Auteur Topic: Het beste idee van NL  (gelezen 2949 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Het beste idee van NL
« Gepost op: 4-09-2009, 19:30:54 »
Dit vind ik zelf een heel leuk programma, omdat het erg grappig is om te zien welke dingen mensen bedenken. En wat mensen voor dingen bedenken voor problemen die eigenlijk niet bestaan.

Maar waarom ik het topic eigenlijk aanmaak, is omdat afgelopen week Hicham mee deed die ook in ER meegedaan heeft en omdat ik dat in het ER-deel eigenlijk niet kwijt kan.
In ER lieten ze zien dat Hicham erg lui was en veel afhaal bestelde, maar nu heeft hij een dubbele pan gemaakt waarmee je dus in 1 pan tegelijk aardappelen en groenten kunt koken. Heel erg grappig :) En hij is door naar de volgende ronde.

Zijn er meer die Hicham herkend hebben?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het beste idee van NL
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2009, 20:23:32 »
Op welke dag en welk tijdstip wordt dit uitgezonden? Ik vond dit ook altijd een erg leuk programma, maar ik kan me herinneren, dat het net op een moment wordt uitgezonden dat er iets anders is dat ik graag wil zien.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Het beste idee van NL
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2009, 20:24:32 »
Op welke dag en welk tijdstip wordt dit uitgezonden? Ik vond dit ook altijd een erg leuk programma, maar ik kan me herinneren, dat het net op een moment wordt uitgezonden dat er iets anders is dat ik graag wil zien.
het was vandaag volgens mij rond 6 uur ofzo :)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het beste idee van NL
« Reactie #3 Gepost op: 4-09-2009, 20:25:58 »
Oh ja, nou dan ben ik net klaar met werken (als alle mammies en pappies op tijd zijn), dus dat red ik dan sowieso niet.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Het beste idee van NL
« Reactie #4 Gepost op: 4-09-2009, 20:28:56 »
vandaag was de herhaling btw
elke zaterdag om 21.30 uur wordt het uitgezonden :-[
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het beste idee van NL
« Reactie #5 Gepost op: 4-09-2009, 20:45:44 »
Ik herkende Hicham  ::rofl::

Eerst zat ik echt zo te kijken van.. wie is dat nou ook alweer! Komt me zo bekend voor!
Pas toen ik z'n naam hoorde wist ik het weer  ;D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het beste idee van NL
« Reactie #6 Gepost op: 5-09-2009, 10:57:21 »
vandaag was de herhaling btw
elke zaterdag om 21.30 uur wordt het uitgezonden :-[

Ja, dan kijk ik dus altijd cold case. Jammer, want 't is wel een leuk programma.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het beste idee van NL
« Reactie #7 Gepost op: 5-09-2009, 11:18:12 »
Volgens mij is het ook wel terug te kijken bij sbs.

Ik moest ook wel lachen hoor, bij Hicham. Ik had echt zoiets van: "Heeee, daar is, euh.... Hassan?, uit ER!" Ik maar nadenken over zijn naam en toen kwam hij de box binnen en stelde hij zich voor en toen had ik echt iets van:"O ja... Hicham!"
Hij zei nog wel: Ik ben erg lui en daarom heb ik deze pan uitgevonden ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.