Auteur Topic: Popstars  (gelezen 10346 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Popstars
« Gepost op: 7-11-2009, 23:34:42 »


De eerste twaalf Popstars zijn bekend

De taak van de jury van Popstars zit er op. In dertien weken hebben ze het kaf van het koren gescheiden waarna er nog twaalf kandidaten over zijn. Zij strijden vanaf 20 november (want volgende week vallende dominosteentjes) in de liveshows tegen elkaar. De groep (de tien van de foto + mystery popstars geel en paars + 2 winnaars wildcard) is behoorlijk divers.


Veel mannen
Dit jaar opvallend veel mannelijke finalisten. Bij de laatste muzikale talentenjachten op televisie vormden zij een minderheid, maar nu is het mooi 50/50 verdeeld. Onder de mannen ook Robin Zijlstra, die tot op heden te zien was in Popstars als mystery popstar blauw. Hij gaf gisteren aan het toch wel erg benauwd te hebben achter het masker en ingewikkeld in de sjaal, dus koos hij er voor vrijwillig zijn anonimiteit op te geven. Al wist eigenlijk iedereen al, dat Robin schuilging achter het masker.

In de keuze van de jury kan ik me goed vinden, ik denk dat ze wel de twaalf sterksten hebben overgehouden. Al had ik Bart (met de krullen links bovenin) misschien vervangen door Nyjolene, over wie Henkjan zei: “Geweldige stem, maar op het podium zie ik een zingende huisvrouw.” Aan dat uiterlijk valt toch te sleutelen? Dat geeft Henkjan later op Twitter ook aan Zappen.blog.nl toe.

Jong (15) en oud (29)
De jongste finalist is Emmily. Zij is slechts 15 jaar oud (getint, rechts bovenin). De oudsten zijn Robin en Mandy (onderste rij tweede van links), elk 29 jaar. Een relatief jonge groep dus, maar dat moet ook wel als er een popgroepje wordt gevormd aan het einde van de rit. Meer informatie over de tien bekende finalisten tref je hier.

Mystery Popstar
Nog ook twee mystery popstars in de strijd. Mystery popstar rood is 100 procent zeker Dewi, maar mystery popstar paars… geen idee. Het is de dochter van een bekende Nederlander die zelf niet eerder professioneel met muziek bezig was en die ook niet eerder in de spotlights stond. De komende weken kunnen we dus volop blijven speculeren, slimme zet geweest van SBS 6, dit onderdeel.

Een echt supertalent heb ik nog niet gezien in Popstars 2009, maar er zit wel genoeg talent tussen voor een leuk groepje. Ik heb het idee dat er in elk geval meer potentie in zat dan vorig jaar, toen Red! de finale won. Daar hoor je niks meer van.

Op de foto (boven vlnr): Bart, Wesley, Joshua, Xander, Emmily (onder vlnr): Dave, Mandy, Kristel, Kim en Robin.

Bron: Zappenblog.nl

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Popstars
« Reactie #1 Gepost op: 8-11-2009, 10:00:00 »
En de sjury was weer partijdig als wat......
Why don't I ever listen to me?

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Popstars
« Reactie #2 Gepost op: 27-11-2009, 23:24:14 »
Ik keek het vandaag eigenlijk toevallig een stukje voor het eerst.

Er rest mij 1 vraag: Wie was dat mooie meisje in het roze?  ;D

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Popstars
« Reactie #3 Gepost op: 28-11-2009, 15:42:34 »
volgens mij was dat emmely. wat een plaatje he?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Popstars
« Reactie #4 Gepost op: 28-11-2009, 16:58:45 »
Ik ben als een blok gevallen voor Joshua  ::love::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Popstars
« Reactie #5 Gepost op: 28-11-2009, 17:45:44 »
o ja, dat is een hunk in de dop!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Popstars
« Reactie #6 Gepost op: 28-11-2009, 18:09:44 »
volgens mij was dat emmely. wat een plaatje he?

Thanks  ::trots::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars
« Reactie #7 Gepost op: 28-11-2009, 21:52:02 »
Wat is Dewi gegroeid zeg tegenover Idols 1!!

Davy en Jeffrey vind ik helemaal niets. Ik vind het dus niet erg dat ze in de singoff zitten. Michelle mag van mij wel door, al heb ik liever dat Robin doorgaat :) Die zong gisteravond écht niet zo slecht.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Popstars
« Reactie #8 Gepost op: 28-11-2009, 23:19:06 »
Ik vind Dewi inderdaad gegroeit maar ze had vroeger al een dijk van een stem niet waar? ze werd toen 4e in Idols erg knap, Robin is door, ik had liever Michelle of Davy door zien gaan, maar Jeffrey was sowieso kansloos die was super slecht!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars
« Reactie #9 Gepost op: 29-11-2009, 16:50:50 »
Ik vind Dewi inderdaad gegroeit maar ze had vroeger al een dijk van een stem niet waar? ze werd toen 4e in Idols erg knap, Robin is door, ik had liever Michelle of Davy door zien gaan, maar Jeffrey was sowieso kansloos die was super slecht!

Klopt, bij Idols 1 behoorde Dewi al tot mijn favorieten, maar ze is alleen maar gegroeid in de jaren. Echt een leuke meid die ook nog eens een goede stem heeft.

Michelle is niet altijd even sterk. En als je dan zo'n rotnummer krijgt om te zingen, dan val je door de mand, net als Jeffrey. Wat zong die slecht zeg! Davy zong gisteravond niet slecht, maar hij schijnt erg arrogant te zijn en dan hoef je voor mij ook niet door. Het gaat tenslotte ook om innerlijk :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Popstars
« Reactie #10 Gepost op: 8-12-2009, 15:24:51 »
Ik vond het wel jammer dat Xander eruit ging had liever Joshua zien gaan die vond ik het minst leukst van de mensen die het het verst geschopt hebben om tot de Live shows te komen en zijn zang staat me niet aan, maar denk ook wel niet dat hij ver komt als hij nu al in de gevaren zone is gekomen is toch al geen goed voorteken. ::ohno::
Ik vind onzichtbare Kim uit Friesland erg goed ik zeg ontzichtbaar omdat, ze naar mijn mening niet zo opvalt maar wel een dijk van een stem hebt. ::ok::

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Popstars
« Reactie #11 Gepost op: 8-12-2009, 15:57:53 »
ik vind popstars alleen leuk als ze de mensen nog moeten selecteren ::tandpastasmiley::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Popstars
« Reactie #12 Gepost op: 8-12-2009, 16:02:54 »
ik vind popstars alleen leuk als ze de mensen nog moeten selecteren ::tandpastasmiley::

Ik volg popstars dit jaar minder als voorgaande jaren vind dit seizoen ook niet zo heel erg leuk kijk meestal alleen op Zaterdag meestal dan zie je ze nog een keer zingen en kan je terug zien hoe ze gezongen hebben als ik het helemaal niet gezien heb maar ik blijf er dit jaar niet voor thuis voorgaande jaren wel Xfactor vind ik leuker dan wint er maar 1 iemand vind ik veel leuker. :D

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Popstars
« Reactie #13 Gepost op: 8-12-2009, 16:11:55 »
ik denk dat er maar eens iets anders moet komen, we hebben het al te vaak gezien ::jaja::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Popstars
« Reactie #14 Gepost op: 8-12-2009, 16:26:42 »
ik denk dat er maar eens iets anders moet komen, we hebben het al te vaak gezien ::jaja::
Klopt. ::jaja::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Popstars
« Reactie #15 Gepost op: 9-12-2009, 02:04:34 »
ik denk dat er maar eens iets anders moet komen, we hebben het al te vaak gezien ::jaja::

Dat geldt voor zo'n beetje de hele programmering van SBS6.
The sun came up and reality set in.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Popstars
« Reactie #16 Gepost op: 13-12-2009, 18:04:33 »
Op de 1 of andere manier zingt die Robin altijd als ik voorbij zap. Maar ligt het nou aan mij of kan die gozer gewoon echt niet zingen?  ???

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Popstars
« Reactie #17 Gepost op: 13-12-2009, 18:21:55 »
Op de 1 of andere manier zingt die Robin altijd als ik voorbij zap. Maar ligt het nou aan mij of kan die gozer gewoon echt niet zingen?  ???

Het ligt niet aan jou,  ::rofl:: Ik vind namelijk ook dat hij erg slecht zingt en zeker als je al ruim 5a6 jaar ervaring hebt en in Idols gezeten hebt, zelf ben ik voor Wesley & Kim en hoop ook dat hun wint maar, ik vind Popstars dit jaar niet zo denderent. ::ohno::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Popstars
« Reactie #18 Gepost op: 13-12-2009, 18:39:27 »
Ik ben juist wel fan van Robin. Ik vind zijn geluid wel lekker :)

Wesley vind ik erg goed nederlands zingen, maar daar houdt het ook mee op. Kim zingt echt fantastisch, maar ze is helaas zo onzeker. Nergens voor nodig.

Dewi ben ik overigens ook nog steeds fan van, al sinds ze aan Idols 1 mee deed.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Popstars
« Reactie #19 Gepost op: 23-01-2010, 11:39:28 »

Joshua,Kristel,Wesley & Kim staan in de Finale volgende week wie vind jij dat er moet winnen en waarom?

Ik zelf ben al vanaf het begin fan van Wesley & Kim en mij maakt het niet zo heel veel uit wie er gaat winnen maar, het zou wel leuk zijn als er een keer een man wint dus dan zeg ik Wesley maar, ik ben ook heel erg fan van Kim dr stem beide wens ik ze heel veel succes! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::