Auteur Topic: ad.yieldmanager.com  (gelezen 9623 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
ad.yieldmanager.com
« Gepost op: 3-09-2009, 18:29:20 »
Ad.yieldmanager.com


Voor wie een PC heeft die erg traag van de ene naar de andere webpagina gaat, is dit vaak een van de boosdoeners.

Je kan het kwijt worden via Hijackthis, maar ik begrijp niets van die procedure. Het is me er ook niet om te doen om er gratis vanaf te komen, ik heb een virusscanner op mijn computer zitten.

Toch wil ik ervan af zonder mijn hele systeem op de kop te hoeven zetten. Heeft iemand een idee? Ik heb Ccleaner geprobeerd, maar ondanks de lovende verhalen op computerhulp-fora, zit ad.yieldmanager er nog steeds.

Wie heeft een echt werkende oplossing? Ik werk momenteel met Mozilla Firefox, de versie waar Test het laatst over had. Ik meen dat dat 3.5 is. 3.5.2, om precies te zijn.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: ad.yieldmanager.com
« Reactie #1 Gepost op: 3-09-2009, 20:08:42 »
Wat is er van lees is dit slechts een zogenaamd tracking cookie. Niet heel erg moeilijk om te verwijderen.

Bij Firefox:

Menu Extra-> Opties -> tabblad Privacy

Klik op de link 'individuele cookies verwijderen'. In dit venster kan je zoeken naar yieldmanager.com. Dat cocckie kan je weggooien. Ik kwam ook yieldmanaged.com tegen. Die heb ik ook maar weggegooid.

Hoop dat het helpt. 
Geniet nooit met mate...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: ad.yieldmanager.com
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2009, 20:17:39 »
die is eruit gehaald. Gelukkig was het geen kwestie van helemaal opnieuw alles installeren, want daar heb ik een gruwelijke hekel aan, omdat het eerder ook eens behoorlijk is misgegaan.