Poll

Welke koppel wint de spaanse droom?

Marco & Susanne
4 (57.1%)
Uko & Lieve
3 (42.9%)

Totaal aantal stemmen: 7

Auteur Topic: Wie wint de spaanse droom?  (gelezen 16493 keer)

Offline Johan1234

  • Forumlid
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #40 Gepost op: 7-11-2009, 20:33:58 »
Hoi Forumleden,

Vorige week was ik in Arcos. We zijn daar wezen kijken bij Casa el Sueno. Heel erg gaaf om het in het echt te zien. Helaas was de B&B dicht. Toen we daar stonden te kijken kwam de overbuurman met ons een praatje maken. Hij had de sleutel van en wilde het aan ons laten zien. Echt heel gaaf. We hebben hem kunnen overhalen om te vertellen wie de winnaar was. Joehoe! Wij weten het! Het is al in mei bekend geworden in Arcos. Een groot feest met vuurwerk en zo!

Zijn er nog meer forummers in Arcos geweest?

Groeten,

Johan

http://johanpolfliet.hyves.nl/

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #41 Gepost op: 7-11-2009, 20:43:41 »
:o

je maakt me nieuwsgierig.......... je hebt niets op je hyves staan ;D
::ok:: we wachten gewoon rustig af hier.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #42 Gepost op: 7-11-2009, 23:18:43 »
Hoi Forumleden,

Vorige week was ik in Arcos. We zijn daar wezen kijken bij Casa el Sueno. Heel erg gaaf om het in het echt te zien. Helaas was de B&B dicht. Toen we daar stonden te kijken kwam de overbuurman met ons een praatje maken. Hij had de sleutel van en wilde het aan ons laten zien. Echt heel gaaf. We hebben hem kunnen overhalen om te vertellen wie de winnaar was. Joehoe! Wij weten het! Het is al in mei bekend geworden in Arcos. Een groot feest met vuurwerk en zo!

Zijn er nog meer forummers in Arcos geweest?

Groeten,

Johan

http://johanpolfliet.hyves.nl/

Hoi Johan ten eerste van harte welkom op dit forum, leuk dat je in Arcos bent geweest, ben wel benieuwd naar je foto`s en verhalen, denk dat Uko & Lieve Gewonnen hebben dat is al bijna duidelijk, en wat jammer dat de B&B dicht is de winnaar vond het blijkbaar niet een echte droom, spijtig. ::ohno::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #43 Gepost op: 8-11-2009, 07:36:15 »
Helaas was de B&B dicht. Toen we daar stonden te kijken kwam de overbuurman met ons een praatje maken. Hij had de sleutel van en wilde het aan ons laten zien. Echt heel gaaf.

Leuk dat je daar was! En dat je er in mocht ook. Maar waarom was t dicht? Is dat omdat het programma anders geen zin heeft en gaan ze er na de laatste aflevering in? ::nieuwsgierig::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Johan1234

  • Forumlid
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #44 Gepost op: 10-11-2009, 08:51:45 »
Hoi,

Mijn Spaans in niet al te best en het Engels van de timmerman was nog slechter maar ik denk dat het zo zit. In mei is er een groot vuurwerk geweest in Arcos. Groot feest in het dorp en iedereen droeg shirts met de gezichten van de laatste twee koppels er op. Wat ik begreep was dat toen de bekendmaking van de laatste twee koppels. Ik denk dat de officiele bekendmaking pas straks in Nederland word gedaan dmw een SMS-stemronde (commerciele omroep he.......)
Dan is het dus ook verklaarbaar waarom het huis nog niet bewoond is. De koppels hebben natuurlijk ook nog tijd nodig om hun zaakjes in Nederland af te handelen. (huis verkopen, baan opzeggen, financiering regelen enz enz..)

Het is wel heel grappig dat als je daar rond loopt het net is alsof je door het TV programma loopt. Allemaal bekende plekjes en steegjes. Ook nog wat wezen eten bij een tapasbarretje naast de winkel van één van de consejo-leden.

Groeten,

Johan

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #45 Gepost op: 11-11-2009, 11:39:56 »
ik heb gewoon geen favoriet, nog steeds niet :(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #46 Gepost op: 12-11-2009, 00:05:52 »
Welke koppel wint de spaanse droom?

Marco & Susanne   1 (20%)
Uko & Lieve   4 (80%)
Luc & Esther   0 (0%)
 
Het is duidelijk dat jullie Uko & Lieve zien winnen ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk is daarom kunnen jullie voor de laatste x stemmen, heel veel succes!!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #47 Gepost op: 13-11-2009, 13:24:24 »
zoals het er nu naar uitziet gaan Uko en Lieve inderdaad winnen, toch stem ik op Marco (en Susanne  ;D ) ::joehoe::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #48 Gepost op: 14-11-2009, 18:10:57 »
ik stem op susanne en marco. bij dit soort shows wordt het meestal niet de meest voor de hand liggende.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #49 Gepost op: 18-11-2009, 22:33:15 »
::heks:: ::heks::

gefeliciteerd ???
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #50 Gepost op: 18-11-2009, 22:41:03 »
ik stem op susanne en marco. bij dit soort shows wordt het meestal niet de meest voor de hand liggende.
Dus toch wel, tadaaaaaaaaaaaaaa

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #51 Gepost op: 20-11-2009, 20:13:46 »
en wat vindt Nicky van de winnaars van de Spaanse Droom?

(of ben je ook gepakt door de sombrero griep?) ::hug::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #52 Gepost op: 30-11-2009, 16:13:46 »
 ::hug:: Dolfie ik ben weer terug hoor, had even weinig tijd voor het Forum. ::zwaai::

Ik vind Uko & Lieve geen leuke Winnaars omdat, ik het zielig voor die kinderen vind, Marco & Susanne hadden het zeker weten overeind kunnen houden maar had gehoord dat de BB nu alweer gesloten is beetje jammer hé, Uko vind ik leuk maar Lieve niet beetje jammer dat ze gewonnen hadden. ::jaja::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #53 Gepost op: 30-11-2009, 17:12:40 »
Heej Nicky
Welcome back
Waarom vind je t zielig voor de kinderen?
Er zijn zoveel gezinnen die emigreren. spanje is zover niet meer tegenwoordig.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #54 Gepost op: 30-11-2009, 17:14:41 »
Heej Nicky
Welcome back
Waarom vind je t zielig voor de kinderen?
Er zijn zoveel gezinnen die emigreren. spanje is zover niet meer tegenwoordig.

 ::zwaai:: Thanks. ::hug::

Spanje is inderdaad niet ver, maar vind het zielig dat die kinderen van hot naar her worden gesleurt en uiteindelijk willen Uko & Lieve dit niet en dat is bewezen er was een artikeltje dat het niets is geworden in Spanje en dat de BB nu door iemand anders word gerunt dus met andere woorden die kinderen worden van het kastje naar de muur gesleurt. >:(

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #55 Gepost op: 30-11-2009, 19:10:51 »
nicky ::zwaai:: lang geleden ::cheerleader:: welkom terug

Ik ben het met je eens hoor
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #56 Gepost op: 30-11-2009, 19:58:15 »
::zwaai:: Thanks. ::hug::

Spanje is inderdaad niet ver, maar vind het zielig dat die kinderen van hot naar her worden gesleurt en uiteindelijk willen Uko & Lieve dit niet en dat is bewezen er was een artikeltje dat het niets is geworden in Spanje en dat de BB nu door iemand anders word gerunt dus met andere woorden die kinderen worden van het kastje naar de muur gesleurt. >:(
Okay dat wist ik niet.
Maar dat wist niemand toen er gestemd moest worden.
Ik vind t toch niet zielig voor die kids maar denk eerder: Wat doe je de kids aan als je zelf niet zeker bent?
Weet je toevallig ook waarom t niet gelukt is?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #57 Gepost op: 30-11-2009, 20:05:56 »
Dat is waar dat weet je nooit van tevoor maar weet ook niet waarom het niet gelukt is Johan123 was toch naar Arcos geweest en toen had hij gehoord wie er gewonnen was en dat hun er niet waren en dat er andere mensen werkten. :)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #58 Gepost op: 30-11-2009, 20:21:09 »
Dat is waar dat weet je nooit van tevoor maar weet ook niet waarom het niet gelukt is Johan123 was toch naar Arcos geweest en toen had hij gehoord wie er gewonnen was en dat hun er niet waren en dat er andere mensen werkten. :)
Uit dat verhaal maak ik op dat de winnaars daar bekend waren maar nog niet dus konden ze ook de B&B niet meteen gaan runnen toch?
Bovendien gaat er nogal wat tijd overheen om alle zaken goed te regelen die er geregeld moeten worden.Dat lukt niet in een paar weken tijd.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie wint de spaanse droom?
« Reactie #59 Gepost op: 30-11-2009, 20:23:24 »
Thats Right Marlie maar, hopelijk horen we het ooit nog of ze het nog runnen maar, ik weet bijna zeker van niet helaas. :)