Auteur Topic: Lie to Me  (gelezen 5561 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Lie to Me
« Gepost op: 18-10-2009, 17:34:11 »
Lie to Me is een dramaserie over het bedrijf van Cal Lightman en zijn werknemers dat ingehuurd wordt om in onderzoeken de waarheid boven te halen. Dat doen ze door op gelaatsexpressies en lichaamstaal te letten tijdens ondervragingen. Het personage van Lightman werd gebaseerd op psycholoog Paul Ekman die een autoriteit is op dit gebied.


Geniale serie die binnenkort te zien is op RTL5. Een RTL teaser hierrr en youtube promo hieronder.



De overlapping met The Mentalist lijkt in eerste instantie groot maar ik vind beide serie toch uniek en het kijken zeker waard!
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lie to Me
« Reactie #1 Gepost op: 9-11-2009, 14:34:22 »
ik zag de reclame, leek me wel leuk.

Ik wil op kamers!!! Dan kan ik alles lekker downloaden :D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lie to Me
« Reactie #2 Gepost op: 9-11-2009, 17:52:35 »
ik zag de reclame, leek me wel leuk.

Ik wil op kamers!!! Dan kan ik alles lekker downloaden :D

Kan je niet gewoon op de uni downloaden?
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lie to Me
« Reactie #3 Gepost op: 9-11-2009, 17:57:27 »
Daar zou ik dan een laptop voor nodig moeten hebben. Of het op de pc's daar doen. maar dan moet ik het nog naar huis krijgen. ;).
[brainstorm]
Wel een goed idee trouwens :P. Ik kan best kijken of ik daar Mric en azures kan downloaden, maar dan moet ik ook kijken hoe ik het thuis krijg. Via de mail is een beetje te groot en megavideo werkt ook niet zo goed. Ik zou het via Adrive kunnen doen. Maar zoveel zit ik ook weer niet op de pc's daar. alhoewel, volgens blok waarschijnlijk. 2 college programmeren...
[/brainstorm]
hm... I could try that ;).

Weet niet of ze het zo leuk vinden als ik dat soort programma's download :P. Maar volgens mij kan ik het programma op de ene pc downloaden en als ik me dan inlog op een andere pc dan staat het ook op die. maar niet op het account van een ander zeg maar :p.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lie to Me
« Reactie #4 Gepost op: 9-11-2009, 18:37:05 »
Inderdaad. Al heeft elke zichzelf respecterende school de torrent-poort dicht staan. Hogeschool Utrecht dus niet :P

Overigens kan je de pilot in zeer goede kwaliteit hier kijken op MegaVideo. Al loopt het geluid niet helemaal goed.
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lie to Me
« Reactie #5 Gepost op: 9-11-2009, 18:44:48 »
het vervelende van megavideo is dat je maar 70 minuten kan kijken. en dan weer 54 minuten moet wachten :(. Dus elke keer kijk ik 2 en een half aflevering ergens van en dan stopt ie midden in een aflevering :(.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lie to Me
« Reactie #6 Gepost op: 9-11-2009, 22:18:46 »
het vervelende van megavideo is dat je maar 70 minuten kan kijken. en dan weer 54 minuten moet wachten :(. Dus elke keer kijk ik 2 en een half aflevering ergens van en dan stopt ie midden in een aflevering :(.

Oh echt? Dat wist ik niet. Wat irritant.

Maarja, dan kan je wel kijken. En geeft toe.. na twee afleveringen van een serie moet je wel even je rust pakken natuurlijk :P
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lie to Me
« Reactie #7 Gepost op: 10-11-2009, 10:57:47 »
ja, maar het is niet van de tijd achter elkaar. als je een uur later verder gaat met kijken loopt de klok ook verder...


Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lie to Me
« Reactie #10 Gepost op: 20-11-2009, 23:36:08 »
Geinige serie vooralsnog... weer eens wat anders... :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lie to Me
« Reactie #11 Gepost op: 21-11-2009, 11:53:59 »
Voor de rest van de serie kun je zelf even kijken op http://watch-series.com/
Ik heb de link ook al eens in een ER-topic genoemd, en nee, ik heb niets met de site te maken ;) Het is gewoon een fantastische site, waar nagenoeg alles op te vinden is wat betreft TV-series. Wel irritante pop-ups, maar niets is helemaal voor niets meer tegenwoordig. Een tip: links naar stagevu.com zijn de beste over het algemeen met goede kwaliteit en zonder restricties.



Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lie to Me
« Reactie #12 Gepost op: 30-11-2009, 23:19:01 »
Ik heb nu wat meer afleveringen gezien en ik vind de serie steeds beter worden. Vergelijkingen met de Mentalist kan ik me wel voorstellen. Bij de Mentalist was ik meteen verkocht, maar ik begin het nu steeds minder te vinden. Ik stoor me vooral aan het onrealistische acteren van de cast. Bij Lie to me heb ik dat helemaal niet. En Tim Roth die Cal lightman speelt heb ik altijd al geweldig goed gevonden. De afleveringen zijn ook wat origineler en minder voorspelbaar omdat het geen politie eenheid is.