-01-2003, 16:30:25 »
mijn eerste bericht, vorig jaar durfde ik niet. over het uitstel: het kan ook zijn dat ze nog niet klaar zijn met de montage want ze zijn dit jaar veel later weggeweest dan vorig jaar.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #35 Gepost op: 22-01-2003, 16:49:16 »
vorig jaar durfde ik niet

waarom niet dan? welkom alvast  ;)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #36 Gepost op: 22-01-2003, 22:16:45 »
mijn eerste bericht, vorig jaar durfde ik niet. over het uitstel: het kan ook zijn dat ze nog niet klaar zijn met de montage want ze zijn dit jaar veel later weggeweest dan vorig jaar.

Niet bang zijn, ik ben ook niet zo'n forum/chat type maar begin hier al aardig de weg te vinden.

De montage e.d. is klaar of op schema. De zender-coordinator zoekt alleen een goed moment om de serie de ether in te sturen.

Veel plezier!! :)








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #37 Gepost op: 23-01-2003, 10:06:25 »
ik ben ook niet zo'n forum/chat type

 ??? ???
 ;)







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #38 Gepost op: 23-01-2003, 10:08:56 »
mijn eerste bericht, vorig jaar durfde ik niet. over het uitstel: het kan ook zijn dat ze nog niet klaar zijn met de montage want ze zijn dit jaar veel later weggeweest dan vorig jaar.

ik hoop dat je vandaag ook nog eentje plaatst!  :)








Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Start AVRO serie 'Wie is de Mol?' verder uitgesteld
« Reactie #39 Gepost op: 23-01-2003, 10:29:36 »
??? ???
 ;)

Echt waar! Ik heb eerst voorzichtig een beetje geoefend op Jan10.org daarna nog wat meer op 't Tweety-forum en hier. Stond hier vanaf mei 2002 ingeschreven en ben sinds december me een beetje links en rechts aan het bemoeien.
Ik snap heel goed wat "nieuwe" leden meemaken. Er is hier een behoorlijk establisment. Om je te kunnen mengen in lopende discussies moet je je behoorlijk inlezen. Nog los van alle afkortingen en vaktermen.